25 Responses

  1. reezluv
    reezluv September 23, 2014 at 1:21 pm | | Reply

    gua dah teka dah pasal BENDA tu punya..haha

  2. akubiomed
    akubiomed September 23, 2014 at 1:24 pm | | Reply

    Marah-marah dengan Tone Excel pun boleh dapat trafik. 🙂

    1. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com
      KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com December 29, 2014 at 6:18 pm | | Reply

      hahah lawak lah pasal ni,, sampai sekarang ingt – kedaionlinemy.com

  3. sabree hussin
    sabree hussin September 23, 2014 at 1:35 pm | | Reply

    Itu orang yang cepat melantun tak paham permainan SEO lagi, dan paling penting diorang tak kenal sape lu lagi

    Ah buang masa layan orang macam tu keh3

  4. Arman
    Arman September 23, 2014 at 1:41 pm | | Reply

    Teknik memanipulasikan keyword panas untuk menarik trafic ke blog. Ini yg aku belajar dari isu ini…..

  5. blogger lelaki
    blogger lelaki September 23, 2014 at 2:00 pm | | Reply

    gua dah belajar satu perkara lagi dengan lu bro…aku pun nak try buat keyword melayu boleh tu la..xpernah terfikir pun sebelum ni

  6. Fadhil Husin
    Fadhil Husin September 23, 2014 at 3:14 pm | | Reply

    ok. nak gi ulangkaji kitab pink kejap.

  7. fazrol
    fazrol September 23, 2014 at 4:05 pm | | Reply

    Bila otai berbicara… ha ha..
    tersselit juga SEO…

  8. mohdridzwan
    mohdridzwan September 23, 2014 at 5:18 pm | | Reply

    Ambe raser ambe boleh cecah mimpi level 3 tu tak lama lagi.
    Apapun, kadangkala susah untuk layan semua pihak.
    Kalau betul pun nampak salah…dan kalau salah pun nampak betul.
    Mmmm….ntahlah. Apa yang ambe komen ni pun ambe sendiri tak berapa nak paham. Hehe…

  9. Hero Borneo
    Hero Borneo September 23, 2014 at 11:21 pm | | Reply

    saya pun nak belajar juga benda nie…

  10. syamila
    syamila September 24, 2014 at 12:20 am | | Reply

    kita tegur dengan niat untuk menasihati…tapi ada yang menganggap itu sebagai penghinaan….tegur salah…tak tegur pun salah…

  11. Hafizul
    Hafizul September 24, 2014 at 12:59 am | | Reply

    Tak apa..menda tu tak salah pun bagi saya..ni serangan ada keuntungan ler tewwwww…hahahaha

  12. SentiasaPanas
    SentiasaPanas September 24, 2014 at 1:07 am | | Reply

    Marah-marah sayang ke marah-marah benci bertempat ni en.titan..hehe

  13. BM
    BM September 24, 2014 at 2:25 am | | Reply

    Seranglah macam mana pun…Al-Qassam tetap berjuang melawan dan bertahan! Yg penting kita tahu akan hak kita dan kebenaran!

    p/s: En Titan cedera ka kena serang! hehe!

  14. amir
    amir September 24, 2014 at 3:00 am | | Reply

    keyword lucah banyak sangat orang cari,,jadi buatkan untuk naikkan traffik supaya mreka insaf

  15. Hairul Azni
    Hairul Azni September 24, 2014 at 5:04 am | | Reply

    Payah kalau jenis kena tegur cepat melenting ni..sepatutnya pihak tersebut berfikir secara baik dan rasional..

  16. onlajer
    onlajer September 24, 2014 at 10:39 am | | Reply

    ingat apa benda lah yang kena serang

  17. Denaihati
    Denaihati September 24, 2014 at 3:01 pm | | Reply

    lagi ramai serang lagi mantap…jom serang…

  18. Mohd Norzali
    Mohd Norzali September 25, 2014 at 2:44 am | | Reply

    Bro bikin panas. Tapi golongan macam ni memang patut serang jer.

  19. JAWATAN KOSONG TERKINI
    JAWATAN KOSONG TERKINI September 25, 2014 at 9:06 am | | Reply

    Jom serang tapi berhemah…mai trafik2 ke sini..

  20. TehR
    TehR September 25, 2014 at 9:17 am | | Reply

    macam main bola
    tak best tengok kalau tak ada serangan yang bertali arus
    tak meriah

  21. Mummy Dina
    Mummy Dina September 25, 2014 at 2:45 pm | | Reply

    abaikan je aura2 negatif tu..fokus je pada yang positif mcm kami ni..

  22. norzatul
    norzatul September 29, 2014 at 5:12 am | | Reply

    best la kene serang.. traffic naik.. hehe… 🙂

  23. abdfatah
    abdfatah November 19, 2014 at 11:00 pm | | Reply

    oooo kena serang dengan trafik lebat rupanya…

  24. aRz MoHa
    aRz MoHa April 4, 2015 at 6:20 pm | | Reply

    tips seo yang baik. boleh mencubanya nanti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.