49 Responses

  1. mejuez
    mejuez March 28, 2016 at 8:44 pm | | Reply

    Al fatihah buat arwah. Moga dia pergi dengan tenang. Moga rohnya aman dan damai. Sedih juga, lebih-lebih lagi kawan yang kita kenal tak sampai beberapa hari sudah tiada.

    Macam kes kawan saya, kawan tempat belaja dulu. Baru masuk semester 1, tak sampai 2 minggu kenal dengan dia, lama-lama kenal dia sudah tiada. Sakit jantung berlubang….. hummm

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:34 am | | Reply

      Ya.

      Semoga dia tenang disana.

      Amiinnnn.

  2. Noriza Rahman
    Noriza Rahman March 28, 2016 at 11:30 pm | | Reply

    Innalillah..semoga Allah mengampunkan dosa-dosanya dan merahmati rohnya..

    Hilang seorang kawan baru ye cikgu

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:36 am | | Reply

      YA.

      mudah-mudahan semua dosa Zet diampunkan.

      Aminnn.

      1. Noriza Rahman
        Noriza Rahman April 6, 2016 at 9:10 am | | Reply

        Sedihnya kehilangan seorang kawan dikala baru nak mengenalinya kan cikgu?

  3. Anuar
    Anuar March 29, 2016 at 2:32 am | | Reply

    Al-Fatihah untuk Zet… Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman…

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:37 am | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan.

      Itulah harapan kita semua.

  4. saps
    saps March 29, 2016 at 6:04 am | | Reply

    Semoga rohnya tenang di sana. Kita pun akan menyusul kemudian.

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:11 am | | Reply

      Ya.

      Masa kita pasti akan menyusul jua.

      Sabar aja menantinya.

  5. MDHAFiZ.NET
    MDHAFiZ.NET March 29, 2016 at 8:52 am | | Reply

    Alfatihah, semoga rohnya diccucuri rahmat. ajal sememangnya tak menunggu taubat.

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:10 am | | Reply

      Ya.

      Marilah kita taubat setiap hari ye.

  6. Alin Marlini
    Alin Marlini March 29, 2016 at 8:58 am | | Reply

    Ya!Allah..sedihnya…dah ajal dia. Smg roh kawan cikgu Titan tu bersemadi bersama insan disayangi Allah. Al Fatihah

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:09 am | | Reply

      Ya.

      dah ajal dia.

      Kita terima la dengan hati yang terbuka.

  7. akubiomed
    akubiomed March 29, 2016 at 1:01 pm | | Reply

    Al Fatihah, sesuatu yang tidak dijangka dan nampak macam hasrat beliau tidak sempat untuk dilaksanakan.

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 4:15 pm | | Reply

      Ya.

      Memang tak sangka.

      Tapi nak buat macam mana, hidup mesti diteruskan juga.

  8. Azzahairi
    Azzahairi March 29, 2016 at 3:01 pm | | Reply

    Al-Fatihah,

    Sedihnya…tak sangka orang yang paling hampir dgn kita akan pergi dgn mengejut..semoga roh arwah ditempatkan bersama-sama orang beriman.

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 5:46 pm | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan begitulah ye.

  9. Jie Susanos
    Jie Susanos March 29, 2016 at 3:30 pm | | Reply

    Af fatihah..

    Hari esok xde siapa yang tahu..

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 4:47 pm | | Reply

      Ya.

      Hari esok, tau tau la pula turn siapa.

  10. at-tarmizi
    at-tarmizi March 30, 2016 at 12:21 am | | Reply

    Al-Fatihah …tarikh ajal tak siapa yang tahu kecuali Yang Maha Esa

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 4:44 pm | | Reply

      Ya.

      Sentiasalah bersedia setiap masa.

  11. zool
    zool March 30, 2016 at 2:21 am | | Reply

    Al Fatihah..
    memang sedih kalau orang yang seharian kita berborak tetiba dah takde…

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 3:37 pm | | Reply

      Ya.

      Rasa kosong kejap la kat tempat kerja aku nih.

      Mengejut rasanya tuh.

  12. onlajer
    onlajer March 30, 2016 at 9:45 am | | Reply

    Al fatihah buat arwah…

    Oh sibuk sangat lah ya sekarang ni bro…

    Tapi apa pun esok jumaat kan cuti..
    Boleh lah buat apa yang patut ..
    Sarapan pagi dekat Warung nasi lemak sebelah petron masai ke..
    Atau kena kari kepala ikan dekat restoran koperasi senibong …

    kalau semua tak joyo tidur je la.. hahaha

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 2:49 pm | | Reply

      esok khamis la weh.

      aku kerja beb.

      ada kedai nasi lemak ke sebelah petron masai tu?

      1. onlajer
        onlajer April 1, 2016 at 10:53 am | | Reply

        Dulu esso sekarang Petron kot sebelah bua stand lah.. Pukul 6 pagi dia dah buka.. Memang paling popular lah dekat sini…

  13. olaoli
    olaoli March 30, 2016 at 10:54 am | | Reply

    al fatihah..ajal tak mengira umur dan siapa..tapi mesti terasa sebab orang yang kita rapat pergi secara tiba-tiba

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 3:10 pm | | Reply

      Ya.

      terasa la jugak.

      Sedih beb.

  14. cik tom
    cik tom March 30, 2016 at 4:10 pm | | Reply

    Al-fatihah…sedih baca entri ni…hurm..

    1. titan
      titan March 30, 2016 at 4:45 pm | | Reply

      Pulak.

      Aku tengah serius masa tulis artikel ni tau.

  15. JMR
    JMR March 31, 2016 at 8:57 am | | Reply

    al-fatihah untuk arwah..salam takziah utk kawan2 dan keluarga arwah.

    1. titan
      titan March 31, 2016 at 11:06 am | | Reply

      Ya.

      Doakan yang terbaik untuk beliau.

  16. reezluv
    reezluv April 1, 2016 at 1:17 pm | | Reply

    salam takziah beb..aku pun rasa terkejut..baca..tetibe dia dah takde..same juga kesan aku terasa ngan blogger Syuhada tu..first time jumpa..then baru bberapa hari..dia dah takde..

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 9:55 am | | Reply

      Oh..

      aku pun terkjeut gak masa tu beb.

  17. myliferia
    myliferia April 2, 2016 at 5:33 am | | Reply

    Al-Fatihah, memang terasa sangat kehilangan seseorang kalau kita elok-elok jer dengan dia sebelum tu, tup-tup tahu dah tiada lagi 🙁

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 9:54 am | | Reply

      Ya.

      Masih terasa sampai ke hari ini.

  18. Sani
    Sani April 4, 2016 at 4:34 pm | | Reply

    Kematian itu pasti datang,cepat atau lambat kita bersedia atau tidak. Moga arwa ditempatkan dikalangan orang yang solleh.. AL Fatihah

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 7:28 am | | Reply

      Ya.

      Sentiasa bersedia.

      Cepat atau lambat aje.

  19. Hafizul
    Hafizul April 7, 2016 at 4:26 am | | Reply

    Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang soleh.. esok lusa mana tahu kita pulak yang dipanggil.. Semoga damai disana kawan…

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 7:26 am | | Reply

      Ya.

      Semoga damai disana.

      Amiin.

  20. Ejam Othman
    Ejam Othman April 7, 2016 at 12:57 pm | | Reply

    Al fatihah.
    Semoga roh arwah ditempatkan bersama golongan yg soleh.

    Temerloh kering dan panas sekarang, mudahlah urusan pengebumian arwah.

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 7:23 am | | Reply

      Ya.

      Dah selamat dah urusan beliau disana.

  21. halimahtun
    halimahtun April 8, 2016 at 7:56 am | | Reply

    takziah.

    semoga rakan awak ditempatkan dikalangan orang yang soleh dan masuk syurga Allah.

    amin.

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 7:20 am | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan begitulah. Amiiinnn.

  22. aimannajmy
    aimannajmy April 8, 2016 at 1:00 pm | | Reply

    Al-Fatihah buat arwah Zet moga tenang di sana.. moga roh beliau dirahmati Allah

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 7:19 am | | Reply

      Ya.

      Semoga arwah berbahagia disana.

  23. ENA
    ENA April 19, 2016 at 5:23 am | | Reply

    allahu..mati adalah pengajaran dan tazkirah paling hebat sekali

    1. titan
      titan April 21, 2016 at 7:18 am | | Reply

      Ya.

      Sentiasalah bersedia selalu.

  24. Sofyana Bellaa
    Sofyana Bellaa May 27, 2018 at 10:44 pm | | Reply

    Semoga dia tenang disana, bagaimana dengan keluarga yang ditinggalkannya?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.