32 Responses

  1. zool
    zool August 3, 2014 at 2:27 pm | | Reply

    memang seram.. terasa nak terkencing ni

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah August 4, 2014 at 5:20 am | | Reply

      memang seram bro titan.. :mrgreen:

  2. hafiz hafizol
    hafiz hafizol August 3, 2014 at 3:58 pm | | Reply

    wow seramnya. tengah baca dalam blog gelap nie.. 🙁

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah August 4, 2014 at 5:22 am | | Reply

      bertambah serma jika macam ini. 💡

  3. Bahrain
    Bahrain August 3, 2014 at 4:48 pm | | Reply

    No 4 tu memang seram.. haha. seram sangat cerita ni.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah August 4, 2014 at 5:23 am | | Reply

      Betul tu. Seram no 4. :mrgreen:

  4. ummi
    ummi August 3, 2014 at 7:29 pm | | Reply

    Nombo 1 paling seram uwaaa uwaa

  5. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 4, 2014 at 12:53 am | | Reply

    Gigil jugak aku baca cerita ni. Lagi seram daripada cerita hantu indonesia zaman dahulu kala ni.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah August 4, 2014 at 5:25 am | | Reply

      betul tu. lagi seram daripada tu pun ada.. 😀

  6. Hafizul
    Hafizul August 4, 2014 at 3:43 am | | Reply

    Hahahahaha…seram tapi kenapa boleh senyum dan ketawa manja saya nih??? 😈

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah August 4, 2014 at 5:28 am | | Reply

      Seram ada makna ni.. 😳

  7. Hafizul
    Hafizul August 4, 2014 at 3:44 am | | Reply

    Ok satu lagi lupa..sejak bila pandai main sorok2 botol susu ni????? 😆

    1. Kereta Sewa Shah Alam
      Kereta Sewa Shah Alam August 6, 2014 at 10:55 pm | | Reply

      Hantu susu ke? Macam dulu2.. seramnya.. huhu

  8. akubiomed
    akubiomed August 4, 2014 at 4:00 am | | Reply

    Mengigil membaca senarai cerita seram diatas. 🙂

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah August 4, 2014 at 5:27 am | | Reply

      hehehe.. seram sampai menggigil tu.

  9. suri
    suri August 4, 2014 at 5:44 am | | Reply

    sah borong hantu buat gua jadi seram 😉

  10. Hero Borneo
    Hero Borneo August 4, 2014 at 8:35 am | | Reply

    cerita no.2 paling seram semacam je!

  11. sabree hussin
    sabree hussin August 4, 2014 at 12:26 pm | | Reply

    Crita pasal tauke tu pun seram jugak

    1. Kereta Sewa Shah Alam
      Kereta Sewa Shah Alam August 6, 2014 at 10:54 pm | | Reply

      Seram gila tauke nak bg peti ais baru. Hehehe

  12. ieta mat saad
    ieta mat saad August 4, 2014 at 1:47 pm | | Reply

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dalam banyak2 seram… yg signboard Karak tu gak la yg paling gua rasa serma… hehe… klakag sungguh Encik Titan ni… bikin gua gelak tersengih2 sensorang. Yg lain2 tu tak seram. Geli2 bulu tengkuk je. kihhh:mrgreen: :mrgreen:

  13. ahmadyani
    ahmadyani August 4, 2014 at 1:55 pm | | Reply

    Siri jenaka seram…

  14. TehR
    TehR August 4, 2014 at 4:08 pm | | Reply

    macam cerita seram filem2 kita
    memang boleh gelak sakan dengan keseramannya
    haha

  15. ajumohit
    ajumohit August 4, 2014 at 9:43 pm | | Reply

    memang seram kalah cerita hantu filem. No 5 ok apa, bukan diorg je kami pun nak tgk anak peminat tegar cendol banting ;), insha allah kan, relax klu ada rezeki insha allah ada

  16. ajumohit
    ajumohit August 4, 2014 at 9:44 pm | | Reply

    eh sori cerita no 4 daaa

  17. Mummy Dina
    Mummy Dina August 5, 2014 at 3:53 pm | | Reply

    seram sangat2..especially part gambar signboard Karak tu..tipah tertipu rupanye..hehe

  18. Ismail N
    Ismail N August 6, 2014 at 5:15 am | | Reply

    Kawe baru balik dari raya. Masih payah nak start kerja… seramnya :mrgreen:

  19. ema
    ema August 6, 2014 at 7:46 am | | Reply

    yang nobmor empat tu biasalah bila dah kahwin…soalan bila nak ada anaklah yang akan ditanya selagi belum ada rezeki… dan soalan ini tak akan putus biarpun dah ada anak nanti…bila dah ada sorang mula akan tanya bila nak tambah lagi? dan gitulah seterusnya hingga kita dah berumur.

  20. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam August 6, 2014 at 10:52 pm | | Reply

    Soalan bila nak ada anak tu mmg seram dan akan terus menyeramkan setiap kali jumpa sampaila bro dpt anak. Huhuhu

    Cerita2 seram kali ni boleh masuk x-file..

  21. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim August 7, 2014 at 1:35 am | | Reply

    Hahaha. seram sangat citer ni. paling seram part cerita no.4.. bila nak timang anak? hahaha

  22. Ezad Skytech
    Ezad Skytech August 7, 2014 at 6:03 am | | Reply

    cerita paling seram pernah dibaca setakat ni…kih3

  23. Ummi Hanie
    Ummi Hanie August 10, 2014 at 9:00 am | | Reply

    eeeee…… SERAMnyeeeeee 🙄

  24. mai has
    mai has August 14, 2014 at 1:08 am | | Reply

    raya seram sejuk namanya niiii…:-)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.