38 Responses

  1. Zul
    Zul November 29, 2014 at 3:01 am | | Reply

    penjelasan yg sempoi dr mat lutfi…kretif2..patut jd pengarah filem mamat ni..

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:18 pm | | Reply

      Kalau jadi pengarah..

      dia kena berlakon sekali..baru jadi best filem tuh.

      1. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com
        KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com December 29, 2014 at 4:59 pm | | Reply

        setuju dengan emcik – kedaionlinemy.com

  2. Amirul
    Amirul November 29, 2014 at 3:08 am | | Reply

    Lawak juga video ni… entah apa la yg mat ni tulis dalam buku dia tu

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:19 pm | | Reply

      Nak tahu, kena la gi beli. hehe..

  3. SentiasaPanas
    SentiasaPanas November 29, 2014 at 4:21 am | | Reply

    Ungkapan hebat yang memotivasikan..:)

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:22 pm | | Reply

      Mat memang bijak dalam bab-bab karang ayat best macam nih. hehe..

  4. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU November 29, 2014 at 4:44 am | | Reply

    Mat lutfi buat hal atau amran?

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:22 pm | | Reply

      Tak tahu la siapa yang buat hal.

      Tapi, Mat memang tak bersalah la rasanya.

  5. Anuar
    Anuar November 29, 2014 at 7:42 am | | Reply

    Inilah namanya dugaan.. Dalam hidup ini sekali sekala kita perlu menempuhinya walaupun pahit… Tak gitu cikgu Titan?

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:26 pm | | Reply

      Ya.

      Sekali-sekala, apalah salahnya kann..

  6. Abdfatah
    Abdfatah November 29, 2014 at 10:01 am | | Reply

    Hahaa.. Amran punya pasal…

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:27 pm | | Reply

      Itulah.

      Amrann..amran..apa nak jadi la dengan ekau nih..

  7. Kakiblog
    Kakiblog November 29, 2014 at 10:19 am | | Reply

    kita nantikan kesudahannya ..

    1. titan
      titan November 29, 2014 at 12:33 pm | | Reply

      Ya.

      Kita tunggu dan lihat aje.

  8. encikSOHO
    encikSOHO November 29, 2014 at 2:17 pm | | Reply

    Kalau sesapa follow Mat Lutfi nie mereka akan tau admin Amran Fans yang diperkatakan tu tak mirip pun cara Mat Lutfi. Mat Lutfi jauh lg bijak. Hehehe

  9. blogger lelaki
    blogger lelaki November 29, 2014 at 2:24 pm | | Reply

    hahaha..penangan amran punya hal

  10. wafacw
    wafacw November 29, 2014 at 3:02 pm | | Reply

    Errr… Guess, I’m so lost…
    Patut lama tak nampak Mat…

  11. imran
    imran November 29, 2014 at 3:32 pm | | Reply

    haha boleh tahan dengan mat lutfi ni.

  12. duniafarisya
    duniafarisya November 29, 2014 at 11:50 pm | | Reply

    Dah tengok.sempoi bak hang video dia.haha.
    ada juga yang dia mengarut.hahaha :mrgreen:

  13. Amir
    Amir November 30, 2014 at 12:09 am | | Reply

    lama tak layan video mat lutfi..last rasanya video masa pilihan raya hari tu..

  14. Hafizul
    Hafizul November 30, 2014 at 3:43 am | | Reply

    Emm kesian kat mat..sabar aje lah mat..sekurang-kurangnya video ni sangat membantu..

  15. akubiomed
    akubiomed November 30, 2014 at 7:44 am | | Reply

    Masih tak faham apa yang berlaku. Tertinggal kapai. 🙂

  16. Oja Samid
    Oja Samid November 30, 2014 at 10:32 am | | Reply

    bila mula dikenali, biasalah akan ada cabaran mcm nie dtg..tp video mat mcm biasa tetap sempoi n berisi. 😀

  17. Noriza Rahman
    Noriza Rahman November 30, 2014 at 11:48 am | | Reply

    Bagus juga cerita mat ni,ada isi yang memotivasikan diri 😆

  18. Ammar
    Ammar December 1, 2014 at 5:14 am | | Reply

    Panjangnya tajuk entri ni. Bahasa Mat Salleh pulak tu. Tak faham lah.. Translate please.. hahahaha

  19. sabree hussin
    sabree hussin December 1, 2014 at 8:25 am | | Reply

    Okeh “LOKAPan kamu mahu nikahi gue”

    Itu kot nama lokap yang dia kena tahan tu haha

  20. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam December 1, 2014 at 10:18 am | | Reply

    Mat lutfi ni fofular banyak video2 dia yang menyentuh hati dan terasa sekali hehe. Anyway bro kalu jumpa mat lutfi kirim salam no..

  21. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 8:39 pm | | Reply

    Olahan yang bersahaja dan menarik tuan.

  22. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 8:40 pm | | Reply

    Cikgu tak jaga peksa ke?

  23. BM
    BM December 2, 2014 at 4:20 am | | Reply

    Inilah kecanggihan zaman ini, setiap orang boleh publish apa sahaja pd umum. Benar atau tidak, salah atau betul… Hanya Allah yg mengetahui.
    Lebih baik jaga kain sendiri…hoho!

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 5:06 am | | Reply

      Ya. Kene pandai jaga kain sendiri. Jamgan kene curik.

  24. maria
    maria December 2, 2014 at 8:43 am | | Reply

    kesiannya kena tuduh sampai kena masuk jail…

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 5:04 am | | Reply

      Tak tahu la netol masuk lokap tu..

  25. Hafiszan Kamarudin
    Hafiszan Kamarudin December 4, 2014 at 2:32 pm | | Reply

    hidup ini memang banyak dugaan yang penting tempuhi sebaiknya.

  26. ieta mat saad
    ieta mat saad December 4, 2014 at 5:24 pm | | Reply

    Ekceli kan sifu kan, kan, kan, kan… akak dr hr tu lg terfikir. Maikel tu sape ek? manusia ke apa ek? ek? ek? ek? Cer bg gambornya satu… Pelissss…. Peace… :mrgreen: :mrgreen:

  27. ieta mat saad
    ieta mat saad December 4, 2014 at 5:25 pm | | Reply

    Prasan dak? Mat lutfi ni kan, ada iras AC Mizal pun ada.. iras2 Ustaz Don pun ada… ke akak yg rambang mata tgh2 pg hari ni? :mrgreen:

  28. its maey
    its maey December 8, 2014 at 8:47 am | | Reply

    macam-macam hal..kurang-kurang video tu membantu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.