20 Responses

  1. mai has
    mai has September 4, 2014 at 1:52 am | | Reply

    waah…harga pakej amat berpatutan.dekat juga dgn rumah saya…mesti cuba ni…

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:35 pm | | Reply

      Haa..

      Gi la cuba seround dua. hehe

  2. Hafizul
    Hafizul September 4, 2014 at 4:37 am | | Reply

    Jauh la nak try…Jerteh tak nak bukak cawangan ke?

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:36 pm | | Reply

      Hang la buka cawangan kat sana.

      Jadi bos. 😈

  3. blogger lelaki
    blogger lelaki September 4, 2014 at 10:45 am | | Reply

    direkemen oleh cik blogger fstin liyana tu

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:38 pm | | Reply

      Hehe..

      Ramai lagi blogger yang dah pergi rasanya. :mrgreen:

  4. Zali
    Zali September 4, 2014 at 1:48 pm | | Reply

    Boleh la bawak isteri bila anniversary nanti 😎

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:41 pm | | Reply

      Hehe..

      Boleh gak la bawa nanti.

  5. jaymiee
    jaymiee September 4, 2014 at 1:55 pm | | Reply

    pakej untuk lelaki tak da ker…hehe

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:44 pm | | Reply

      Tak ada.

      Tak ada.

      Ini pakej khas untuk orang pempuan aje. hehe

  6. sabree hussin
    sabree hussin September 4, 2014 at 2:40 pm | | Reply

    Eh kat Shah Alam pun ada rupanya

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:53 pm | | Reply

      Aah.

      Memang ada.

      Diorang ada banyak cawangan. Call aje untuk tempahan.

  7. Arman
    Arman September 4, 2014 at 3:17 pm | | Reply

    Tak pernah lagi pergi mana2 spa. Aku pernah bawa isteri urut refleksologi je he..he..he..

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 7:58 pm | | Reply

      Nanti..kalau ada masa..bawaklah ke spa Aishah Radhiah nih.

      hoho.. :mrgreen:

  8. yusri
    yusri September 4, 2014 at 7:18 pm | | Reply

    huh!blogger yang comel2 jer jadi testimonial…

    1. titan
      titan September 4, 2014 at 8:02 pm | | Reply

      Haha..

      memang diorang comel-comel belaka. :mrgreen:

  9. sukma
    sukma September 5, 2014 at 4:35 am | | Reply

    kalau ada cawangan kat Melaka…dah lama aku pergi…hoho…

  10. faizuddin fuad
    faizuddin fuad September 5, 2014 at 5:28 pm | | Reply

    macam best jer ni .. huhuuu

  11. RedLinda
    RedLinda September 10, 2014 at 8:24 am | | Reply

    Pakej COKLAT?haaaa..ini ada yang MANDI sambil MAKAN coklat ni karang.hehe

  12. Mummy Dina
    Mummy Dina September 12, 2014 at 5:19 am | | Reply

    sy pun rasa macam nak try puteri coklat tu la..nampak cam menarik je..hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.