25 Responses

  1. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam July 20, 2014 at 5:20 pm | | Reply

    Ingatkan ada cerita movie Hulk yg terbaru.. huhuhu

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 5:29 pm | | Reply

      Lom lagi nak tukar jadi HULK.

      Haha.

  2. Nadot
    Nadot July 20, 2014 at 10:55 pm | | Reply

    Serius, terhibur gila.. Sangat terhibur. 😯
    ;p

    1. titan
      titan July 22, 2014 at 8:21 pm | | Reply

      Ya.

      Gua tulis untuk dude ni. Tapi lu plak yang terhibur. Haha

  3. zool
    zool July 21, 2014 at 1:07 am | | Reply

    kesiannya keseorangan…
    memang suami mithali ni gosok baju sendiri

  4. Ismail N
    Ismail N July 21, 2014 at 1:11 am | | Reply

    Serammnya… :mrgreen:

  5. zara
    zara July 21, 2014 at 1:36 am | | Reply

    PJJ ke saudara..semoga dipermudahkan..bab gosok baju suami saya tak pernah buat..kalau saya takde, dan bekalan baju digosok dah habis, selambe je dia pakai baju yang tak gosok..cuma baju tu dibasuh hanger kering dan…..pakai 😆

  6. akubiomed
    akubiomed July 21, 2014 at 3:27 am | | Reply

    Fuh boleh bertahan 2 hari tak gosok gigi sebab ubat gigi sudah habis. 🙂

    1. titan
      titan July 21, 2014 at 4:15 am | | Reply

      Aku ganti guna kayu sugi je kalau jadi kes gini.

      Hehe..

      Stok kayu sugi ada banyak lagi yang tak pakai.

  7. ema
    ema July 21, 2014 at 7:50 am | | Reply

    mesti dah tak sabar nak balik kampung ni… 😉

  8. Adi
    Adi July 21, 2014 at 1:01 pm | | Reply

    maka terhiburlah kami dengan al kisah raksasa hijau yang sama warna cendol banting kot…

  9. Zuan
    Zuan July 21, 2014 at 1:28 pm | | Reply

    cis, bukan main tekun aku dok baca entry..

  10. reezluv
    reezluv July 21, 2014 at 2:33 pm | | Reply

    kira ok le leh gak pegi..bru Johor…aku dulu Sarawak..naya nak cari tiket flight.. 😯

  11. Farid Laham
    Farid Laham July 21, 2014 at 2:59 pm | | Reply

    wah gitu citer die hehe

  12. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim July 22, 2014 at 12:04 am | | Reply

    Aik.. isteri mu dimana plak? kurang kasih sayang la ni. Ececece.

  13. sabree hussin
    sabree hussin July 22, 2014 at 4:05 am | | Reply

    mujurlah tak ada mana-mana pihak yang tercedera ya

  14. awgmursyidin
    awgmursyidin July 22, 2014 at 6:39 am | | Reply

    hahahaha.. ingatkan betul2 raksasa hijau..

  15. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah July 22, 2014 at 2:16 pm | | Reply

    Nasib tak sempat jadi hijau kan bro titan 🙂

  16. fazrol
    fazrol July 22, 2014 at 5:00 pm | | Reply

    Cerita org yang kesepian…
    Ok la tue, raksasa hijau yg kesepian..
    Takut tajuk kesangapan.. he hhe

  17. Hero Borneo
    Hero Borneo July 22, 2014 at 10:55 pm | | Reply

    orang PJJ memang macam tu..susah mata nak tidur

  18. puteri kasih
    puteri kasih July 23, 2014 at 8:39 am | | Reply

    ingatkan betul kisah raksasa hijau @ hulk…hehe

  19. TehR
    TehR July 23, 2014 at 5:19 pm | | Reply

    wah, romantiknya main sms
    saya suka… saya suka…

  20. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia July 24, 2014 at 2:33 am | | Reply

    kisah suami berjauhan dengan si bini.sabar je ye sifu.hehehe..

  21. farid laham
    farid laham July 24, 2014 at 1:05 pm | | Reply

    laa..cerita seorang suami yang kesunyian rupanyer,,,haha

  22. Hafizul
    Hafizul August 3, 2014 at 7:51 am | | Reply

    Ni kiranya luahan hati lah nihhhh..kesiannya…. 😈

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.