43 Responses

  1. Azwar Syuhada
    Azwar Syuhada February 5, 2016 at 2:13 pm | | Reply

    Yang penting kena jujur kan? 😉

    1. titan
      titan February 6, 2016 at 12:21 am | | Reply

      Ya.

      kita kena dan harus jujur.

      seadanya.

      1. Pokok2u
        Pokok2u February 7, 2016 at 2:45 pm | | Reply

        Betul tu. Insyallah jika jujur semua akan baik jadinya.

  2. akubiomed
    akubiomed February 5, 2016 at 4:04 pm | | Reply

    Sudah dapatkan Instakaboom. Memang boom. 🙂

    1. titan
      titan February 6, 2016 at 12:22 am | | Reply

      Wahh..

      mesti banyak follower instagram sekarang, kan?

  3. permohonan upu
    permohonan upu February 7, 2016 at 8:07 am | | Reply

    kun anta.la tahzan.hehe..betul2, jujur ni aspek yang penting dalam kehidupan. sama juga dalam hal-hal menjemput duit datang kepada kita.

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 10:01 pm | | Reply

      Ya.

      Kalau tak jujur, duit pun segan nak datang.

  4. Noriza Rahman
    Noriza Rahman February 7, 2016 at 10:29 am | | Reply

    vavava…juling mata dah tengok transfer RM tu…

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:56 pm | | Reply

      Apa pasal pula sampai nak juling mata ni?

  5. nur razali
    nur razali February 7, 2016 at 1:01 pm | | Reply

    Kejujuran mengatasi segala2nya..setuju sgt facebook penuh dgn dunia pura-pura..yg penting jadi diri sendiri 😉

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:49 pm | | Reply

      Ya.

      Jadi diri sendiri lebih bagus.

  6. Pokok2u
    Pokok2u February 7, 2016 at 2:44 pm | | Reply

    Kejujuran kunci kejayaan. Terbaik.

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:55 pm | | Reply

      Kalau semua orang, itu lebih baik.

      bumi jadi lebih tenang.

  7. Sani
    Sani February 7, 2016 at 3:56 pm | | Reply

    Kalau hati kita bersih, kita tulis pun dari hati ya…

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:53 pm | | Reply

      Ya.

      Kena tulis dari hati.

      Susah, tapi tak mustahil.

  8. Mak Jemah Jual Vitamin
    Mak Jemah Jual Vitamin February 8, 2016 at 6:06 am | | Reply

    teruskan menulis. kerana ada ketelusan dalam tulisan ini. kipidap!

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:36 pm | | Reply

      Ya.

      Gua akan terus menulis.

  9. Diana
    Diana February 8, 2016 at 4:29 pm | | Reply

    Rasa nak like 100x bermula dari Blog lebih jujur tu.
    Memang betul

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:36 pm | | Reply

      Ya.

      Blog memang lebih jujur.

      Tak disangkal lagi.

  10. myliferia
    myliferia February 9, 2016 at 5:26 am | | Reply

    Betul betul betul, jujur memang penting. Nak cendol pulut 1

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:37 pm | | Reply

      NAk cendol, kena beli.

      Suap pun kena guna tangan sendiri.

  11. si bongkok
    si bongkok February 9, 2016 at 5:43 am | | Reply

    Bro jujur menulis tanpa rasa takut ditempelak oleh orang yang akan GOYANG dengan cerita bro… 🙂

    Kuasa menulis bro jarang2 orang berani buat…

    Semoga terus diberikan kudrat menulis selama mungkin…

    Upah (komisen) dari kerja menulis bro masih tidak setanding dengan gaya penulisan bro… 🙂

    1. Noriza Rahman
      Noriza Rahman February 11, 2016 at 7:59 am | | Reply

      gaya santai yang memikat hati pembaca blog…jujur sungguh cara cikgu menulis kan.

    2. titan
      titan February 12, 2016 at 9:39 pm | | Reply

      Ya. Jujur betul cikgu tu kannn..

  12. Raihanah Ahmad
    Raihanah Ahmad February 11, 2016 at 4:07 am | | Reply

    pentingnya kejujuran dalam diri kita

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:40 pm | | Reply

      Ya.

      jujur itu pasti.

      untuk hari-hari yang lebih cemerlang.

  13. namiacinta
    namiacinta February 11, 2016 at 3:18 pm | | Reply

    yang penting hati dan kejujuran

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:41 pm | | Reply

      Ya.

      hati kena jujur.

      Itu benda yang susah orang kita hendak lakukan.

  14. blogger lelaki
    blogger lelaki February 12, 2016 at 4:26 am | | Reply

    jujur asas utama dalam hidup..xde jujur lingkuplah hidup..gua rasa nak makan bubur la pulak ni..k bai

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:43 pm | | Reply

      okeh.

      pegi la makan bubur tu.

  15. faizal
    faizal February 12, 2016 at 9:12 am | | Reply

    jujur dalam hidup memanag mesti ada

    1. titan
      titan February 12, 2016 at 9:44 pm | | Reply

      Ya.

      Mesti ada.

      Kalau tak ada, mesti cari.

  16. Suhimi Nain
    Suhimi Nain February 13, 2016 at 4:33 am | | Reply

    Semoga cikgu terus menulis n terus jadi inspirasi untuk anak-anak muda macam kami. Cikgu antara seorang yang mengetuk hati saya untuk menulis kembali. Walaupun jarang-jarang. Hehe… 🙂

    1. titan
      titan March 14, 2016 at 8:00 am | | Reply

      Takpe.

      Ambil masa untuk menulis kembali beb.

      Tak susah.

      Tapi tak senang juga untuk bermula semula.

  17. Uncle Zuan
    Uncle Zuan February 15, 2016 at 2:23 pm | | Reply

    who moved my cheese, buku fav tu.. hehe

    pada aku, blogger individu yang berani..

    1. titan
      titan March 14, 2016 at 8:05 am | | Reply

      Ya.

      Memang berani.

      Lebih berani kekadang dari biasa.

  18. Junaidy Jaimi
    Junaidy Jaimi February 17, 2016 at 10:27 pm | | Reply

    Patutlah cikgu ramai peminat…

    1. titan
      titan March 14, 2016 at 8:07 am | | Reply

      Yeke?

      Tak tahu la plak aku.

      Hehe..

  19. Hidayah Abdul Kadir
    Hidayah Abdul Kadir February 19, 2016 at 9:22 pm | | Reply

    Kejujuran membina kepercayaan.

    Buat mu sahabat perjuangan,

    Biarkan waktu berlalu dengan segala suka dan dukanya. Lapangkanlah jiwa dalam menerima segala keputusan Tuhan. Janganlah bersedih kerana kejadian yang menyakitkan, Sebab segala peristiwa di dunia ini tidak ada yang kekal. Jadilah dirimu sebagai manusia yang kebal terhadap segala cobaan dan tentangan agar keberhasilan akan menghampirimu kelak

    1. titan
      titan March 14, 2016 at 8:30 am | | Reply

      Ya.

      Jadi lebih baik jadi jujur daripada yang tidak jujur.

      Hati rasa tak senang bila kita sendiri berlaku tidak jujur.

  20. Hafizul
    Hafizul March 3, 2016 at 4:16 am | | Reply

    Jujur.. Jangan terlajak jujur sudah.. Nanti akan disalahguna oleh mereka yang tidak berperikemanusian.. Haha.. Tahniah.. Banyak giler komisen…

    1. titan
      titan March 14, 2016 at 8:36 am | | Reply

      Ya.

      Kena jujur selalu.

      Baru la komisen dapat banyak. Hehe..

  21. ieta mat saad
    ieta mat saad March 14, 2016 at 2:12 am | | Reply

    Betul mang ramai yang menipu kat fb tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.