34 Responses

  1. reezluv
    reezluv March 2, 2015 at 3:07 pm | | Reply

    nampaknya gua kena pecut jauh lagi ni..demit betul mamat cendol ni…hoho

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 3:19 pm | | Reply

      Haha..

      bagi chance plak gua jadi top affiliate kali nih wehh. 😈

  2. akubiomed
    akubiomed March 2, 2015 at 3:47 pm | | Reply

    Kalau dah cantik. Tak perlu buat apa-apa cuma nikmati. 🙂

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 7:15 pm | | Reply

      Ya.

      Nikmati dengan secawan kopi janda.

      Yehh!

  3. fazrol
    fazrol March 2, 2015 at 3:59 pm | | Reply

    Dhasyat laa mamt cendol nie…
    bila aku nak masyuk camni?

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 7:14 pm | | Reply

      Bila?

      Itu hang yang kena tentukan.

      Kena usaha kuat-kuat la jawabnya ye. 😆

  4. blogger lelaki
    blogger lelaki March 2, 2015 at 4:02 pm | | Reply

    bro dalam gambar last tu apa nama kuih tue

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 4:34 pm | | Reply

      rak kambing dalam bahasa melayu.

      dalam english, lamb rack.

      Tulang rangka lembu.

  5. Sani Yunus
    Sani Yunus March 2, 2015 at 5:34 pm | | Reply

    Meamang menggoda sungguh rak kambing ni..apatah lagi kalau dapat dari hasil berblogging ni..Tahniah Encik Titan

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 7:13 pm | | Reply

      Ya.

      Lepas ni nak gi makang rak kambing banyak-banyak.

      Lepas tu, leh guna rak tu untuk simpan buku plak. :mrgreen:

  6. Hero Borneo
    Hero Borneo March 2, 2015 at 6:07 pm | | Reply

    hasil dari blogging memang sedap untuk dijamah bersama orang tersayang..

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 7:12 pm | | Reply

      Ya.

      Bila lagi nak makan sedap dengan bini, kan?

      Hehe..

  7. Ikhwan Fahmi
    Ikhwan Fahmi March 2, 2015 at 7:21 pm | | Reply

    pagar betul-betul, jangan terlepas niche tu hehehe.

    1. titan
      titan March 2, 2015 at 7:29 pm | | Reply

      Memang kena pagar betul-betul la nih.

      Sibuk memagar dua tiga minggu nih.

      Haha. 😈

  8. islam di dadaku
    islam di dadaku March 2, 2015 at 11:21 pm | | Reply

    Alhamdulillah betul masuk lagi Encik menunggu artikel selanjutnya mungkin ashadee

    1. titan
      titan March 3, 2015 at 7:21 pm | | Reply

      Nanti-nanti la cerita pasal ashadee.

      Cerita benda lain dulu. Haha..

  9. Anuar
    Anuar March 3, 2015 at 1:14 am | | Reply

    Tahniah… Nampaknya sedang mengejar reezluv untuk mengungguli carta Top Affiliate Klikjer pada bulan ni… 😉

    1. titan
      titan March 3, 2015 at 7:22 pm | | Reply

      Bulan lepas je aku kejar.

      Bulan ni slow down sikit. Haha..

  10. azimah mohd zainuddin
    azimah mohd zainuddin March 3, 2015 at 4:23 am | | Reply

    Alhamdulillah, ada juga rezeki tambahan 🙂

  11. si bongkok
    si bongkok March 3, 2015 at 9:06 am | | Reply

    tergoda dengan lamb rack

    tapi lebih tergoda dengan cikgu sukan dapat klik jer komisen tue… :mrgreen:

    Terer sgt dah cikgu sukan nie…nak kejar dari dalam guni mmg tak terkejar..

    tgk dari celah pokok jek laa cikgu panjat klik jer nie..

    Tahniah2

    1. titan
      titan March 3, 2015 at 7:24 pm | | Reply

      terer biasa-biasa aje.

      hang lagi terer kannn.. 😈

  12. Azzahairi
    Azzahairi March 3, 2015 at 9:36 am | | Reply

    Fuh..hebat betul..bukan main lagi. Kukuh betul pagar yang dibina tu.

    1. titan
      titan March 3, 2015 at 7:27 pm | | Reply

      kalau nak bina pagar, biar bina yang kukuh sikit.

      hehe. :mrgreen:

  13. suri
    suri March 3, 2015 at 9:45 am | | Reply

    rak kambing cam sedap sahaja lagi sedap sambil makan duit masuk dalam blogkan..

    ewah… :mrgreen:

    1. titan
      titan March 3, 2015 at 7:32 pm | | Reply

      Hehe..

      siapalah yang tak suka bila ada duit masuk ke akaun bank kan?

  14. mohdridzwan
    mohdridzwan March 3, 2015 at 3:25 pm | | Reply

    Seronok tengok hasil En Legend.
    Dalam diri ambe ni masih ada sifat tak elok…tu yang tak jadi-jadi kot. Huhuhu…

    1. titan
      titan March 3, 2015 at 7:33 pm | | Reply

      Tak apa.

      buang sifat tak elok tu ke laut.

      Setel masalah hang dah.

  15. sabree hussin
    sabree hussin March 4, 2015 at 12:23 am | | Reply

    Wah produk pilihan ko banyak yang bagi komisyen mahal-mahal ni

    1. titan
      titan March 4, 2015 at 8:32 pm | | Reply

      Hehe..

      takkan la nak pilih yang murah-murah aje kan?

  16. SentiasaPanas
    SentiasaPanas March 4, 2015 at 10:59 am | | Reply

    Memang terbaik..;)

  17. SuperNifz
    SuperNifz March 5, 2015 at 1:15 am | | Reply

    Rak Kambing tuh nmpk menyelerekan…

    1. titan
      titan March 6, 2015 at 9:19 pm | | Reply

      Yup.

      Memang sedap.

      Esok gi la order satu. :mrgreen:

  18. Hafizul
    Hafizul March 20, 2015 at 12:20 am | | Reply

    hahahaha…ayat..memang gedik habis haaa… Tahniah Encik titan..macam selalu la..tetiba rasa jeles aje..haha

  19. muliani
    muliani April 7, 2015 at 5:32 pm | | Reply

    kuih rak kambing pun ade eh. bestnyaaa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.