33 Responses

  1. farzli
    farzli October 5, 2015 at 12:38 pm | | Reply

    kahkahkah.. lam gua ade geng MU

    sat, sejak bile leh bukak blog ni ? hmm

    1. titan
      titan October 5, 2015 at 12:41 pm | | Reply

      sejak geng MU keluar dari gua la.

      1. Sani
        Sani October 8, 2015 at 4:43 am | | Reply

        Nak pergi lepak dengan geng yang duduk luar gua larr..

  2. Hasrul Hassan
    Hasrul Hassan October 5, 2015 at 12:58 pm | | Reply

    Err blur jap .. siapakah dimaksudkan ni?

  3. akubiomed
    akubiomed October 5, 2015 at 2:39 pm | | Reply

    Keadaan ekonomi yang merundum ada yang tertewas dengan janji bulan dan bintang oleh si jerung.

  4. JBT Rafidi
    JBT Rafidi October 5, 2015 at 3:47 pm | | Reply

    memang pedas…. harap yg dah sailang duit org tu, pulang ler ke pangkal jalan….

  5. lankapo
    lankapo October 5, 2015 at 5:39 pm | | Reply

    cam harem haha kejap bola kejap gua kejap scammer..

    silap silap Soton juara tahun ni

  6. akuoka
    akuoka October 5, 2015 at 7:50 pm | | Reply

    Bab penipu online nie yg bahaya
    terutama yg orang tua 2,
    nak blajar forex dah xfaham sangat,
    last sekali kena tipu dengan “broker”

  7. topijerami
    topijerami October 5, 2015 at 7:51 pm | | Reply

    ahaha…
    yang bab chelsea 2,cam sial skit

  8. ahmadyani
    ahmadyani October 5, 2015 at 8:15 pm | | Reply

    Guru ini ibaratnya berdiri di atas tebing. Sebelah neraka. Sebelah syurga. Ke mana guru itu jatuh bergantung kepada apa yang dia ajarkan kepada anak muridnya.

  9. reezluv
    reezluv October 6, 2015 at 12:18 am | | Reply

    memang ramai sungguh yang membuat onar..tambahan plak apabila kena dengan nama Coaching bagai…aduss

  10. zool
    zool October 6, 2015 at 2:57 am | | Reply

    paling kelakar bila citer MU masuk gua pun ko ada tulis…
    hahaha..
    tapi memang jangan berani-berani nak masuk skim yang tak tau hujung pangkalnya ni

  11. diana
    diana October 6, 2015 at 5:43 am | | Reply

    Wah dah mengganas semula blog AF. Kat fb ada nampak juga pasal ni cuma tak kenal orangnya. Kalau nak semuanya mudah, memang mudah, mudah ditipulah. Takde apa kerja pun yang petik jari jatuh duit, takde. Magician pun kena tuntut ilmu dulu.

  12. kak yatiadam
    kak yatiadam October 6, 2015 at 10:21 am | | Reply

    em…kak x tahu nak komen… buat la sesuatu yg baik untuk kita di dunia.. ia nya bekal kt sana nanti…

  13. musadun
    musadun October 6, 2015 at 12:46 pm | | Reply

    ni citer pasal MU VS Arsenal ke atau citer pasal scammer ni?hehe

  14. Wan Din
    Wan Din October 6, 2015 at 3:15 pm | | Reply

    Hutang memang wajib dibayor

  15. Noriza Rahman
    Noriza Rahman October 6, 2015 at 4:27 pm | | Reply

    Citer scammer..coaching… Dot dot…sontot…memang sangat kencang sekarang kan..

  16. Ema
    Ema October 6, 2015 at 5:15 pm | | Reply

    Sekarang tengah tuntut hutang dengan si penentang..

  17. cheq eem
    cheq eem October 7, 2015 at 1:51 am | | Reply

    jgn nanti merangkak di padang mahsyar mintak mahap udah ler….. pulangkan… pulangkan…. (nyanyi lagu misha omar)

  18. Afzai Afandi
    Afzai Afandi October 7, 2015 at 4:59 am | | Reply

    Semoga kita semua dijauhkan oleh Allah dengan sifat2 “tuk guru borek” tu..

  19. rahimah
    rahimah October 7, 2015 at 7:07 am | | Reply

    Ni kes scammer yang di havoc hari tu..tengok nama power-power belaka. Ramai berselindung dengan identiti hipokrit. Macam-macam.

  20. kak yatiadam
    kak yatiadam October 7, 2015 at 2:44 pm | | Reply

    takut pula rasanya…menakutkan juga dunia blog ni ye…

  21. mrhanafi
    mrhanafi October 7, 2015 at 8:30 pm | | Reply

    wah hebat..cerita yang penuh beremosi dan ada berkaitan dengan cerita yang berlaku sekarang ini..

  22. Sani
    Sani October 8, 2015 at 4:42 am | | Reply

    Nak belajar pun kena belajar macam mana nak kenal guru yang mursyid… supaya tak kena sailang dan jadi pailang dikemudian hari..

  23. SentiasaPanas
    SentiasaPanas October 8, 2015 at 6:12 am | | Reply

    Biasa la tu kalau ada blog, nanti kena tipu jugak sekali-skala oleh hosting hehe..

  24. sabree hussin
    sabree hussin October 8, 2015 at 8:03 am | | Reply

    Dengar-dengar macam-macam benda jadi yang melibatkan duit sekarang ni… Nampak sangat sana sini orang makin susah, duit makin kurang dan makin susah nak dapat

  25. JMR
    JMR October 8, 2015 at 9:56 am | | Reply

    bila tuk guru berbicara, pekena jus tuk guru gak

  26. abdfatah
    abdfatah October 9, 2015 at 6:33 am | | Reply

    kalo dah pecah tembelang jadi scammers terulung dah tentunya menikuss jadinya…

  27. Noriza Rahman
    Noriza Rahman October 11, 2015 at 7:11 am | | Reply

    Terkadang ada manusia yang diberi peluang kedua pun tetap didustakan juga…

  28. Mek ila Jual Vitamin
    Mek ila Jual Vitamin October 11, 2015 at 4:08 pm | | Reply

    Penuh dengan maksud tersirat, kena fikir lebih lama lagi ni…

  29. Hafizul
    Hafizul October 12, 2015 at 3:05 am | | Reply

    Mujurlah tok guru saya baik orang nya..sekaligus saya pun turut menjadi anak murid yang baik..hehe

  30. Helmi Onexox
    Helmi Onexox October 18, 2015 at 2:19 am | | Reply

    Cerita pasal siapa ni bro?

    Nampaknya saya ada tertinggal sesuatu.

    Cuma, janganlah cakap fan chelsea dalam gua tu.

    Malam tadi menang tau. 🙂

  31. Bahrain
    Bahrain October 29, 2015 at 7:52 am | | Reply

    Scammer kategori penjahat online ke? hahahah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.