12 Responses

  1. AUC
    AUC July 23, 2013 at 10:05 am | | Reply

    dah lebih umur x leh ambik dah…

  2. zuan
    zuan July 23, 2013 at 11:13 am | | Reply

    aku tak tau apa yang aku tak gemar sangat, tapi sampai sekarang aku masih belum daftar kat spa..

  3. Juan
    Juan July 24, 2013 at 12:33 am | | Reply

    xtau plak ada buka jualan, kata sblm ni x buka, adehhh

  4. ema
    ema July 24, 2013 at 3:26 am | | Reply

    kini sangat mudah nak dapatkan tips kan..

  5. Hafizul
    Hafizul July 24, 2013 at 3:27 am | | Reply

    Emm untung dapat kerja ni..gaji besau nih..hehe

  6. cik tom
    cik tom April 8, 2016 at 5:00 pm | | Reply

    oh baru tau ada periksa spa baru..good luck pada calon!

  7. Azzahairi
    Azzahairi April 9, 2016 at 1:15 am | | Reply

    Gud luck untuk semua calon. 🙂

  8. encikarman
    encikarman April 11, 2016 at 4:28 am | | Reply

    panduan cam ni yg aku carik nih.

  9. Sani
    Sani April 11, 2016 at 10:46 am | | Reply

    Umur aku ni boleh apply Taj?

    1. titan
      titan April 13, 2016 at 6:40 pm | | Reply

      kalau berminat, boleh je apply.

  10. myliferia
    myliferia April 14, 2016 at 8:22 am | | Reply

    Alhamdulillah rezeki dapat jadi PTM. Untung calon sekarang ada panduan camni.

  11. ENA
    ENA April 19, 2016 at 5:11 am | | Reply

    teringat masa interview 2 kali x lepas..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.