47 Responses

  1. reezluv
    reezluv July 9, 2015 at 2:40 pm | | Reply

    beraya sakan la tahun ni..banyak payment dah masuk..;D

  2. Uncle Zuan
    Uncle Zuan July 9, 2015 at 2:45 pm | | Reply

    aku tak pernah cashout ashadee 🙁

  3. Travelog Siti
    Travelog Siti July 9, 2015 at 3:20 pm | | Reply

    Boleh bagi lebih banyak duit raya la tahun ni.

  4. emalin mohd
    emalin mohd July 9, 2015 at 3:39 pm | | Reply

    Sure bertambah mariah raya tahun ni.

  5. Azzahairi
    Azzahairi July 9, 2015 at 4:33 pm | | Reply

    Tahniah..duit raya lg…

    beraya sakan tahun ni erk..

    Hati-hati di jalan raya en.titan… 🙂

  6. azlin
    azlin July 9, 2015 at 4:44 pm | | Reply

    Ya, kepada lelaki diluar sana cepatlah cari jodoh di KALANGAN ANAK DARA DAN YANG BELUM/SEDANG tidak suami lagi. Gunakan ilmu pada yang insan yang sepatutnya orite. !.

  7. azlin
    azlin July 9, 2015 at 4:44 pm | | Reply

    Pst, Rumah kat mana, boleh gi raya… kata duit raya banyak…. tak baik membazir…

  8. Jia Rizaira
    Jia Rizaira July 9, 2015 at 5:32 pm | | Reply

    Tangan dihulur nak duit raya…boleh tak?

  9. azam mohd
    azam mohd July 9, 2015 at 9:55 pm | | Reply

    Dah lama tak rasa duit raya ni semenjak bergelar bapak budak…komisen raya adaler hihi

  10. Junaidy Jaimi
    Junaidy Jaimi July 9, 2015 at 10:56 pm | | Reply

    wah..murah rezeki cikgu raya tahun ni..tahniah..

  11. Nor Hafizah
    Nor Hafizah July 10, 2015 at 1:51 am | | Reply

    Waahh seronoknya dapat duit raya extra..Alhmdulillah, dapat la tampung belanja mana2 yang perlu kan..

  12. Faizal Nizam
    Faizal Nizam July 10, 2015 at 3:40 am | | Reply

    Sakan bro dapat duit raya awal. Power power.

  13. nikkhazami
    nikkhazami July 10, 2015 at 5:01 am | | Reply

    banyaknye duit raya! sakan la beraya dengan anak

  14. Noriza Rahman
    Noriza Rahman July 10, 2015 at 9:17 am | | Reply

    Amboi dekat raya ni makin banyak pula payment yang masuk…sakan la tahun ni beraya

  15. Ila Halilah
    Ila Halilah July 10, 2015 at 10:31 pm | | Reply

    amboii untungla banyak dapat duit raya.

  16. myliferia
    myliferia July 11, 2015 at 1:42 am | | Reply

    cantiknya baju raya baby. cam kain ala-ala t-shirt jer. selesa nampak.

    ermmm….bila nak dapat duit raya dari incikm Titan nih 😛

  17. abdfatah
    abdfatah July 11, 2015 at 5:13 am | | Reply

    nak duit raya jugak laaa…

  18. diana
    diana July 11, 2015 at 11:24 pm | | Reply

    Oi comelnya baju dia. Firas namanya ye. Firas tido dengan nyenyak ye dari Johor nak ke Banting nanti. Jangan nangis-nangis ye. Ajak daddy beli cendol kalau kedai buka hehe. Selamat Hari Raya Cikgu 🙂 .

  19. zool
    zool July 12, 2015 at 2:18 pm | | Reply

    wah.. gua beli satu be baju melayu anak gua..
    tu pun macam besau je

  20. attiey
    attiey July 13, 2015 at 1:00 am | | Reply

    rezeki raya tu…

  21. omydroid
    omydroid July 13, 2015 at 6:11 am | | Reply

    tahniah..banyak tu dapat 😀

  22. Sani Yunus
    Sani Yunus July 13, 2015 at 11:09 am | | Reply

    Cantik sangatlah tu..pandai adjust timing!

  23. TiranaAduka
    TiranaAduka July 13, 2015 at 2:21 pm | | Reply

    salam….

    Wah seronoknya

  24. Cheq Eem
    Cheq Eem July 14, 2015 at 1:28 am | | Reply

    seronok lah raya tahun nih… kembung poket baju melayu sebab penuh dengan sampul raya…. ekekeke……

  25. permatamama
    permatamama July 14, 2015 at 7:23 am | | Reply

    Alhamdulillah rezeki melimpah ruah bolehlah beraya sakan tahun ni..

  26. MamaBard
    MamaBard July 15, 2015 at 5:06 pm | | Reply

    memang berbeza feel beraya bila dah ada keluarga sendiri..

  27. abg jay
    abg jay July 15, 2015 at 8:41 pm | | Reply

    best ler…dapat duit raya.

  28. musadun
    musadun July 17, 2015 at 10:48 pm | | Reply

    dah boleh bagi budak-budak tu untuk duit raya dorang pula.hehe

  29. islam di dadaku
    islam di dadaku July 18, 2015 at 3:21 am | | Reply

    SEmoga Allah menerima Amal Ibadahku dan amal ibadahmu selamat beraya encik

  30. rahimah
    rahimah July 18, 2015 at 11:54 pm | | Reply

    Alhamdulillah rezeki raya tahun ni walaupun negara di landa GST. Asal rajin , Insyaallah sebab Allah sentiasa membantu hambanya yang sentiasa berusaha . GST bukan penyebab untuk kita sentiasa merungut kerana pintu rezeki sangat luas.

  31. riza afzan
    riza afzan July 19, 2015 at 2:51 pm | | Reply

    Untungnya dah besar masih dapat duit raya. Bukan senang tau orang nak bagi. Memang rezeki si kecil itu juga akhirnya.

  32. Sani
    Sani July 20, 2015 at 11:12 pm | | Reply

    Banyak kumpul duit raya tahun ni..Allhamdullillah rezeki anak-anak

  33. nikkhazami
    nikkhazami July 22, 2015 at 2:14 pm | | Reply

    cute baju baby tu. selamat hari raya titan.

  34. TiranaAduka
    TiranaAduka July 23, 2015 at 3:39 am | | Reply

    lawatan bro..

    moga lebaran ini meriah

  35. Syasya Harun
    Syasya Harun July 23, 2015 at 7:06 am | | Reply

    Selamat hari raya….comelnya baju raya baby….

  36. ismail
    ismail July 23, 2015 at 6:56 pm | | Reply

    huhu..seronoknya raya tahun ini bro.. sakan nampaknya bershopping untuk anak tersayang

  37. kakgojes
    kakgojes July 24, 2015 at 3:35 am | | Reply

    wah byk tu…sy xpernah dpt byk tu lg

  38. myrujukan
    myrujukan July 24, 2015 at 5:10 am | | Reply

    aku ni dah sebulan xda apa apa jualan dari ashadee ni apa cerita, hehhee

  39. Hairul Hissam
    Hairul Hissam July 24, 2015 at 12:41 pm | | Reply

    selamat hari raya bro. maaf zahir dan batin..

  40. kak yatiadam
    kak yatiadam July 25, 2015 at 11:35 am | | Reply

    duiat raya la tu bro… boleh beli 3 asang baju raya anak sulung… yg mk dan ayah baju lama pun jadi la…

  41. farzli
    farzli July 26, 2015 at 10:45 am | | Reply

    perghh.. mana entri baru nih ?

    hahaha

  42. ema
    ema July 27, 2015 at 9:24 am | | Reply

    dengan ini saya nak minta duit raya lah

  43. Hanny Abdullah
    Hanny Abdullah July 27, 2015 at 2:58 pm | | Reply

    Selamat Hari Raya Titan..:) Cantik baju baby..hehehe

    Moga murah rezeki Titan sekeluarga

  44. boni kacak
    boni kacak July 28, 2015 at 1:34 pm | | Reply

    bro tak nak nombor akaun den ke? hahaha

  45. Calrase Patrick
    Calrase Patrick July 30, 2015 at 11:21 am | | Reply

    Tahniah cikgu.. Moga terus dapat rezeki yg banyak supaya dapat belanja saya kikikik

  46. Helmi Aliarit
    Helmi Aliarit August 6, 2015 at 9:03 am | | Reply

    Macam baju pocoyo je… Yang viral masa raya di FB tu anak bro ke?

  47. Hafizul
    Hafizul August 17, 2015 at 4:48 am | | Reply

    Emm tetiba aje rasa macam nak suruh isteri mengandung lagi…huhu

Leave a Reply to islam di dadaku Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.