18 Responses

  1. farzli
    farzli April 20, 2015 at 9:46 pm | | Reply

    salah satu produk yang xpernah kena umpan ku, huhuhu..

    kena tukar umpan bru kot

    1. titan
      titan April 24, 2015 at 11:54 pm | | Reply

      kena usaha lebih la.

      baru la ada orang makan umpan tu.

  2. Pondok Papan
    Pondok Papan April 21, 2015 at 10:56 am | | Reply

    Mana aci macam ni.. Bila saya nak dapat ni.. Arghhhhh…

    1. titan
      titan April 25, 2015 at 12:00 am | | Reply

      Aci-aci takde kat sini.

      Haha..

  3. reezluv
    reezluv April 21, 2015 at 11:19 am | | Reply

    memang dasat amat..bila nak kuar version update Kitab Pink?oohoh

    1. titan
      titan April 25, 2015 at 12:34 am | | Reply

      Entah.

      Tunggu mood tu datang balik.

  4. jannah PS Low
    jannah PS Low April 21, 2015 at 3:21 pm | | Reply

    best. masyuk masyuk

  5. Siti travelog
    Siti travelog April 21, 2015 at 7:32 pm | | Reply

    Nice! Tapi aku tak pernah rasa nak cuba Job Di Rumah ni. Mungkin sebab aku lagi aktif kat Fiverr kot..

    1. titan
      titan April 24, 2015 at 11:53 pm | | Reply

      Ya.

      Sila kekal aktif di fiverr yek. Hehe..

  6. Anuar
    Anuar April 22, 2015 at 12:54 am | | Reply

    Tahniah… Memang hebat penangan Kitab SEO Merah jambu tu…

    1. titan
      titan April 27, 2015 at 12:13 am | | Reply

      Ya.

      Tak sia-sia baca kitab tu.

  7. Hafizul
    Hafizul April 22, 2015 at 2:01 am | | Reply

    Seperti biasa..saya rasa tersangat jeles..arrrghhhh

    1. titan
      titan April 27, 2015 at 12:15 am | | Reply

      Terima kasih kerana jeles.

      Aku anggap itu sebagai satu pujian.

  8. Farid Majid
    Farid Majid April 22, 2015 at 11:09 am | | Reply

    Wah. Ajar saya boleh tak? Jealous okey, jealous.

    1. titan
      titan April 24, 2015 at 11:50 pm | | Reply

      baca kitab pink tu aje.

  9. Sani Yunus
    Sani Yunus April 26, 2015 at 6:16 am | | Reply

    Sedap tu dapat makan daging tulang rusuk Masak merah…Anyway memang mantop lah…

    1. titan
      titan April 26, 2015 at 7:08 am | | Reply

      YA.

      Daging masak merah memang sedap.

  10. myportal21
    myportal21 June 23, 2015 at 3:26 am | | Reply

    Banyaknya dapat komisyen dengan Jobdirumah, nice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.