40 Responses

  1. zie fauzi
    zie fauzi October 1, 2014 at 1:57 pm | | Reply

    kira lembu kat langit?? pandai… berapa jumalah yg ada tu… hahaha

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2014 at 4:35 pm | | Reply

      Kira untuk korban raya yea bro titan :mrgreen:

      1. Hafizul
        Hafizul October 10, 2014 at 1:44 pm | | Reply

        Kadang2 pelik fak perangai encik titan ni kan.. 👿

  2. Fadhil
    Fadhil October 1, 2014 at 2:25 pm | | Reply

    kira lembu? jaga2, nanti lembujatuh atas muka. 😈

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2014 at 4:35 pm | | Reply

      betul tu. ken jaga-jaga.

  3. Hafiszan Kamarudin
    Hafiszan Kamarudin October 1, 2014 at 2:33 pm | | Reply

    cerita yang menarik agaknya, yang penting kominsen tajuknya lagi menarik

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2014 at 4:36 pm | | Reply

      memang menark tajuknya. :mrgreen:

  4. ANIRAH AZURI
    ANIRAH AZURI October 1, 2014 at 2:48 pm | | Reply

    Tahniah cikgu! Alhamdulillah, saya pun dapat juga tadi..
    Rezeki hari raya…

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2014 at 4:37 pm | | Reply

      Betul tu. rezeki hari raya. 💡

  5. ikhwan
    ikhwan October 1, 2014 at 2:49 pm | | Reply

    kira halal je 🙂

  6. suri
    suri October 1, 2014 at 3:00 pm | | Reply

    ha..tak kuasa ah nak kira lembut kira duit dlm bak ar pulak ..ok bye 😉

  7. Wira Merah
    Wira Merah October 1, 2014 at 3:19 pm | | Reply

    Lembu, buat korban raya haji ni.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2014 at 4:38 pm | | Reply

      rasa-rasanya untu raya haji. 😳

  8. Wira Merah
    Wira Merah October 1, 2014 at 3:21 pm | | Reply

    Hebat, pening kepala tahap gaban pun boleh siap lebih 10 artikel.

  9. jaymiee
    jaymiee October 1, 2014 at 3:36 pm | | Reply

    lu memang hensem la bro…kasi belanja cendol banting satu mangkuk…

  10. blogger lelaki
    blogger lelaki October 1, 2014 at 3:40 pm | | Reply

    memang terhibur bro..sebab last sekali happy ending..kalau citer tak best gua dah bakar dah tv tu..hahaha

  11. Sobri Mansor
    Sobri Mansor October 1, 2014 at 4:31 pm | | Reply

    hoho… kira lembu jangan sampai taik lembu jatuh atas muka. Suwey 10 hari berikutnya… haha

  12. Rabiatuladawiah
    Rabiatuladawiah October 1, 2014 at 4:46 pm | | Reply

    Kira lembu atas langit wat korban raya haji nie ,,,

  13. Hero Borneo
    Hero Borneo October 1, 2014 at 10:57 pm | | Reply

    10 artikel ..banyaknya dan itu adalah tips untuk berjaya dalam blogging!

  14. zool
    zool October 1, 2014 at 11:50 pm | | Reply

    pening banyak sangat memikir masalah kerja tu.. rilek2 bro..
    duit dah banyak tu

  15. Nizarazu
    Nizarazu October 1, 2014 at 11:57 pm | | Reply

    pehh.. masyukk, aku lame dah tak dapat ni.. uishh

  16. sabree hussin
    sabree hussin October 2, 2014 at 2:55 am | | Reply

    Ko ada insomnia + migrain ke titan? Lain macam je masalah ko? ke overdose caffein ni

  17. SentiasaPanas
    SentiasaPanas October 2, 2014 at 3:15 am | | Reply

    Wow lumayan..asyik duit masyuk je ni en.titan..:)

  18. Mohd Norzali
    Mohd Norzali October 2, 2014 at 3:53 am | | Reply

    Bagus solution bro ni. Pening kepala pergi buat kerja. Sekurang-kurangnya adalah juga hasil.

  19. Hafizul
    Hafizul October 2, 2014 at 4:23 am | | Reply

    Wahhh..macam mana leh dapat komisen dari ashadee banyak macam ni ekk?satu sen pun tak pernah dapat lagi ni..hahaha

  20. Mohamad Alkarim
    Mohamad Alkarim October 2, 2014 at 4:38 am | | Reply

    uih..power..saya dah lama tak merasa komisyen dari ashadee ni.

  21. JMR23
    JMR23 October 2, 2014 at 6:44 am | | Reply

    hehe berapa banyak lembu yang sempat kira ni/:-p

  22. JAWATAN KOSONG TERKINI
    JAWATAN KOSONG TERKINI October 2, 2014 at 7:48 am | | Reply

    Pening2 pun duit masyuk takpele…

  23. Denaihati
    Denaihati October 2, 2014 at 12:40 pm | | Reply

    teknik nak tidur ngalahkan mr.been…heee. malam ni mesti boleh lena…

  24. ahmadyani
    ahmadyani October 2, 2014 at 12:56 pm | | Reply

    Sejak ashadee berwajah baru ni,,,,satu sen pun belum masuk lagi. Kenapa ya?

  25. suri
    suri October 2, 2014 at 1:34 pm | | Reply

    hafizul udah le hentikan kata tak dapat tu ekeke…

  26. Abdfatah
    Abdfatah October 4, 2014 at 9:49 am | | Reply

    Komisen ashideey mana? Nak komisen jugak.. Mana laa tak datang datang lagi komisen ashideey neh…

  27. bisnes online
    bisnes online October 4, 2014 at 5:47 pm | | Reply

    komisen RM588 tu bg den dh byk sangat dh tu 😆 …

  28. Azam Mohamad
    Azam Mohamad October 5, 2014 at 3:43 am | | Reply

    patut pun pening. dah 588 ekor lembu berjaya di kira. kalau tak pening mungkin 1000 boleh sampai hihi

  29. JAWATAN KOSONG TERKINI
    JAWATAN KOSONG TERKINI October 5, 2014 at 5:02 pm | | Reply

    Tahniah bro…rezeki melimpah ruah bila kita buat sesuatu kerja dengan ikhlas…

  30. Abdfatah
    Abdfatah October 6, 2014 at 11:38 pm | | Reply

    Dgn demikian gandakan usaha terlebih sedikit lagi utk kaut komisen ashadee..

  31. Khadeejah Hasmad
    Khadeejah Hasmad October 7, 2014 at 3:04 pm | | Reply

    Bila pening semua kerja jalan. Kira rahmat juga tu.

  32. SentiasaPanas
    SentiasaPanas October 9, 2014 at 8:01 am | | Reply

    Pening duit terlalu masyuk kot en.titan..

  33. akubiomed
    akubiomed October 10, 2014 at 1:00 am | | Reply

    Banyak dari Ashadee masuk. 🙂

  34. SuperNifz
    SuperNifz October 17, 2014 at 8:00 am | | Reply

    Haha… cenggitu sekalik nak tido… tapi memang pun.. Memang akan ada masa yang kita akan susahh sesgt nak tdo… Buat lah apa pun… memang susahh…

    tapi tetau dah lena…ekekek…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.