41 Responses

  1. akubiomed
    akubiomed December 26, 2014 at 7:27 am | | Reply

    Kekuatan mental dan fizikal diperlukan. Maklum duduk mendengar sampai jam 10malam. 🙂

    1. KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com
      KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com December 26, 2014 at 9:05 am | | Reply

      doa kan semua mreka yang sedang hadapi banjir semoga selamat 🙁 – kedaionlinemy.com

  2. reezluv
    reezluv December 26, 2014 at 7:48 am | | Reply

    fuh..lamanya..rugi plak aku tak pegi..ahaha

    1. titan
      titan December 31, 2014 at 8:18 am | | Reply

      itulah.

      penat aku tunggu hang. tak sampai gak.

  3. adarain
    adarain December 26, 2014 at 8:13 am | | Reply

    kesian plak tengok keadaan mangsa banjir yang dah berhari-hari dilanda bencana banjir. Harap semuanya selamat. ALL THE BEST untuk talk nanti. 😀

    1. titan
      titan December 31, 2014 at 8:20 am | | Reply

      memang kesian.

      marilah kita sumbang sedikit walaupun tak leh banyak.

      Nak pi sana memang tak dapat la.

  4. Nadri Mohd
    Nadri Mohd December 26, 2014 at 8:29 am | | Reply

    Waktu sukar seperti skrg ini harus ketepikan fahaman politik & ego masing2. Sama2 menghulur bantuan kpd mangsa banjir. Allah turunan ujian itu utk kenaikkan umatnya yg dah jauh terpesong dr ajaran islam…

    1. titan
      titan December 31, 2014 at 8:22 am | | Reply

      huluq mana yang kita mampu.

      Yang dok bising tu..abaikan je.

  5. emalinmohd
    emalinmohd December 26, 2014 at 9:08 am | | Reply

    Insyaallah perjalanan dipermudahkan untuk menyampaikan ilmu..

  6. Mohd Norzali
    Mohd Norzali December 26, 2014 at 9:24 am | | Reply

    Ruginya tak dapat pergi esok. Pengapit den kahwin. Wajib pergi tu. Good luck bro esok.

    1. titan
      titan December 31, 2014 at 8:24 am | | Reply

      Takpela.

      kalau ada lagi..leh la datang masa tu.

  7. anuar
    anuar December 26, 2014 at 9:27 am | | Reply

    Lama tu 2 jam.. semoga setiap peserta mendapat ilmu yang dikongsikan oleh setiap panel..

    Lepas dah dapat ilmu, jangan peram sahaja. .. sebaiknya terus amalkan. ..

  8. Ikhwan Fahmi
    Ikhwan Fahmi December 26, 2014 at 9:54 am | | Reply

    esok akan ada ramai lagi pembeli kitab SEO merah jambu 🙂

  9. Ummi Hanie
    Ummi Hanie December 26, 2014 at 10:05 am | | Reply

    takziah utk mangsa2 banjir…

    wow byk topik dm satu entry 🙂

    nmpk gaya masih xde rezeki ke seminar… 😥

  10. KiD
    KiD December 26, 2014 at 2:00 pm | | Reply

    fuuuhhhh… esok pagi lah aku gi seben E cari 7 kati singham…

  11. Aretikz
    Aretikz December 26, 2014 at 2:10 pm | | Reply

    Slide 1 of 1? keh keh keh

    Banjir ni sebenarnya normal di sesetengah kawasan, tapi bila ditimpa sesuatu yang luar biasa, Alhamdulillah, banyak yang bersatu padu untuk membantu.. cuma sesetengah kepala yang masih sibuk mencari salah, walhal benda itu ditolak tepi sementara sebenarnya..

    Apapapun, gud luck untuk seminar tu bro.. cuba try test wat kat sabah, boleh juga datang.. haha..

  12. Najib Ariyan
    Najib Ariyan December 27, 2014 at 12:12 am | | Reply

    beli jajan je ker?? saya dah kompang kat sedara mara suruh simpan stok barang kering macam beras ngan bihun… memula dia surut lepas tu dia datang lagi besar punya…

  13. sabree hussin
    sabree hussin December 27, 2014 at 5:12 am | | Reply

    Hmm dah boleh sediakan standard slide presentation ni 😀

  14. blogger lelaki
    blogger lelaki December 27, 2014 at 12:15 pm | | Reply

    bagus bro bro dapat sale tologn serba sedikit untuk mangsa banjir..aku salah seorang mangsa banjir yang tak serius..tak terasa sangat..lagipun tahun lepas aku kena lebih teruk

  15. TempahanDotMy
    TempahanDotMy December 27, 2014 at 6:51 pm | | Reply

    Terbaik Seminar Lejen IM ni. Memang dikumpulkan mereka – mereka yang sangat lejen dalam dunia IM.

    Tp , tidak berkesempatan untuk pergi kali ini. Harap akan diadakan lagi seminar ini pada masa akan datang .

  16. ahmadyani
    ahmadyani December 28, 2014 at 6:30 am | | Reply

    Bantu sekadar yang mampu, itu yang perlu. Bantu melebihi yang mampu, hanya yang luar biasa mampu buat begitu.

  17. Ammar
    Ammar December 28, 2014 at 1:35 pm | | Reply

    Semoga mangsa banjir tabah menghadapi ujian dari-Nya.

  18. Sya Isya
    Sya Isya December 30, 2014 at 2:32 am | | Reply

    kalau encik Titan, buat slide 10 minit je pun dah boleh siap, kan. 😉

  19. eXplorasa
    eXplorasa December 30, 2014 at 10:50 am | | Reply

    gua skrg tgh gat praktis formasi 2-4-4 tu..

  20. Abdullah
    Abdullah December 31, 2014 at 12:12 am | | Reply

    Semoga Allah SWT meringankan Banjir tersebut

  21. Abdfatah
    Abdfatah December 31, 2014 at 11:27 am | | Reply

    Aku terpaksa terperuk kat tempat aku kerja sejak 25 disember sehingga banjir surut di bandar kb. Moga mereka tabah berdepan dgn dugaan banjir yg datang melanda. Hulurkanlah sumbangan mana yg perlu biarpun sedikit cuma bagi meringankan beban mangsa banjir.. dan terima kasih kpd yg menghulurkan bantuan.

  22. nikkhazami
    nikkhazami January 1, 2015 at 12:42 pm | | Reply

    kota bharu sekarang dah jadi kota lumpur. makan masa juga nak pulih

  23. Datin Tyka
    Datin Tyka January 1, 2015 at 1:21 pm | | Reply

    sebab tu ALlah turunkan musibah. untuk kita sesama manusia bersatu. tapi ada yang ego…

  24. Ezad Skytech
    Ezad Skytech January 1, 2015 at 4:12 pm | | Reply

    sayu bila tengok foto-foto banjir di PT ni…bila tengok foto lepas banjir lagi la sayu…jenuh nak membersihkannya tu…

  25. Hafizul
    Hafizul January 2, 2015 at 10:35 am | | Reply

    bilakah ada ruang untuk saya jumpa encik titan..tak sabar nak tenun muka encik titan puas-puas..awwww… 😆

  26. duniafarisya
    duniafarisya January 6, 2015 at 5:19 am | | Reply

    Tak berkesempatan nak pergi dengar kali ini.InsyaAllah akan datang 😆

  27. Farid Laham
    Farid Laham January 6, 2015 at 5:36 am | | Reply

    insyallah akan datang akan join

  28. Kakiblog
    Kakiblog January 6, 2015 at 9:01 am | | Reply

    bercakap 2 jam terasa sekejap jika perkara yabg disampaikan itu menarik dan terbaik

  29. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam January 7, 2015 at 3:46 am | | Reply

    Banjir tahun ni luar biasa sikit dari tahun-tahun sebelumnya. Tapi alhamdulillah dah surut dah. Stadium Kota Bharu tu sebelah je dengan rumah je. Dah ok dah kecuali kawasan luar bandar macam Kuala Krai Gua Musang still teruk lagi.

  30. Cer Cite
    Cer Cite January 8, 2015 at 7:39 pm | | Reply

    Semua kejadian ada hikmahnya..cuma kita kena bersabar dan menjadi lebih bersatu apabila berlaku musibah sebegini…

  31. Cer Cite
    Cer Cite January 8, 2015 at 7:40 pm | | Reply

    Apa yang penting jangan mudah melatah…terima takdir Ilahi dengan hati terbuka disamping itu terus berdoa agar direda dan diberhentikan hujan berterusan dan musibah yang melanda negara kita ini…

  32. Cer Cite
    Cer Cite January 8, 2015 at 7:41 pm | | Reply

    Allah sentiasa uji kita..siapa diantara kita yang bersabar dengan dugaanNya maka balasan Syurga yang menantinya…semoga kita tergolong dikalangan mereka yang diberuntungkan olehNya..

  33. JAWATAN KOSONG TERKINI
    JAWATAN KOSONG TERKINI January 8, 2015 at 7:42 pm | | Reply

    Sedih dan bersimpati dengan nasib yang melanda negara kita…semoga Allah sentiasa menjadikan kita orang yang bersabar…

  34. JAWATAN KOSONG TERKINI
    JAWATAN KOSONG TERKINI January 8, 2015 at 7:43 pm | | Reply

    Ada hikmahnya disebaik musibah ini…ini pun dah nampak rakyat bersatu padu dan mcm2 lagi…semoga kita kembali merapatkan saf tidak kira pangkat dan darjat…

  35. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam January 14, 2015 at 1:47 am | | Reply

    Aku juga tersangkut dalam misi banjir xdapek nak joim seminar IM haritu

  36. rossaimi
    rossaimi May 14, 2015 at 7:38 pm | | Reply

    Perpaduan dan tolong menolong semasa susah tanpa mengira fahaman politik merupakan amalan yang mulia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.