51 Responses

  1. SentiasaPanas
    SentiasaPanas December 4, 2014 at 10:03 am | | Reply

    Mmm..ingatkan nak ajar ilmu penunduk naga sejati tadi..hehe

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 10:28 am | | Reply

      Ilmu penunduk naga..tu aku lom jumpa lagi.

      1. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com
        KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com December 26, 2014 at 9:32 am | | Reply

        hahah ilmu apakah itu? – kedaionlinemy.com

  2. reezluv
    reezluv December 4, 2014 at 10:10 am | | Reply

    seronok le dapat pergi sana..gua tak dapat..wuwuw

    1. titan
      titan December 4, 2014 at 10:27 am | | Reply

      Kasi canncel la program tu maaa..

  3. Noriza Rahman
    Noriza Rahman December 4, 2014 at 10:58 am | | Reply

    Ikut resmi padi,makin tunduk makin berisi..kalau ikut resmi cikgu Titan makin tiap2 hari kena makan cendol banting la gamaknya 😀

  4. Abdfatah
    Abdfatah December 4, 2014 at 11:00 am | | Reply

    Takleh nak g jugak laa jenguk otai affiliate buat ceramah affiliate. Last ritu tahun2 lepas sudah g mini seminar dkt negeri aku aje. Hahaaa..

  5. Kak yatiadm
    Kak yatiadm December 4, 2014 at 11:10 am | | Reply

    Terbaik…kena datang ni

  6. ikhwan
    ikhwan December 4, 2014 at 11:11 am | | Reply

    follow rapat peluk ketat-ketat

  7. Anuar
    Anuar December 4, 2014 at 1:10 pm | | Reply

    Tak dapat nak pergi Seminar tu… Tak ada rezeki nak dengar Cikgu Titan berkongsi pengalaman buat duit online..

  8. akubiomed
    akubiomed December 4, 2014 at 1:26 pm | | Reply

    Nak perlu ada pengorbanan. Salah satunya mengeluarkan duit untuk mendapatkan ilmu.

  9. Khadeejah Hasmad
    Khadeejah Hasmad December 4, 2014 at 3:16 pm | | Reply

    Macam mana agaknya rupa org tiru penulisan org lain.

    Mesti kekok masa menulis.

    Tapi nak buat macam mana, nak berjaya kena gagahkan jugak diri

  10. blogger lelaki
    blogger lelaki December 4, 2014 at 3:23 pm | | Reply

    apabila kita terlalu banyak membaca penulisan orang yang kita kagumi..dari situ akan mula membentuk kita untuk terpengaruh..tapi lama-alam kelamaan mesti nak guna acuan sendiri

  11. sabree hussin
    sabree hussin December 4, 2014 at 3:43 pm | | Reply

    Tiru yang berpada – pada tak apa. Jangan kopipes sudah

  12. encikSOHO
    encikSOHO December 4, 2014 at 4:07 pm | | Reply

    duplikasi org yg berjaya inshaAllah kita pun boleh berjaya.
    Teringin nak pergi seminar tu tapi xde rezeki nampaknya. ada agenda lain. inshaAllah suatu masa nanti.

  13. ieta mat saad
    ieta mat saad December 4, 2014 at 5:02 pm | | Reply

    dah daftar dah. ingatkn nk cerita tentang teknik 7 naga tu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  14. ieta mat saad
    ieta mat saad December 4, 2014 at 5:03 pm | | Reply

    mcm tau2 je kitab tu mmg buat tidur tak lena sbb apa tak tau… 😀 :mrgreen: :mrgreen:

  15. Najib Ariyan
    Najib Ariyan December 5, 2014 at 12:42 am | | Reply

    pepatah arab ada berbunyi: untuk kita berjaya, kita kena tiru orang yg telah berjaya dan kita cipta kejayaan kita sendiri selepas itu…

    1. hafizmd
      hafizmd December 5, 2014 at 6:23 am | | Reply

      ini pepatah arab mmg banyak betullah!

  16. hafizmd
    hafizmd December 5, 2014 at 6:22 am | | Reply

    terbaik! ilmu penunduk duit online..

  17. Ani Haryani
    Ani Haryani December 5, 2014 at 9:15 am | | Reply

    Betul, nak tengok diri kita kena tengok siapa kita berdamping ka? 😀

  18. Wira Merah
    Wira Merah December 5, 2014 at 10:58 am | | Reply

    Aku nak belajar ilmu penunduk naga…kalau tak dapat menundukkan naga, dapat jadi tauke buah naga pun dah ok.

  19. TehR
    TehR December 5, 2014 at 2:20 pm | | Reply

    kata orang dulu2
    bila berkawan dengan orang jual minyak wangi
    kita juga dapat tempias bau wangi

  20. Abdfatah
    Abdfatah December 6, 2014 at 1:05 am | | Reply

    Nak kena meniru jugok napok gayo..

  21. Syami
    Syami December 6, 2014 at 1:35 pm | | Reply

    wah…semua otai affiliate ni…mantap

  22. Malaysia Tercinta
    Malaysia Tercinta December 6, 2014 at 1:47 pm | | Reply

    Seronok main damping-damping nih 🙂

  23. Denaihati
    Denaihati December 6, 2014 at 1:58 pm | | Reply

    Siapa belum daftar meh daftar pantas-pantas…. InsyaAllah banyak ilmu berguna nanti.

  24. emalinmohd
    emalinmohd December 6, 2014 at 2:33 pm | | Reply

    Betul tu.. Bak kata orang, kalau nak wangi berkawan dengan penjual minyak wangi. Dapat terpalit sikit bau wangi tu..

  25. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam December 6, 2014 at 3:14 pm | | Reply

    Terbaik, kalu nak pandai kena mencari sifu untuk belajar kalu idak saje2 melebur jadi nya

  26. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 6, 2014 at 3:40 pm | | Reply

    Nak g ada majlis kawin plak…

  27. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 6, 2014 at 3:48 pm | | Reply

    Harap2 ada CD le ye..

  28. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 6, 2014 at 3:50 pm | | Reply

    InsyaAllah ada rezeki, akan hadir jgk seminar2 ni…buat di klate ye.

  29. anol
    anol December 6, 2014 at 4:11 pm | | Reply

    haha..memang dah sebulan tak tido malam..la ni baru nak kasik tune balik hidup aku ni

  30. sensasi2020
    sensasi2020 December 6, 2014 at 9:05 pm | | Reply

    Ramai yang mula berguru dengan En Titan pasal terpikat dengan kitab merah jambu tu dan tulisan di blog lu…..

    1. blogger lelaki
      blogger lelaki December 7, 2014 at 2:09 pm | | Reply

      gaya penulisan dia yang buat orang senak uli hati tu yang gua minat..hahaha

  31. Hero Borneo
    Hero Borneo December 7, 2014 at 2:22 am | | Reply

    ya.berdamping dengan teknik pemikiran mereka

  32. JAWATAN KOSONG TERBARU
    JAWATAN KOSONG TERBARU December 7, 2014 at 4:40 am | | Reply

    Wahai simambang…berdampinglah denganku wahai simambang…

  33. KiD
    KiD December 7, 2014 at 6:19 am | | Reply

    nak damping dengan abam pink faizal lah…

  34. Erollson
    Erollson December 7, 2014 at 9:45 am | | Reply

    As Salam tumpang bicara…WOW ada CLASS 10 punya nasihat..

    Terima kasih
    Untuk Perkongsian

  35. Aretikz
    Aretikz December 8, 2014 at 4:36 am | | Reply

    Berdampinglah denganku wahai mambang.. eh?

  36. Oja Samid
    Oja Samid December 8, 2014 at 8:28 am | | Reply

    memang kena follow org yg telah berjaya..cedok ilmu mereka n apply..iAllah boleh menjadi. 🙂

  37. onlajer
    onlajer December 8, 2014 at 9:40 am | | Reply

    bila la gua nak luangkan masa berdamping dengan mereka yang hebat ini

  38. Nurul
    Nurul December 9, 2014 at 1:53 am | | Reply

    Betul tu, nak berjaya kena ada mentor

  39. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam December 9, 2014 at 4:25 am | | Reply

    Betul jangan buat hentam keromok nnt nyanyi tak berlagu. Kena ada sifu atau mentor kalu nk buat sesuatu kalu idak sesat jadi nya.

  40. Asyraf Asri
    Asyraf Asri December 9, 2014 at 6:14 am | | Reply

    Baiklah Cikgu.

    InsyaAllah, tapi kena tengok masa jugak takut bertembung dengan kerja dan hal yang lebih mustahak katanya. 🙂

  41. Mak Jemah Jual Vitamin
    Mak Jemah Jual Vitamin December 9, 2014 at 4:04 pm | | Reply

    nak berjaya perlukan mentor..betul tu sebab kadang-kadang kita ingat kita dah tau banyak tapi ada orang lain yg lebih tau..

  42. Mak Jemah Jual Vitamin
    Mak Jemah Jual Vitamin December 10, 2014 at 1:46 pm | | Reply

    nak belajar kena berguru, kalau takde guru bimbang takut sesat plak heheheheh

  43. Mohd Norzali
    Mohd Norzali December 12, 2014 at 3:04 am | | Reply

    Saya memang tak dapat turut serta adeh.

  44. ieta mat saad
    ieta mat saad December 14, 2014 at 5:50 pm | | Reply

    dah gi dah smlm… ingatkan nak sowh beli ebook naga… :mrgreen:

  45. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com
    KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com December 18, 2014 at 3:33 pm | | Reply

    jangan meniru,,, tapi belajar,,, tu lagi bagus 🙂

  46. duniafarisya
    duniafarisya December 19, 2014 at 6:44 am | | Reply

    KITAB PINK meman buat org x tdur malam.hehehe 😈

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.