37 Responses

  1. Gerai Opah
    Gerai Opah January 6, 2016 at 5:12 pm | | Reply

    emm..x penah dengar lagi bende nie..usya dlu..mne taw pasni xyah ulang alikg kje da..dok uma je..thanks tuan tanah..

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:28 pm | | Reply

      takpe.

      leh cuba.

      mana tahu, dok atas katil main laptop aje lepas ni.

  2. Anuar
    Anuar January 6, 2016 at 7:22 pm | | Reply

    Wah… Banyak sangat tu… Tahniah… Tahniah…

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:29 pm | | Reply

      Sikit je.

      Nak lagi banyak.

      Kena usaha lagi kuat.

  3. mrhanafi
    mrhanafi January 6, 2016 at 8:04 pm | | Reply

    job dalam dollar..memamng gempak habis..

    dapat rasa juga duit yang banyak

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:29 pm | | Reply

      yup.

      try la buat.

      in shaa Allah, lumayan beb.

  4. si bongkok
    si bongkok January 7, 2016 at 1:19 am | | Reply

    Pergh…sekali angkat JDR sampai 4angka… 🙂

    Susah mau cari makan macam nie…tahniah2

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:30 pm | | Reply

      sekali-sekala macam ni, tak ada salahnya.

      Hehe..

  5. khaty
    khaty January 7, 2016 at 1:31 am | | Reply

    alhamdulillah..rezeki semakin bertambah

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:31 pm | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan terus bertambah setiap hari.

  6. Raihanah Ahmad
    Raihanah Ahmad January 7, 2016 at 2:00 am | | Reply

    wah, alhamdulillah rezeki tahun baru

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:33 pm | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan setiap hari adalah tahun baru.

  7. saljuhumairah
    saljuhumairah January 7, 2016 at 4:15 am | | Reply

    terkejut jugak komisyen masuk awal bulan ni, mungkin sempena tahun baru, semangat pun baru. semoga terus maju jaya bro, dengan kerjaya di tempat baru.

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:34 pm | | Reply

      Semangat kena sentiasa baru.

      kalau tak, memang monyok aje la hadap muka budak hari-hari.

  8. reezluv
    reezluv January 7, 2016 at 4:32 am | | Reply

    memang rezeki, artikel jd viral dibuatnya..hoho

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:35 pm | | Reply

      Ya.

      post tu masih kekal bagi trafik yang baik setiap hari ke blog ini.

      Syukur.

  9. abdfatah
    abdfatah January 7, 2016 at 5:12 am | | Reply

    oooo artikel yang viral punya pasal. mahsyuk laa jadinya…

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:36 pm | | Reply

      Syukur.

      Semoga setiap hari dapat hasilnya seperti ini juga.

  10. Farah
    Farah January 7, 2016 at 7:08 am | | Reply

    Cikgu di minati murid…

    Banyak nya JDR bayar komisen.

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:37 pm | | Reply

      Moga boleh dapat lebih banyak lagi selepas ini.

      Aminnnn..

  11. Calrase
    Calrase January 7, 2016 at 7:30 am | | Reply

    Wah banyak tu. belanja lah saya cikgu hihi….. Semoga lepas ni lagi banyak rezeki untuk cikgu barulah boleh belanja saya hihi :).. Tahniah cikgu..

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:38 pm | | Reply

      nak belanja, sila datang masai.

      dengan segera.

  12. faizz
    faizz January 7, 2016 at 8:55 am | | Reply

    Tahniah..byk tu. I baru daftar dgn jdr hari tu. Nak duit lebih memang kena rajin.

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:39 pm | | Reply

      Ya.

      Kena lebih rajin.

      Lebih rajin dari tahun lepas.

  13. sani
    sani January 7, 2016 at 5:08 pm | | Reply

    Wooow Memang mantop tu..tahniah cikgu…

    1. titan
      titan January 7, 2016 at 5:39 pm | | Reply

      Bolehlah.

      Bukan selalu pun kan?

  14. hasif
    hasif January 7, 2016 at 7:23 pm | | Reply

    wehh..asal banayk sangat..macam gaji bulanan dah..ini tidak adil..hehe..tahniah cikgu.

  15. Azzahairi
    Azzahairi January 8, 2016 at 7:59 am | | Reply

    Tahniah,,

    untung bdk2 dpt cekgu hensem gagah perkasa ni….hoho..

  16. sabree hussin
    sabree hussin January 9, 2016 at 9:46 am | | Reply

    Kalau dapat macam ni setiap bulan memang dah ok sangat ni 😀

  17. musadun
    musadun January 10, 2016 at 4:58 am | | Reply

    yeah..rezeki tahun baru..hehe

  18. Hafizul
    Hafizul January 15, 2016 at 4:06 am | | Reply

    Kahkahkah.. memang jeles sampai ke tulang genting dah ni encik titan.. Uhhhh

  19. topijerami
    topijerami January 15, 2016 at 1:39 pm | | Reply

    agak banyak bagi aku 2

  20. nikkhazami
    nikkhazami January 15, 2016 at 1:41 pm | | Reply

    cikgu dah kawin ke belum? hahaha!

  21. Azam Mohamad
    Azam Mohamad January 17, 2016 at 11:04 am | | Reply

    jeles jeles nih huh

  22. olaoli
    olaoli January 17, 2016 at 3:03 pm | | Reply

    tadi dah tengok JDR ni..nak register kena bayar rm 50 dulu.

  23. Helmi Onexox
    Helmi Onexox January 20, 2016 at 3:01 am | | Reply

    Banyaknya…

    Nampak sangat, keadaan makin mendesak untuk rakyat tambah pendapatan sekarang…

  24. Nina Azamira
    Nina Azamira March 13, 2016 at 2:42 pm | | Reply

    Assalam encik.

    Saya menghadapi masalah utk login. Telah mencuba semua arahan yg diberi.
    Boleh encik bantu saya. Email sy niena_pisces@yahoo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.