73 Responses

  1. cik amal
    cik amal January 30, 2015 at 8:33 pm | | Reply

    dia cantik comel dan perfect 😀

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:49 am | | Reply

      cantik dan comel tu betul.

      perfect tu. lari jauh dah tuh.

      haha..

  2. suhiminain
    suhiminain January 30, 2015 at 8:41 pm | | Reply

    banyak-banyak cerita, kisah cikgu Aishah ni juga yang en.Titan update di tengah malam buta, tatkala malam menjelang Subuh. Kesejukan menusuk ke kalbu. Huhu…

    Lepas bangun Qiamulail ke cikgu Ahmad Faizal? hehe

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:40 am | | Reply

      Tak la.

      Tak tidur. Siapkan projek baru.

  3. Ikhwan Fahmi
    Ikhwan Fahmi January 30, 2015 at 11:19 pm | | Reply

    kalau muka cantik cepat je viral hehehe

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:39 am | | Reply

      biasanya begitu la.

      haha..

  4. Danial Abdul Rahim
    Danial Abdul Rahim January 30, 2015 at 11:20 pm | | Reply

    Sabo jelah dengan Encik Titan ni. Haha.

    PS: Dalam statistik kata, benda2 trending macam ni selalunya bertahan 6 bulan ja. Kalau lebih tu kira legend. 😀

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:38 am | | Reply

      Haha..

      memang ada dah taraf legend tu.

  5. anuar
    anuar January 30, 2015 at 11:52 pm | | Reply

    Saya baeu tahu oasal cerita cikgu Aishah ni pagi tadi… hehehe agak ketinggalan dalam mengikuti perkembangan berita-berita viral ni..

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:55 am | | Reply

      kalau bab-bab cikgu, aku laju sikit la ambil tau.

      kalau bab artis ka apa..memang malas nak ambil tahu.

  6. Cikgu Hailmi
    Cikgu Hailmi January 31, 2015 at 12:37 am | | Reply

    He3.. rakyat Malaysia.. pantang cantik jer, laju diorang nak viralkan.. kalau yang kurang cantik sket, jadi macam-macam pun, depa tak laju cenggitu

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:57 am | | Reply

      tu la.

      penuh geng-geng whassap aku.

      semua dok swing cerita yang sama aje. haha

  7. blogger lelaki
    blogger lelaki January 31, 2015 at 1:49 am | | Reply

    bro dah lam gua tak dengar ayat lu pasal cita-cita nak kahwin empat..hehehehe

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:58 am | | Reply

      sekali-sekala kena ingatkan diri sendiri gak.

      Impian, jangan dilupakan. Harus sentiasa semat dijiwa dan raga basikal.

  8. Helmi Aliarit
    Helmi Aliarit January 31, 2015 at 1:55 am | | Reply

    Puteri Aishah memang cantik. 🙂

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 8:10 am | | Reply

      Tapi kan…

      cantik lagi bini gua.

      :mrgreen:

  9. Abdfatah
    Abdfatah January 31, 2015 at 2:28 am | | Reply

    Ooo gitu rupanya cerita sebenar cikgu maisarah. Eh cikgu aishah yang comel…

  10. Jie Susanos
    Jie Susanos January 31, 2015 at 2:45 am | | Reply

    ooo mcm ni kisah cikgu aishah..pelik2

  11. PCL
    PCL January 31, 2015 at 3:17 am | | Reply

    nama dia pon dah cantek Aishah..

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 8:16 am | | Reply

      Nama dia memang cantek.

      Tu yang ramai orang terpikat termasuk bapak budak. 😎

  12. Lizz
    Lizz January 31, 2015 at 3:58 am | | Reply

    okay setelah berabad aku tak jengah blog ni, akhirnya harini aku jengah. entri miang kau tetap sama macam dulu tau!! hahahahaha

    awat muka cikgu ni macam muka pelakon??

    1. titan
      titan January 31, 2015 at 4:36 am | | Reply

      hampeh.

      nak kata aku miang la tuh. 👿

      haha.

  13. semuanyabola
    semuanyabola January 31, 2015 at 8:21 am | | Reply

    Fuhhh. Dengar cerita Cikgu Aishah ada kat Karnival Karangkraf harini

  14. Najib Ariyan
    Najib Ariyan January 31, 2015 at 9:31 am | | Reply

    sekejap jer nih… bila matahari naik viral lah dia… matahari dah terbenam lupa lah semua karang…

    salam singgah

  15. blogger bumi lasinran
    blogger bumi lasinran January 31, 2015 at 9:35 am | | Reply

    memang bestlah jago keyword mencari peluang dalam SEO

  16. diana
    diana January 31, 2015 at 9:37 am | | Reply

    Kenapa saya tak tahu pasal ni haha. Nasib dah ada info.
    Dia comel cantek tu mmg betul.
    Gangster sekolah pun boleh cair dapat cikgu gini.
    Bagus pe jadi cikgu kaunseling :mrgreen:

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:56 pm | | Reply

      hehe..

      camni..ramai la budak wat hal kat sekolah.

  17. Datin Tyka
    Datin Tyka January 31, 2015 at 9:44 am | | Reply

    Femes lagi qu puteh. Hahahhaa.

  18. Hero Borneo
    Hero Borneo January 31, 2015 at 9:54 am | | Reply

    seronok juga jadi wanita cantik..boleh femes..

  19. reezluv
    reezluv January 31, 2015 at 10:30 am | | Reply

    banyak je lagi cikgu cantik…saje je nak buat viral..haha

    1. titan
      titan February 23, 2015 at 9:50 am | | Reply

      Takde la.

      Serius aku pun baru tahu masa tu.

  20. imran
    imran January 31, 2015 at 11:33 am | | Reply

    haha pandai bermain dengan keyword.

  21. fazrol
    fazrol January 31, 2015 at 11:42 am | | Reply

    Terjawap persoalan aku…

  22. Sani Yunus
    Sani Yunus January 31, 2015 at 11:48 am | | Reply

    Tak nampak Cikgu Aishah pun kat karnival karangkraft 2015??

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:56 pm | | Reply

      Haku pun tak nampak gak.

      haha.

  23. jaymiee
    jaymiee January 31, 2015 at 2:26 pm | | Reply

    betul lelaki bole kawin empat..masalahnya skrg cikgu aishah x boleh kawin empat..haha…sorang je yg boleh dapat cikgu aishah….haha

    1. titan
      titan February 23, 2015 at 9:57 am | | Reply

      Kena la jadi yang sorang tu la nampaknya kan?

      😳

  24. Abdfatah
    Abdfatah January 31, 2015 at 3:57 pm | | Reply

    Eh eh eh ingatkan cikgu murni rupa rupanya cikgu aishah…

  25. Yop An
    Yop An January 31, 2015 at 4:42 pm | | Reply

    bos, emel kepada saya nombor akaun maybank dan nama penuh.
    nak beri sagu hati…

    1. Abdfatah
      Abdfatah January 31, 2015 at 11:13 pm | | Reply

      Eh eh eh dapat saguhati pulok doh? Tahniah cikgu titan..

  26. Aya
    Aya January 31, 2015 at 6:01 pm | | Reply

    Hahaha..ayat last tu yg power…

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:54 pm | | Reply

      Hehe.

      Impian setiap insan bernama lelaki. 😆

  27. zik
    zik January 31, 2015 at 7:01 pm | | Reply

    cikgu titan tak nak jadi viralkan ke..hehe

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:50 pm | | Reply

      Tak nak aku.

      Baik makan cendol.

  28. akubiomed
    akubiomed February 1, 2015 at 1:17 am | | Reply

    Memang jadi viral. Ada yang tidak dapat tidur malam sebabkannya. 🙂

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:52 pm | | Reply

      Haha.

      siapalah yang tak tidur malam tu agaknya ye.

  29. Azeni Ahmad
    Azeni Ahmad February 1, 2015 at 3:01 am | | Reply

    Mujur tak sempat google lagi.
    Kalau tak buang masa je.
    hihi

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:48 pm | | Reply

      laaaa..

      kenapa la buang masa. benda cantik nih. 😉

  30. zool
    zool February 1, 2015 at 3:07 pm | | Reply

    macam ni pun boleh diviralkan ye..
    memang kelakar baca surat tu

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:45 pm | | Reply

      memang kelakar la.

      heboh kejap masa tu dibuatnya.

  31. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam February 1, 2015 at 5:31 pm | | Reply

    Hehe memang cantik ciptaan tuhan kan

  32. Datin Tyka
    Datin Tyka February 2, 2015 at 5:06 am | | Reply

    lepas ni viralkan “siapa sebenarnya ohcikgu” hahaha

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:43 pm | | Reply

      Takdenya orang nak viral pun.

      haha.

  33. Amirul
    Amirul February 2, 2015 at 5:17 am | | Reply

    Pantang ada cikgu cantik mesti viral dkt Internet… 😎

  34. Oja Samid
    Oja Samid February 2, 2015 at 6:14 am | | Reply

    adoii..ayat last tue..tak menahan :mrgreen:

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:41 pm | | Reply

      la.

      apa adoi-adoi.

      kenapa tak menahan plak? Hihi.. 😆

  35. Aretikz
    Aretikz February 2, 2015 at 1:02 pm | | Reply

    Kalau macam tu.. aku nak tulis surat.. tapi kat tandatangan tu dari amoi chantek.. letak muka aku kat sebelah.. rasa2 viral x? haha

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:38 pm | | Reply

      ko kena la kasi viral dulu.

      haha.

  36. myliferia
    myliferia February 3, 2015 at 12:26 am | | Reply

    siapakah sebenarnya cikgu titan? jeng jeng jeng!!! hahaha

    Orang comel kan, mesti glamer.

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:38 pm | | Reply

      Gua comel.

      Gua hensem.

      Gua suka makan cendol.

  37. Mak Jemah Jual Vitamin
    Mak Jemah Jual Vitamin February 3, 2015 at 2:35 am | | Reply

    cuba yang cikgu tu tak cantik dan comei macam cikgu aisyah, ada ramai ke agaknya nak viralkan hahaha

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:37 pm | | Reply

      kalau cikgunya tak cantik..

      kena kutuk la plak.

      still kena viral gak.

  38. Hafizul
    Hafizul February 3, 2015 at 3:30 am | | Reply

    Mujurlah saya dah kawin..tak ada rasa ditarik dengan kecantikan itu..haha..sebab lagi mujarab.isteri saya lagi cantik haaa… 😳

  39. ahmadyani
    ahmadyani February 3, 2015 at 10:14 am | | Reply

    Dengar ceritanya cikgu ni dah ada orang punya….

  40. arann
    arann February 3, 2015 at 2:34 pm | | Reply

    cikgu cantik anak murid suka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  41. Siti travelog
    Siti travelog February 3, 2015 at 9:58 pm | | Reply

    Jadi tu bukan gambar yang betul ke?

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:35 pm | | Reply

      gambar digabungkan.

      cerita tulis surat tu betul.

      Tapi mungkin juga direka gak.

      Biasalah orang kita. Kreatif merata-rata.

  42. sabree hussin
    sabree hussin February 4, 2015 at 12:21 am | | Reply

    Yeah siapa yang mampu berlaku adil silakan berkahwin lebih dari satu 😀

  43. islam di dadaku
    islam di dadaku February 5, 2015 at 9:41 am | | Reply

    sesama cikgu mestilah saling kenal siapa tahu pernah bertemu

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:31 pm | | Reply

      Dia cikgu sementara.

      GUa cikgu tetap.

      So, susah nak berjumpa tu kalau tak sekolah dekat-dekat. 😐

  44. Ez kereta sewa
    Ez kereta sewa February 6, 2015 at 4:54 am | | Reply

    cara paling senang nak viral, letak cerita/gambar perempuan yang cantik/comel. huhuhuhu

    tu yang laki2 susah sikit nak viral kot. 😉

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 6:30 pm | | Reply

      Orang kita memang suka tengok orang cantik-cantik. :mrgreen:

  45. akak vitamin
    akak vitamin March 10, 2015 at 2:36 pm | | Reply

    ramai juga geng cikgu cikgi sini 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.