15 Responses

  1. nikkhazami
    nikkhazami June 10, 2015 at 4:03 pm | | Reply

    tunjuk je.. kasi semangat kat orang lain

  2. reezluv
    reezluv June 10, 2015 at 11:54 pm | | Reply

    maleh nak tunggu sangat Ashadee ni sebab aku pening camne dia kira komisen dan pembayarannya

  3. musadun
    musadun June 11, 2015 at 2:59 am | | Reply

    masa dulu gigih je aku baca blog earncent, siap selongkar entri-entri lama. nak baca bukti payment .bukan apa, untuk bagi semangat kat diri.hehe

  4. Azzahairi
    Azzahairi June 11, 2015 at 10:16 am | | Reply

    Pergh dapat lagi, hebat memang hebat 🙂

  5. Azam Mohamad
    Azam Mohamad June 11, 2015 at 10:29 pm | | Reply

    konsisten itu yang mahal sebab bro dah jumpa sistemnya. bukan semua orang bole buat tapi bro dah buktikannya. maksudnya orang lain pun bole achieve kalau rajin. peringatan untuk diri sendiri.

  6. Noriza Rahman
    Noriza Rahman June 12, 2015 at 2:40 am | | Reply

    Habis la, kalau semua mak orang dia cakap hijau..dia aja yang betul…

  7. Helmi Aliarit
    Helmi Aliarit June 12, 2015 at 3:45 am | | Reply

    Masa zaman earncent dulu sen-sen pun ada tunjuk tau. hehe

  8. Sheila Adziz
    Sheila Adziz June 12, 2015 at 12:07 pm | | Reply

    it s ok nak tunjuk ke tak… itu depend pd kitakan…. org blh ckp mcm2 riak ke sombong ke,,, yg ptg apa kita buat janji niat kerana Allah… apa org nak ckp, ckp la… Allah Ya Hafiz Ya Muhaimin akan lindungi dan menjaga kita jika niat kita betul…

  9. Pakar Merawat Sihir
    Pakar Merawat Sihir June 13, 2015 at 4:02 am | | Reply

    Sabar jelah bro. Manusia rambut sama hitamnya, tapi hati lain-lain.

    Lagi satu anggaplah ni satu jihad dan jihad selalunya memerlukan pengorbanan dan kesabaran.

  10. sabree hussin
    sabree hussin June 13, 2015 at 9:27 am | | Reply

    Aku pun ada dapat jugak hi hi

    Ala orang yang kondem tu sebab dia tak dapat. Diorang ni pun nak jugak dapat komisyen, tapi sayang, tak cukup ilmu, so tak layak dapat…

  11. ahmadyani
    ahmadyani June 13, 2015 at 11:39 pm | | Reply

    Dapat juga tapi tak cukup 100 lagi, sebab tu kena ‘simpan’. sampai had 100 baru ashadee bayar.

  12. Hairul Hissam
    Hairul Hissam June 15, 2015 at 8:21 am | | Reply

    biasa yg suka putar belit dari salah jadi betul dan dari betul jadi salah… org politik. heeee

  13. abdfatah
    abdfatah June 20, 2015 at 4:43 am | | Reply

    tahniah banyak2 laa dapat komisen lagi dan lagi… teruskan usaha kaut komisen kepuk2…

  14. Hafizul
    Hafizul June 21, 2015 at 2:57 am | | Reply

    Huhu…dah tu kalau yang jeles ni macam mana pulak encik titan?haha..tahniah la yer..

  15. nasslimdiet2
    nasslimdiet2 June 21, 2015 at 2:57 am | | Reply

    Tahniah. Banyak jugak dapat tu. Jeles tengok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.