25 Responses

  1. Cikgu Hailmi
    Cikgu Hailmi August 28, 2014 at 10:43 am | | Reply

    Uish.. marah bebenor brader kita petang nih..
    Bawak bersabar yer..
    Ngucap banyak2.. πŸ˜‰

    Orang cenggitu tak perlu dilayan!

    1. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy
      KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy December 30, 2014 at 3:33 am | | Reply

      sabar2,,, bawak berbincang – kedaionlinemy.com

  2. Faizal Fredley
    Faizal Fredley August 28, 2014 at 11:02 am | | Reply

    itulah namanya manusia..mcm2 ragam….

  3. reezluv
    reezluv August 28, 2014 at 1:40 pm | | Reply

    rilek brader rilek..:D

  4. Fadhil Husin
    Fadhil Husin August 28, 2014 at 1:41 pm | | Reply

    aiyok, cikgu dah marah. aku tak tahu sapa nak kena sengat nih

  5. akubiomed
    akubiomed August 28, 2014 at 1:54 pm | | Reply

    Teringat dengan pesanan ustaz ketika menyampai tazkirah sebelum solat Jumaat. Beliau berpesan supaya diam kalau tidak tahu jangan memandai-mandai.

  6. puteri kasih
    puteri kasih August 28, 2014 at 2:37 pm | | Reply

    aiyok..cikgu dah marah. Sabar..layan ciskek tu dulu.. πŸ˜€

  7. fazrol
    fazrol August 28, 2014 at 4:54 pm | | Reply

    tengok brader marah.. aku dah baca gaya sharnaaz bercakap plak…

  8. Hafizul
    Hafizul August 28, 2014 at 5:22 pm | | Reply

    Ini baru namanya geram sampai hujung kaki..haha..emm saya ni jahil ke tak ehh? πŸ™„

  9. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul August 29, 2014 at 2:59 am | | Reply

    Bagi kilas belakang sebijik.. Tapi lebih baik tinggalkan je si jahil itu. Kalau dilayan, kita pun jadi jahil sama.

  10. mohdridzwan
    mohdridzwan August 29, 2014 at 3:21 am | | Reply

    Marah bebenor nampaknyer.
    Sabar bro. Orang macam itu wajar cakap dengan tangan jerk. Atau kita blah trus…pegi cari cheese cake.
    Huhuhu…Bawak bertenang bro Titan.

  11. Norfanil
    Norfanil August 29, 2014 at 8:12 am | | Reply

    haha..jenis tak paham bahasa..
    sendiri nak betul.. grr..

    tibe tibe datang idea nak menulis pasal kawan..grrr.

  12. TehR
    TehR August 29, 2014 at 8:39 am | | Reply

    yups
    aku selalunya ambil langkah diam
    berbalas cakap dengan orang macam ni buat habis nasi je

  13. khairul
    khairul August 29, 2014 at 12:54 pm | | Reply

    Teringat kat member aku dulu,nak tak nak jawab yo la kau betol2 …

  14. blogger lelaki
    blogger lelaki August 29, 2014 at 2:24 pm | | Reply

    bawa bertendang bro..yang keroh kita jernihkan..jangan duk layan sangat orang macam tu

  15. sabree hussin
    sabree hussin August 29, 2014 at 3:56 pm | | Reply

    Huh mohon dijauhkan la daripada bertentang dengan orang macam ni.

  16. Kamil Salleh
    Kamil Salleh August 29, 2014 at 5:07 pm | | Reply

    Jangan buat kiro sangat dgn org jahil ni…susah nak buat kiro.

  17. zool
    zool August 30, 2014 at 12:56 am | | Reply

    marah benau tu.. sabar je la …

  18. dkna abza
    dkna abza August 30, 2014 at 12:00 pm | | Reply

    Gambar kek tak ada kaitan ngan emosi dalam entry haahahha

  19. ahmadyani
    ahmadyani August 30, 2014 at 3:07 pm | | Reply

    Jahil Murakkab. Jahil yang tidak boleh diajar….

  20. Hero Borneo
    Hero Borneo August 30, 2014 at 11:51 pm | | Reply

    sebab itu tidak digalakkan berdebat dengan orang macam tu..lebih blah..tulis blog lagi bagus!

  21. Azam Mohamad
    Azam Mohamad August 31, 2014 at 1:35 am | | Reply

    dalam hal cenggini

    amalkan prinsip…..diam tak semestinya kalah

    walau benar tapi mengalah, itulah orang yang menang πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  22. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 31, 2014 at 10:39 am | | Reply

    Baik makan cendol. Sejuk sikit badan tu.

  23. Kucing Comel
    Kucing Comel September 1, 2014 at 12:36 am | | Reply

    Sabar. BerIstighfar banyak-banyak. Kongsi ilmu yang bermanfaat lagi baik. hehehe.

  24. BM
    BM September 1, 2014 at 2:02 pm | | Reply

    Inilah sikap Yahudi Zionis… Sampai bila2 pun xkan mengaku yg dia salah walaupun dah tahu kebenarannya.

Leave a Reply to Kamil Salleh Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.