40 Responses

  1. zool
    zool July 7, 2014 at 4:23 pm | | Reply

    orang handal belaka ni.. memang bagus ni

    1. titan
      titan July 7, 2014 at 8:57 pm | | Reply

      Ya.

      Diorang memang handal-handal belaka. :mrgreen:

  2. Rossaimi
    Rossaimi July 7, 2014 at 4:54 pm | | Reply

    Keempat-empat sifu tersebut memang handal dan mereka telah berjaya dalam pemasaran internet. :mrgreen:

    1. titan
      titan July 7, 2014 at 9:03 pm | | Reply

      Ya.

      Senjata mereka sangat bahaya. Hoho

  3. Hero Borneo
    Hero Borneo July 7, 2014 at 10:20 pm | | Reply

    ternyata belajar dari orang dah berjaya dapat menjimatkan masa untuk berjaya walaupun belum ada lagi jalan pintas untuk berjaya!

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 8, 2014 at 12:28 am | | Reply

      betul tu. Belajar dengan orang yang dah berjaya. ๐Ÿ˜›

    2. titan
      titan July 11, 2014 at 7:48 pm | | Reply

      Ya.

      Ia memang sangat menjimatkan masa dan kos. ๐Ÿ™‚

  4. Denaihati
    Denaihati July 7, 2014 at 11:10 pm | | Reply

    Jom tanam azam jadi sehebat diaorang, sebelum tu kena menuntut dulu dari diaorang.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 8, 2014 at 12:26 am | | Reply

      Beul tu DH. Kena belajar dari mereka insyallah boleh berjaya. DH pun hebat juga. :mrgreen:

    2. titan
      titan July 9, 2014 at 9:38 am | | Reply

      Ya. Belajarlah dari mereka mulai hari ini.

      HOho..bila lagi kan? :mrgreen:

  5. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah July 8, 2014 at 12:21 am | | Reply

    Hebat-hebat mereka ini. ๐Ÿ˜ฎ

  6. amiroulfaiz
    amiroulfaiz July 8, 2014 at 12:32 am | | Reply

    Ooo.. selalu tidur lambat, update blog ye. Hehe.. Jangan buat bini marah.. :mrgreen:

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 4:34 pm | | Reply

      Setakat ini, bini gua tak berani lagi marah gua. haha

      dia jeling-jeling aje.

  7. Akmal Zaidi
    Akmal Zaidi July 8, 2014 at 1:45 am | | Reply

    banyak benda boleh belajar dari mereka…

  8. reezluv
    reezluv July 8, 2014 at 4:44 am | | Reply

    cite sama je kot dalam tu?ke ko dah tengok? ๐Ÿ˜€

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 4:29 pm | | Reply

      Cite lebih kurang sama aje.

      Sebab itu aje yang diorang cerita dari dulu lagi.

  9. akubiomed
    akubiomed July 8, 2014 at 5:34 am | | Reply

    Hanya seorang sahaja yang kenai iaitu sifu Jamal. ๐Ÿ™‚

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 4:24 pm | | Reply

      Dia antara orang lama gak dalam dunia internet marketing ni. Antara generasi yang awal jugak.

  10. ema
    ema July 8, 2014 at 8:17 am | | Reply

    pernah beli DVD Sifu FBads dari Sifu Jamal.

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 2:38 pm | | Reply

      Haa..camana produk dvd tu?

      Bagus tak?

  11. sabree hussin
    sabree hussin July 8, 2014 at 10:01 am | | Reply

    oh saya pun tak kenal siapa tu Humaizi, mungkin beliau ada sifu underground

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 2:35 pm | | Reply

      Ya.

      Mungkin juga. Aku memang tak kenal langsung yang seorang ni.

  12. Tengku Syukri
    Tengku Syukri July 8, 2014 at 12:07 pm | | Reply

    tak ramai blogger tahu online marketing selain medium blog.. so apa lagi.. kembangkan ilmu lg

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 2:32 pm | | Reply

      Ha..

      betul tu. Gi la belajar dengan diorang bab ni. Aku tak pandai ajar bab ni sebba bukan pakar.

  13. eyriqazz
    eyriqazz July 8, 2014 at 1:02 pm | | Reply

    Kalau ditambah yang ke-5 ie Mr titan tentu lebih mengancam…

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 2:27 pm | | Reply

      tak leh. sebab aku line lain. Tak satu aliran dengan diorang.

      HOho..

  14. hannyabdullah
    hannyabdullah July 8, 2014 at 3:22 pm | | Reply

    Alahai..sian kat makcik, tak kenal sape mereka sume ni. Belum sampai tahap ni lagi..huhuhu

    Owhh..patutlah jarang nampak memalam lagi ya..kena marah gan bini tido lambat ekkk..kihkihkih

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 4:18 pm | | Reply

      Haha..

      tau takpe.

      Selalu, curi-curi je online nih. ๐Ÿ˜ˆ

  15. AUC
    AUC July 8, 2014 at 5:06 pm | | Reply

    kena tambah se lagi tu, bukan 4 tapi 5
    yg kelima tu En. Titan hehehe

    1. titan
      titan July 8, 2014 at 5:58 pm | | Reply

      Tak leh. Gua lain aliran.

      Tak leh campur dvd yang sama. hoho..

  16. Ismail N
    Ismail N July 9, 2014 at 7:35 am | | Reply

    Tahap sifu.. kena beli lah DVD ni kalau berjaya ehhh.. Pakai duit AdSense bulan ni lah..

    1. titan
      titan July 9, 2014 at 9:32 am | | Reply

      Wahh..

      mesti banyak gaji adsense hang kan bulan nih. :mrgreen:

  17. Hafizul
    Hafizul July 9, 2014 at 7:35 am | | Reply

    Haha…esok lusa timbul pulak nama Hafizul Pondok Kecil..huhu..

    1. titan
      titan July 9, 2014 at 9:23 am | | Reply

      Haha.

      Yap. Siapa tahu kan?

  18. Ummi Hanie
    Ummi Hanie July 10, 2014 at 8:47 am | | Reply

    kenal 3 org tu jugak except humaizi.. sifu baru ni

    1. titan
      titan July 11, 2014 at 7:42 pm | | Reply

      Ya.

      Orang baru.

      Tapi, skill tetap terbaik. Bukan senang tu nak orang iktiraf jadi “sifu” nih.

  19. Faizal
    Faizal July 10, 2014 at 11:04 pm | | Reply

    Memang seronok baca artikel ni. Penjelasan yang penuh yakin

    1. titan
      titan July 11, 2014 at 7:20 pm | | Reply

      Yakin itu perlu bagi seorang pencinta cendol yang sejati.

      Hoho.

  20. AZNIZAN BINTI YUSOF
    AZNIZAN BINTI YUSOF September 4, 2014 at 4:15 am | | Reply

    DAH BANKIN NAK BUAT PENGESAHAN MCMN.. untuk dapatkan dvd4sifu.. no tel x ada la pula.. ni yg susah..

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 4:25 am | | Reply

      Aznizan.

      buat pengesahan disini – http://4sifu.com/tempahan.html

      kalau diorang lambat, email mereka disini –> dvd4sifu@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.