32 Responses

  1. Jie Susanos
    Jie Susanos October 3, 2015 at 11:11 am | | Reply

    haha..rmbutan cntik berwarna merah..

    teruk gk bro pening ea..

  2. Azzahairi
    Azzahairi October 3, 2015 at 11:20 am | | Reply

    Hahaha…

    Soalan KBAT ni….pening den…. 😉

  3. Cari Servis Murah
    Cari Servis Murah October 3, 2015 at 11:22 am | | Reply

    Ingat apa daa…buah rambutan pun boleh duk pk kenapa biru…haha….

  4. ajumohit
    ajumohit October 3, 2015 at 12:38 pm | | Reply

    yelah orang demam memang pelik soalannya

  5. azstory311
    azstory311 October 3, 2015 at 1:22 pm | | Reply

    Sebab biru hanya sesuai untuk warna sabun..

  6. ahmadyani
    ahmadyani October 3, 2015 at 1:41 pm | | Reply

    Biru tidak membuatkan orang teringin nak makan. Bila merah berselera sikit…

  7. Daftar Harga HP Samsung
    Daftar Harga HP Samsung October 3, 2015 at 3:20 pm | | Reply

    hehe warna kulitnya merah merekah 🙂

  8. akubiomed
    akubiomed October 3, 2015 at 4:31 pm | | Reply

    Semoga cepat sembuh.

  9. sensasi2020
    sensasi2020 October 3, 2015 at 7:12 pm | | Reply

    Wah… rupanya bro deman. Musim sekarang ni jerebu, pasti deman lebih parah jika tidak dirawat dengan segera.

    Ada ke rambutan berwarna biru. Jika ada nak beli bole 4 kilo

  10. Maisarah
    Maisarah October 4, 2015 at 12:49 am | | Reply

    Kenapa buah rambutan tidak berwarna BIRU apabila sudah masak?

    sebab dah takdir kaler nya camtu..haha

  11. Uncle Zuan
    Uncle Zuan October 4, 2015 at 1:51 am | | Reply

    hahaha memang pening aku baca

  12. haffizuliskandar
    haffizuliskandar October 4, 2015 at 2:52 am | | Reply

    Ok, soalan ni antara yang tersusah nak jawab..mungkin warna biru tak nampak sedap dan menyelerakan jika dibandingkan dengan warna merah. Ahha! Hehehe

  13. topijerami
    topijerami October 4, 2015 at 6:51 am | | Reply

    bukan maen lama aku baca post ko

    asyi pasal demam je…

    bahagian last baru ada pasal rambutan

    adeh22323x…

    ahaha

  14. akuoka
    akuoka October 4, 2015 at 6:52 am | | Reply

    aku ingatkan sebab ko demam ko nampak rambutan warna kuning

    eh kuning???aku pun demam gak ke???ehehe

  15. zool
    zool October 4, 2015 at 1:16 pm | | Reply

    demam-demam pun ko balun rambutan.. memang ganas tu

  16. Ikhwan
    Ikhwan October 4, 2015 at 1:41 pm | | Reply

    kalau ada rambutan biru, itu tandanya jadi buah macam cerita avatar hehehe.

  17. Raihanah Ahmad
    Raihanah Ahmad October 5, 2015 at 1:53 am | | Reply

    kalau ada rambutan biru mesti rmbutan gmo tu

  18. Wijaya Raya
    Wijaya Raya October 5, 2015 at 4:18 am | | Reply

    Hahaha… Ada-ada aja ini postingan Wkwkwk!!!

  19. FZ
    FZ October 5, 2015 at 3:06 pm | | Reply

    Hi,

    Saya pernah kena lebih kurang mcm tu. Pening mcm nak meletop setahun sekali. Semalaman je pun. Tak boleh tidur. Lepas tu tertidur jugak. Macam stress terkumpul utk setahun ke apa.

  20. diana
    diana October 6, 2015 at 5:47 am | | Reply

    Komen soalan kbat atas tu lawak. Sebab dia made in malaysia, takde nak biru-biru nih. Merah atau kuning warna kebangsaan kita

  21. kak yatiadam
    kak yatiadam October 6, 2015 at 10:24 am | | Reply

    biru mata hitamku… ki ki ki.. ni soalan aras tinggi ni..

  22. Ema
    Ema October 6, 2015 at 5:19 pm | | Reply

    Sebab merah nampak ranum.??

  23. Noriza Rahman
    Noriza Rahman October 7, 2015 at 12:59 am | | Reply

    Kalau demam ni bestnya peluk bini la kan..nasib la bini duk jauh…sabor je laaa..

  24. Bumi Bahtera
    Bumi Bahtera October 7, 2015 at 3:23 pm | | Reply

    pening jugak baca kisah bro pening ni haha

  25. Sani
    Sani October 8, 2015 at 4:37 am | | Reply

    Aku pun macam tu jugak ..Demam jarang kena tapi kalau kena dia kena berat dan lama sikit..

  26. SentiasaPanas
    SentiasaPanas October 8, 2015 at 6:15 am | | Reply

    Sebab belum ada cerita misteri pasal rambutan warna biru ni..hehe

  27. nurul
    nurul October 8, 2015 at 6:48 am | | Reply

    Berat nanang pening bro Titan ni…sampai ke situ fikirnya

  28. abdfatah
    abdfatah October 9, 2015 at 6:38 am | | Reply

    susah betul soalan objektif lagu nih… warna biru bukan warna pilihan mana mana spesis rambutan. warna merah… warna kuning dan warna hijau… hehehe

  29. Travelog Siti
    Travelog Siti October 9, 2015 at 2:21 pm | | Reply

    Sebenarnya buah-buah berwarna merah ni ada anti-oksidan yang tinggi. Selalunya ada anthocyanins dan lycopene. Ia boleh mengurangkan risiko sakit jantung dan kanser. Lagi kuat warna merahnya, lagi tinggi kandungan khasiatnya. Sama macam sayur-sayuran juga, lagi kuat warna hijau dia lagi bagus kan.

  30. Ummi Hanie
    Ummi Hanie October 10, 2015 at 8:12 am | | Reply

    kerana warna biru itu Avatar yang punyaaa…. hohohoho

    semoga cepat kebah demam dan pening kepala. meh la try spray Aura kami

  31. Hafizul
    Hafizul October 12, 2015 at 3:06 am | | Reply

    Huhu..kesan sampingan buat mereka yang rajin bekerja mencari duit menyara keluarga tercinta..untung isteri encik titan kan??? haha

  32. Helmi Onexox
    Helmi Onexox October 18, 2015 at 2:22 am | | Reply

    Pokoknya, kena makan lebih buah-buahan bro.

    Banyak vitamin dan anti-oksidan.

    Badan kita ni lemah sebab banyak radikal bebas.

    Kalau malas makan buah, beli je supplement vitamin c, dan e. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.