26 Responses

  1. reezluv
    reezluv April 2, 2015 at 9:43 am | | Reply

    siot buat aku lapo….grrrr

    1. titan
      titan April 2, 2015 at 11:33 am | | Reply

      kalau lapo..

      gi la beli sepinggan beb.

  2. ahmadyani
    ahmadyani April 2, 2015 at 1:36 pm | | Reply

    Belajar dari sifu yang sudah ada banyak bukti.

  3. Jia Rizaira
    Jia Rizaira April 2, 2015 at 2:11 pm | | Reply

    Aduh kuih feveret tu…mane pulak mlm2 cani nak carik…

  4. islam di dadaku
    islam di dadaku April 3, 2015 at 12:14 am | | Reply

    83 RM bisa beli berapa kue keria/ donat tuh, ashadee menarik ya

  5. jannah PS Low
    jannah PS Low April 3, 2015 at 2:26 am | | Reply

    sedapnya kueh tu…. ashadee?? cam menarik aje 🙂

  6. JMR
    JMR April 3, 2015 at 2:42 am | | Reply

    terbaik..lebih baik berusaha lebih dari membebel lebih dgn kenaikan taraf hidup kini..

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 4:07 pm | | Reply

      Ya.

      Usaha lebih itu lebih bagus daripada lebih bebel.

  7. hpmurah2u
    hpmurah2u April 3, 2015 at 3:16 am | | Reply

    terbaiklah…hidup kene diteruskan dengan mencari sumber-sumber duit yang ada..heheh

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 4:10 pm | | Reply

      Ya.

      Hidup kena teruskan.

      Dengan memakan lebih banyak kuih keria.

  8. puteraduyong
    puteraduyong April 3, 2015 at 6:41 am | | Reply

    banyak ke sikit ke yang penting rezeki halal… 😉

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 3:59 pm | | Reply

      Ya.

      Mencari yang halal itu wajib.

  9. din
    din April 3, 2015 at 7:29 am | | Reply

    nak kena seddotg jugak la kitab ni.jeles tgk org lain dapat duit.hahaha

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 3:57 pm | | Reply

      sekali-sekala jeles, takde salahnya.

  10. Mek ila Jual Vitamin
    Mek ila Jual Vitamin April 3, 2015 at 9:18 am | | Reply

    Kuih keria tu memang kuih favourite. Dulu-dulu tak boleh makan keledek sebab perut tak tahan – ada gastrik.

    Makan kuih sambil tengok duit komisyen masuk memang best ehehe

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 3:55 pm | | Reply

      sekarang makan ke tidak kuih keria tu?

  11. Syahril Hafiz
    Syahril Hafiz April 3, 2015 at 12:50 pm | | Reply

    Nak cepat, nak cepat kaya, ini bukan skim cepat kaya, dapatkan la Kitab Pink tu buat blogger baru ..!

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 3:54 pm | | Reply

      Ya.

      Affiliate bukan skim cepat kaya.

  12. si bongkok
    si bongkok April 4, 2015 at 7:45 am | | Reply

    ooo…layan kuih keria..pulut panggang layan tak bro..? 😀

    Kuih area tempat bro seringgit berapa ketul?

    p/s: dahsyat ashadee bro kan…yang klik jek pon dapat…job di rumah pon banyak masuk…tahniah2

    1. titan
      titan April 4, 2015 at 3:53 pm | | Reply

      pulut panggang gua layan beb.

      sedap kalau inti dia pedas.

  13. onlajer
    onlajer April 6, 2015 at 4:54 am | | Reply

    Ashadee tak bayar penuh dari komisen kita ya bro

  14. muliani
    muliani April 7, 2015 at 6:18 am | | Reply

    bestyaa. takde ke resepi singgah singgah. hehe

  15. Hafizul
    Hafizul April 7, 2015 at 7:56 am | | Reply

    Fuhhhh… Dapat lagi ekk.. Keria tu isinya keras sikit kan..tak lembut macam donat..sedap tu..manis-manis..haha

  16. Siti travelog
    Siti travelog April 8, 2015 at 1:53 pm | | Reply

    Ranking aku di Ashadee turun lah bulan ni. 🙁 Sadiss..

  17. blogger lelaki
    blogger lelaki April 10, 2015 at 7:24 am | | Reply

    gua bulan lepas punya pun boleh tahan komisen dari ashadee

  18. cikgu naman
    cikgu naman April 12, 2015 at 7:04 am | | Reply

    Kena khatam balik kitab pink ni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.