35 Responses

  1. Hairul Azni
    Hairul Azni August 6, 2014 at 4:23 pm | | Reply

    Aku kalau pasal spa spa ni tak tahu langsung..rupanya ada jugak teknik spa pakai coklat ye..terbaik!

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:54 am | | Reply

      ada.

      tapi memang ramai gak la yang tak tahu.

  2. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 6, 2014 at 4:29 pm | | Reply

    Best Spa coklat macam ini sifu.. 💡

  3. AISYAH
    AISYAH August 6, 2014 at 5:39 pm | | Reply

    meleleh air liur nengok nyer.. yumm..yumm.. 😆 😆 😆

  4. Hero Borneo
    Hero Borneo August 6, 2014 at 11:38 pm | | Reply

    sambil spa boleh makan cokelat..sedap tu

  5. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim August 7, 2014 at 1:29 am | | Reply

    Sambil2 buat spa, kalau lapar boleh makan terus coklat tu kan. haha

  6. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim August 7, 2014 at 1:30 am | | Reply

    Eh silap..bukan buat spa..buat treatment. silap ayat. hehehe

  7. mai has
    mai has August 7, 2014 at 4:12 am | | Reply

    wah spa cokelat ni…sambil berspa..sambil makan.2 in 1.hehehe

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:31 am | | Reply

      Ni nak makan ke..nak berspa nih?

      haha :mrgreen:

  8. akubiomed
    akubiomed August 7, 2014 at 4:37 am | | Reply

    Boleh menyelam sambil minum cokelat tak? 🙂

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:33 am | | Reply

      Sambil menyelam tu, aku tak pernah cuba lagi. 😐

  9. Ezad Skytech
    Ezad Skytech August 7, 2014 at 5:57 am | | Reply

    ada rupanya spa coklat ni…tak pernah tahu pun…hee

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:34 am | | Reply

      Ada.

      Ada banyak je.

      Tapi Spa coklat Aishah Radhiah ni best sikit. Orang laki tak leh masuk. hehe

  10. TehR
    TehR August 7, 2014 at 10:06 am | | Reply

    alahai
    lelaki tak boleh la pulak

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:35 am | | Reply

      lelaki tak leh masuk.

      leh temankan sampai pintu masuk kedai je.

      hehe

  11. Ammar
    Ammar August 7, 2014 at 12:13 pm | | Reply

    Takde harga diskaun lagi ke? hehehe 😆

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:38 am | | Reply

      dah kira murah dah harga tu.

      nak diskaun, gi call. Mintak terus masa interview tu.

  12. Mummy Dina
    Mummy Dina August 7, 2014 at 4:12 pm | | Reply

    1st time dengar spa coklat..boleh makan tak coklat tu..hehe

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:39 am | | Reply

      Boleh kot.

      Kalau NAK la. haha.

  13. Hairul Hissam
    Hairul Hissam August 7, 2014 at 7:14 pm | | Reply

    kenyang makan coklat sambil ber spa… heee

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:43 am | | Reply

      Spa bercoklat aje.

      Takdenya makan coklat. hoho

  14. Hafizul
    Hafizul August 8, 2014 at 8:04 am | | Reply

    Huhu…sambil berspa, sambil makan coklat..boleh ke gitu? Emm bila lah agaknya nak pergi ni..encik titan kan baik hatinya..bila nak belanja saya berspa kat sini??kita pergi dua aje… 😎

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:46 am | | Reply

      ni spa untuk orang peremppuan maa.

      bukan untuk kita-kita aje. :mrgreen:

  15. ahmadyani
    ahmadyani August 8, 2014 at 2:00 pm | | Reply

    Berapa banyak coklat yang diguna?

  16. reezluv
    reezluv August 9, 2014 at 4:02 pm | | Reply

    gi sana makan coklat ke ape?ohoh..cambest plak..aha :mrgreen:

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:50 am | | Reply

      Gi sana untuk berspa.

      Bukan makan coklat.

      Tapi kalau tiba-tiba diorang bagi kek coklat ke..coklat bar ke..ambil aje. Jangan banyak cakap. Haha..

  17. Ismail N
    Ismail N August 11, 2014 at 10:11 am | | Reply

    Perghh.. coklat scrub. Seriously… geli ehhh :mrgreen:

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:53 am | | Reply

      Khasiat dia bagus.

      Leh la kalau datang ampang nanti, leh cuba.

  18. Ezlaila
    Ezlaila August 12, 2014 at 4:32 am | | Reply

    Setahu saya, coklat memang bagus untuk kulit. Memang banyak produk2 kecantikan yang berasaskan coklat. Jadi boleh lah sapa2 nak try 🙂

    1. titan
      titan August 16, 2014 at 7:48 am | | Reply

      Yap.

      Coklat memang bagus untuk badan kita. :mrgreen:

  19. zool
    zool August 12, 2014 at 11:26 pm | | Reply

    macam best plak tengok coklat tu.. hehehee

  20. Nurul
    Nurul August 14, 2014 at 7:07 pm | | Reply

    Uish…best ni. Bagus spa macam ni. Lain dari yang lain.

  21. myliferia
    myliferia August 16, 2014 at 6:01 pm | | Reply

    macam best jer, dengar nama coklat pun dah terliur walaupun untuk spa…hehe

  22. Faizal Fredley
    Faizal Fredley August 18, 2014 at 12:43 am | | Reply

    meneyelerakan nampak cokelat dia…

  23. suri
    suri August 19, 2014 at 5:21 am | | Reply

    cikgu saya suka cokelatlah :mrgreen:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.