50 Responses

  1. blogger lelaki
    blogger lelaki November 30, 2014 at 2:24 pm | | Reply

    untung la orang ada bini

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:40 am | | Reply

      Hahaa..

      Sae la tak suka bila ada bini
      .

      1. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com
        KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com December 26, 2014 at 9:35 am | | Reply

        apa jadi dgn budak yang mengangu hidup tu? – kedaionlinemy.com

  2. razis
    razis November 30, 2014 at 2:51 pm | | Reply

    Komisyen ke 33? Aku 1 pun belum pernah.

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:41 am | | Reply

      Takpe.

      Cuba lagi sampai dapat.

  3. Anuar
    Anuar November 30, 2014 at 2:52 pm | | Reply

    Wah bestnya.. Gaji dah masuk… Gaji saya belum masuk lagi..

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:42 am | | Reply

      Ya. Tunggu gaji dari program lain plak. Hehe..

  4. Azzahairi
    Azzahairi November 30, 2014 at 3:28 pm | | Reply

    kuih gula melaka tu kuih kegemaran tu. 🙂

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:43 am | | Reply

      Sape latak suka kuih melaka kann..

  5. akubiomed
    akubiomed November 30, 2014 at 3:49 pm | | Reply

    Makan buah Melaka memang sedap. Lagi-lagi percikan gula Melaka. 🙂

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:43 am | | Reply

      Bila terpercik..memang nikmat habis woo..

  6. Siti travelog
    Siti travelog November 30, 2014 at 9:04 pm | | Reply

    Aku pun baru dapat RM 124 dengan Ashadee nih 🙂 Suka.. suka 🙂

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:44 am | | Reply

      Oklah tu.

      Leh la belanja aku plakk..

  7. Noriza Rahman
    Noriza Rahman November 30, 2014 at 10:52 pm | | Reply

    Makan kuih buah melaka dengan bini lagi syok la kan tambahan ‘gaji’ pula baru dapat,boleh la belanja bini banyak2 😆

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:45 am | | Reply

      Bini mana la yang tak suka kan.

      Hehe

  8. zool
    zool December 1, 2014 at 5:25 am | | Reply

    terbaek hang dengan ashadee ni

  9. Ammar
    Ammar December 1, 2014 at 5:58 am | | Reply

    Pergh!! Boleh tahan komisen. RM300++. Ajarin mas.

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:46 am | | Reply

      Beli kitab pink je.

  10. sabree hussin
    sabree hussin December 1, 2014 at 8:30 am | | Reply

    Cuti sekolah hang tak dak aktiviti ka?

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:47 am | | Reply

      Ada.

      Hari2 ada aktiviti. Hoho..

  11. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam December 1, 2014 at 10:13 am | | Reply

    Ada juga duit2 ikat tepi ni, skit2 lama2 jadi bukit beruntung hehe..x33

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:48 am | | Reply

      Bolehla sikit2 kan. Hehe..

  12. Najib Ariyan
    Najib Ariyan December 1, 2014 at 1:17 pm | | Reply

    tak sempat aku nak baca yg atas… terus je ke kuih ondeh ondeh bawah tu… cantiknya gambar… pasal makan semua sedap hahaha

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:49 am | | Reply

      Benda sedap memang ramai oramg suka..

  13. ikhwan
    ikhwan December 1, 2014 at 4:32 pm | | Reply

    lepas ni nak kena kira balik berapa kali aku dapat komisyen dari ashadee 🙂

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:49 am | | Reply

      Haa.. gi kira cepat.

  14. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 8:21 pm | | Reply

    Memang sifu terbaik!!

  15. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 8:22 pm | | Reply

    Em..mesti banyak blog atau cara untuk mempromosi link…dan pastinya tuan antara yang cemerlang…

  16. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 8:44 pm | | Reply

    Bilelah aku blh merasa mcm ni..kuih melaka dah penah rasa tapi ashadee blm lagi..

  17. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 8:45 pm | | Reply

    Takpalah takde rezeki lagi…moga2 rezeki ada di tempat lain..

  18. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 1, 2014 at 9:00 pm | | Reply

    Personal coaching utk affliate ni tuan tak buat ke?

  19. reezluv
    reezluv December 2, 2014 at 4:10 am | | Reply

    ada la gak dapat aritu..takde le banyak mana..jadi le buat beli domain..:D

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:50 am | | Reply

      Aku pon..baru je ambil 2 domain. Hehe..

  20. Denaihati
    Denaihati December 2, 2014 at 6:33 am | | Reply

    kuih melaka gebu tu, bini buat mesti sodap…

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:51 am | | Reply

      Tu la. Memang sedap wooo..

  21. Hafizul
    Hafizul December 2, 2014 at 8:42 am | | Reply

    Ohhh kuih onde-onde tu..sedap..emm saya jer yang tak dapat-dapat lagi komisen ni…

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:52 am | | Reply

      Takpe. Ambik masa sikit. Kene banyak bersabar. Hehe..

  22. kesoma.rai
    kesoma.rai December 2, 2014 at 9:16 am | | Reply

    saya baru dua kali T_T

    setahun sekali je dapat.. ehehe

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 4:53 am | | Reply

      Ok la tu. Dari tak dapat langsung. Hoho..

  23. nurmisnan
    nurmisnan December 2, 2014 at 2:03 pm | | Reply

    adoyaiiii… manyak gak tuh.. alhamdulillah

  24. ismail ahmad
    ismail ahmad December 3, 2014 at 5:31 pm | | Reply

    Byk nye lah dapat Cikgu titan ni.. ishh.. jeles betul ambo… 😀

  25. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 3, 2014 at 8:22 pm | | Reply

    Kuih melaka penah kurasa, duit ASHADEE belum lagi…bilelah rezeki aku kat situ ye..

  26. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 3, 2014 at 8:22 pm | | Reply

    Takpe yang penting jangan berhenti berusaha dengan teknik2 yang ku pelajari..

  27. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim December 4, 2014 at 4:37 am | | Reply

    Aku punya tunggu cukup tabung baru dapat cash out. hehe

  28. Fiza Rahman
    Fiza Rahman December 4, 2014 at 9:17 am | | Reply

    Bestnya. Alhamdulillah…rezeki. Saya tak pernah dpt lagi…huhuhu…Kena usaha lebih ni.

  29. SentiasaPanas
    SentiasaPanas December 4, 2014 at 10:06 am | | Reply

    Tak pernah dapat lg..hehe

  30. Hafiszan Kamarudin
    Hafiszan Kamarudin December 4, 2014 at 2:47 pm | | Reply

    untung nya dapat duit. duit oh duit

  31. Abdfatah
    Abdfatah December 4, 2014 at 4:50 pm | | Reply

    Tahniah byk2. Nak kena usaha lagi dgn penuh semangat kereta waja nampok gayo agar lebih dapat kepuk2 lagi menderu2 mahsyuk. Takper cuba lagi sehingga berjaya..

  32. ieta mat saad
    ieta mat saad December 4, 2014 at 5:10 pm | | Reply

    mak aih… terliur tengok kuih buah melaka tu… jelly tengok amount ashadee tu… tak sabar nk menuntut ilmu 13 hbln ni… 😀 :mrgreen:

  33. hafizmd
    hafizmd December 5, 2014 at 6:25 am | | Reply

    gua tgh kumpul utk cashout..macam dah boleh tapi agaknye bulan depan kot..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.