39 Responses

  1. Ikhwan
    Ikhwan February 5, 2015 at 4:36 pm | | Reply

    lain padang lain pandang

    1. hafizmd
      hafizmd February 6, 2015 at 6:44 am | | Reply

      lain belalang..betul tak bro? hehe

      1. Yop An
        Yop An February 6, 2015 at 11:53 am | | Reply

        belalang kunyit ke ? belalang padi ke ? nujum pak belalang ?

    2. titan
      titan February 6, 2015 at 9:45 pm | | Reply

      lain padang, lain dia punya harimau betinanya.

      haha. 😆

  2. anuar
    anuar February 5, 2015 at 9:34 pm | | Reply

    Memang haibat… tahniah!!

  3. suhiminain
    suhiminain February 6, 2015 at 12:33 am | | Reply

    terbaik, dalam kes SEO dan Affiliates ni ramai yang tengok kejayaan seseorang tapi tak banyak yang tengok pengorbanan seseorang. right?

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 7:40 am | | Reply

      Bab tu, diorang tak pandang sangat.

      biasalah tu. 😉

  4. AkuBiomed
    AkuBiomed February 6, 2015 at 1:21 am | | Reply

    Sudah lama tidak dapat komisen dari Klikjer ini.

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 7:43 am | | Reply

      Tak apa.

      Nanti lama-lama dapatlah semula.

  5. reezluv
    reezluv February 6, 2015 at 1:39 am | | Reply

    patut la macam rasa nak tersedak..mcam ada orang sebut nama gua… :mrgreen:

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 7:37 am | | Reply

      Gua tak sebut.

      Gua tulis aje.

      TU pun rasa nak tersedak.

      Ape daaa.. haha :mrgreen:

  6. Najib Ariyan
    Najib Ariyan February 6, 2015 at 3:19 am | | Reply

    wahhh masyukkkk… caya lah….

    salam jumaat

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 9:46 pm | | Reply

      Ya.

      salam sabtu.

  7. hafizmd
    hafizmd February 6, 2015 at 6:42 am | | Reply

    huhuhu…makin tak menjadi plak gua punya komisen klikjer..klik banyak tapi takde yg beli..

    kena kuatkan apa yg patut

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 7:01 am | | Reply

      ayat tak cukup menggoda lagi.

      Sila usaha dengan lebih seksi lagi.

  8. islam di dadaku
    islam di dadaku February 6, 2015 at 7:09 am | | Reply

    Affiliasi di Malaysia memang hebat lagi di Indonesia agak kurang Affiliasi

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 7:32 am | | Reply

      cubalah buat disana.

      kena ramai yang menyokongnya.

      baru senang sudah mahu popularkan program affiliate di indonesia.

  9. Aretikz
    Aretikz February 6, 2015 at 8:33 am | | Reply

    Sama macam akubiomed.. tp sya mc bru beraksi.. banyak nak kena perbaiki.. hehe

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 9:47 pm | | Reply

      tak apa. Benda macam ini, kena ambil masa dan perhatian sikit.

      Nanti, lama-lama akan dapat juga. Janji kena konsisten, sabar dan buat kerja.

  10. AZENI AHMAD
    AZENI AHMAD February 6, 2015 at 8:50 am | | Reply

    Wah peribahasa baru nie cikgu.
    Hahaha.
    Lain padang lain rumputnya.

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 9:48 pm | | Reply

      ni baru peribahasa baru.

      lain padang, lain singa betinanya.

      haha. :mrgreen:

  11. Therina Jopri
    Therina Jopri February 6, 2015 at 11:49 am | | Reply

    Setakat ni tak pernah dapat income dari affiliate.. haha

    tapi tahniah tuan atas rezeki syukur….

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 9:49 pm | | Reply

      Yap.

      Syukur sangat-sangat. Semoga akan dapat lebih banyak lagi pada masa hadapan dan bertambahlah jumlahnya setiap bulan.

  12. blogger lelaki
    blogger lelaki February 6, 2015 at 1:00 pm | | Reply

    terbaik bro..terus maju..awal tahun dah masuk gear 5

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 9:50 pm | | Reply

      Takde gear 5.

      Gear 5 dah hilang.

      Aku ada gear 8 dan 9 aje.

      Gear 6 dan 7 dah kena curi.

  13. Datin Tyka
    Datin Tyka February 6, 2015 at 1:20 pm | | Reply

    Rezeki anak. Tak lama lagi jadi abah. Hahahah

    1. titan
      titan February 6, 2015 at 9:50 pm | | Reply

      Ya.

      Rezeki anak-anak dan isteri-isteri barangkali.

      Semoga dapat lebih banyak lagi selepas ini.

  14. Jie Susanos
    Jie Susanos February 6, 2015 at 5:07 pm | | Reply

    hbat titan jd top klikjer..ambe bru suam2 kuku pasal ni..

  15. mohdnazet
    mohdnazet February 6, 2015 at 10:27 pm | | Reply

    Ni semua berkat teknik kitab seo merah jambu. Tahniah bro

  16. Abdfatah
    Abdfatah February 7, 2015 at 6:13 am | | Reply

    Wahduh.. Asyik sekali mahsyuknya.. Mantap sekali berulangkali untung komisennya. Nak komisen jugak laa…

  17. Hero Borneo
    Hero Borneo February 7, 2015 at 4:24 pm | | Reply

    yang penting strategi yang digunakan mengena..senang sikit kerja

  18. Hafizul
    Hafizul February 9, 2015 at 7:16 am | | Reply

    Huhu..bilalah boleh jadi macam abam besar tu…jeles gak kadang-kadang tu..haha

  19. Noriza Rahman
    Noriza Rahman February 9, 2015 at 10:44 am | | Reply

    Memang betul2 rezeki anak dan isteri ni.berdikit2 dapat bila dikutip beriban2 juga jumlahnya 😆

  20. sabree hussin
    sabree hussin February 9, 2015 at 3:11 pm | | Reply

    lain padang memang lain macam penangan dia

  21. Mak Jemah Jual Vitamin
    Mak Jemah Jual Vitamin February 11, 2015 at 12:31 am | | Reply

    sebenarnya memang syoklah kalau hari-hari masuk duit, modalnya blog je, tapi hasil lumayan

    1. titan
      titan February 12, 2015 at 9:22 pm | | Reply

      Ya.

      kalau kena caranya, memang lumayan habis la.

      kena usaha lebih sikit je.

  22. SuperNifz
    SuperNifz February 11, 2015 at 6:02 am | | Reply

    Wahh… memang terbaek aa bro… memula RM70.. pas tuh…pas tuhh.. perhh… masyuk tuh…. 😆

  23. SuperNifz
    SuperNifz February 23, 2015 at 6:53 am | | Reply

    Alhamdullilaj rejeki keluarga nih…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.