45 Responses

  1. MrJocko
    MrJocko July 4, 2014 at 7:21 pm | | Reply

    sememangnya aku jeles lihat komisen En Faizal yg banyak,,,
    tak bleh jadi, aku nak jual jugak la,,,

    1. titan
      titan July 4, 2014 at 7:41 pm | | Reply

      Hang dapat lagi banyak dari aku.

      Bayaran event pun masyuk apa. HOho..

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 6, 2014 at 4:47 pm | | Reply

      kena belajar dari sifu macam ini kan.. 😆

  2. amirulfaiz
    amirulfaiz July 4, 2014 at 11:11 pm | | Reply

    Pergh, berderet 30 ringgit, makcik-makcik beg besar, wang pun besar la jugak, ye dak? 😀

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 11:13 am | | Reply

      Bolehlah.

      bukan senang tu nak tackle makcik-makcik beg besar nih.

      1. Pokok Manggis Depan Rumah
        Pokok Manggis Depan Rumah July 7, 2014 at 12:02 am | | Reply

        Betul tu sifu. Kena belajar lagi nampaknya dengan sifu ini. :mrgreen:

  3. hafizmd
    hafizmd July 5, 2014 at 12:21 am | | Reply

    tak dapat gua nafikan…gua pun suka sbb depa ni mmg murah hati kempiskan beg2 depa =)

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 11:05 am | | Reply

      Nampaknya..hang pun suka makcik-makcik beg besar nih. haha

  4. onlajer
    onlajer July 5, 2014 at 1:59 am | | Reply

    oh hang benar – benar teror pau duit dia orang

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 10:53 am | | Reply

      Lom cukup terer lagi.

      Masih banyak lagi kena belajar.

  5. muhammad fakhruddin
    muhammad fakhruddin July 5, 2014 at 3:53 am | | Reply

    The money is in their bags opps 😎

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 10:57 am | | Reply

      Of courselah.

      haha..

      kalau tak, camana diorang nak beli belah.

  6. Aishah Ahmad
    Aishah Ahmad July 5, 2014 at 5:21 am | | Reply

    setuju.saya pon suka lah makcik2 ni

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 10:30 am | | Reply

      Takkan lah tak suka kann.

      haha.

  7. Rossaimi
    Rossaimi July 5, 2014 at 7:31 am | | Reply

    Lelaki kacak memang selalu dikelilingi oleh ramai perempuan kan. :mrgreen:

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 8:43 am | | Reply

      Haha..

      tau takpe. Orang pempuan memang gitu.

  8. jiesusanos
    jiesusanos July 5, 2014 at 10:58 am | | Reply

    berderek derek 30 tu..

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 8:55 am | | Reply

      Sikit je tu.

      Harap-harap boleh dapat lagi banyak lagi selepas ini.

  9. cik amal
    cik amal July 5, 2014 at 4:31 pm | | Reply

    yg ni mmg ceq sokong… kaki on9 😀

    1. titan
      titan July 5, 2014 at 10:10 pm | | Reply

      Orang pempuan memang la sokong punya. Haha

  10. Manan Qayyim
    Manan Qayyim July 6, 2014 at 5:24 am | | Reply

    memang betul…. org puan lebih suke membeli online…

    kalo org laki suke bleh online, ubat kuat je…. 😉

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 7:40 am | | Reply

      HOho..ubat kuat?

      Macam ada pengalaman aje nih. 😆

  11. Hafizul
    Hafizul July 6, 2014 at 5:40 am | | Reply

    Wehhhh jeles nyaaaa… Bak sini sorg mak cik beg besar tu..haha 😈

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 8:33 am | | Reply

      HAha..

      kena pandai cari la.

      Ingat boleh main bagi-bagi gitu jer ker..

  12. Zuan
    Zuan July 6, 2014 at 7:54 am | | Reply

    masyuk. baru den tau fakta yang perempuan suka shopping on9.

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 8:23 am | | Reply

      Ya.

      Lagi kalau nak beli benda-benda pelik. Order aje online. Tak rasa segan sangat kalau beli benda pelik-pelik nih. Kalau kat luar..memang malu sikit. haha

  13. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia July 6, 2014 at 8:14 am | | Reply

    Haha.Apa pasal banyak lena dgn org ppuan ni.Haha.

  14. khairul asrol
    khairul asrol July 6, 2014 at 9:23 am | | Reply

    misi aku menandingi komisen tak terkalah ko dalam tempoh dua tahun berjalan sekarang! 😀

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 11:00 am | | Reply

      Haha..

      Just give your best. Haha..

  15. akubiomed
    akubiomed July 6, 2014 at 3:48 pm | | Reply

    Teringat bebarapa tahun dahulu pernah menghadiri kelas MLM. Wanita antara kuasa membeli yang terbesar.

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 7:17 pm | | Reply

      Ya.

      Kuasa membeli wanita memang sangat menakutkan. hoho

  16. paan
    paan July 6, 2014 at 7:13 pm | | Reply

    Satu fakta yang telah aku terlupa. Terima kasih kerana mengingatkan…

    Nak kena pulun untuk raya. Time bulan Ramadhan , adalah bulan orang berbelanja.

    1. titan
      titan July 6, 2014 at 7:21 pm | | Reply

      Ya.

      Kita memang selalu lupa. Termasuklah aku. Haha.

      Tau-tau aje, dapat sales. 😆

  17. Ida
    Ida July 6, 2014 at 11:54 pm | | Reply

    😛 😛 HAHHAHA pempuan pempuann kekekeke

  18. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam July 7, 2014 at 3:15 am | | Reply

    Fakta yang menarik.. patutla ramai bebenor orang jual barang2 perempuan macam tudung n baju kat online ni.

    kene tukar target camni.. hehe

  19. suriaamanda
    suriaamanda July 7, 2014 at 6:07 am | | Reply

    jeles sungguh!!!kena belajar lagi ilmu keyboard warrior nih….

  20. Ismail N
    Ismail N July 7, 2014 at 7:07 am | | Reply

    Hmm betul2 Casanova ni. Habis duit makcik2 hang sapu :mrgreen:

  21. ema
    ema July 7, 2014 at 8:23 am | | Reply

    ada yang tak betul tu…beli online pakai duit sendiri tau 🙂
    apapun tahniah, makcik beg besar banyak berikan komisen pada bro.

  22. mai has
    mai has July 8, 2014 at 11:03 am | | Reply

    kuasa membeli mmg di tgn wanita.kalau pandai gaya “menggoda”mereka, senanglah nak “tackle”.hihihi…

    1. faris
      faris May 23, 2016 at 3:27 pm | | Reply

      Hahahaahahsshshaahhahahahhhahahha ah msti
      a

  23. Norasikin
    Norasikin July 9, 2014 at 6:35 am | | Reply

    Nape la saya tak terfikir nak beli sekurang-kurangnya satu beg besar utk diletakkan dlm almari? Tak boleh jadi ni. Mesti pegi kedai beg skrg!

  24. Hero Borneo
    Hero Borneo July 12, 2014 at 2:56 pm | | Reply

    saya hairan lelaki tak kuat belanja..

  25. Mazni Azmi
    Mazni Azmi August 29, 2014 at 11:15 pm | | Reply

    Memang setuju tuan. Kuasa beli golongan wanita dan mak cik beg besar dan gadis pakai tudung lebih tinggi dari lelaki

    Hehe ..

    Sebab tu kalau masuk kedai je biasanya khidmat pelanggan dah dilatih untuk tumpukan pada perempuan je

  26. bisnis borneo
    bisnis borneo February 5, 2015 at 1:29 pm | | Reply

    haaaa, saye suke artikel ncam ni.. 😆

  27. Bisnis Krakatau
    Bisnis Krakatau March 21, 2015 at 9:53 pm | | Reply

    bagus ni artikel nye..eh ni template cantik betol, beli dimane?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.