33 Responses

  1. reezluv
    reezluv April 14, 2016 at 12:33 am | | Reply

    oho…terbaik la cikgu…tengok le nanti kot aku balik JB, bleh le jumpa ye tak

    1. titan
      titan April 14, 2016 at 8:11 am | | Reply

      Haha..

      apsal ko balik JB plak?

  2. Noriza Rahman
    Noriza Rahman April 14, 2016 at 1:21 am | | Reply

    Banyaknya kisah kehidupan yang dirungkai ni cikgu

    Semoga ceria selalu noh

    1. titan
      titan April 14, 2016 at 8:12 am | | Reply

      Ya.

      Semoga sentiasa cerah selalu.

      Penat kalau asyik mendung aje.

      1. Noriza Rahman
        Noriza Rahman April 18, 2016 at 8:57 am | | Reply

        Lepas balik dari sepetang bersama blogger terus ceria kot hidup tu?

  3. akubiomed
    akubiomed April 14, 2016 at 5:35 am | | Reply

    Sudah macam Adun nak pergi jumpa pengundi dikawasan. 🙂

    1. titan
      titan April 14, 2016 at 8:13 am | | Reply

      Haha..

      adun la plak. adun aje tak macam gua beb.

      jauh sekali.

  4. ema
    ema April 14, 2016 at 8:41 am | | Reply

    terima kasih cikgu…cikgu adalah terbaik..patutlah bila berkomunikasi dengan cikgu di whatsappp.. feedback nya tidak dapat dalam masa tersekat…memahami tugas cikgu sewajarnya.

    1. titan
      titan April 14, 2016 at 11:02 am | | Reply

      terima kasih kerana cuba memahami.

      kebanyakkan cikgu biasanya macam itulah.

  5. Jie Susanos
    Jie Susanos April 14, 2016 at 10:02 am | | Reply

    Em..btul gk tu..

    Xpyh la viral2 kan Sgt bnde2 tu..

    1. titan
      titan April 14, 2016 at 4:16 pm | | Reply

      Ya.

      Buang masa aje.

      DAh sampai tahap gini, aku rasa memang buat pening kepala aje.

  6. Musadun
    Musadun April 14, 2016 at 10:58 am | | Reply

    orang kata, setelah kabus berlalu, pasti cerah kembali. Selepas hujan yang lebat, pasti muncul pelangi indah.hehe

    1. titan
      titan April 14, 2016 at 4:17 pm | | Reply

      Ya.

      Pelangi selalu muncul pada waktu yang kita tidak sangka.

  7. ajumohit
    ajumohit April 17, 2016 at 1:03 am | | Reply

    banyak sungguh ujiannya dari yang segak sampailah yang tak segak

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 4:56 pm | | Reply

      Ya.

      Syukur masih segak lagi sampai ke saat ini.

  8. zool
    zool April 17, 2016 at 2:09 am | | Reply

    dah ganti bateri tu mesti dah okay le

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 4:45 pm | | Reply

      dah ok dah lepas ganti bateri tu.

  9. Mek ila Jual Vitamin
    Mek ila Jual Vitamin April 19, 2016 at 2:48 am | | Reply

    Iya, apa pun life must go on kan?
    Sebenarnya pengalaman itu makin mendewasakan. Bantu kita kenali erti kehidupan.

    Selagi hidup pasti berdepan ujian.

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 10:14 am | | Reply

      Ya.

      HIdup ini memang penuh dengan ujian sepanjang zaman.

      hadapinya dengan gagah sekali.

  10. Raihanah Ahmad
    Raihanah Ahmad April 19, 2016 at 4:02 am | | Reply

    rasanya sebab nama profesionnya cikgu, banyak betul sharingnya yang boleh dikutip daripada 1 posting. semoga urusan kita semua dipermudahkan.

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 10:13 am | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan begitulah ye.

      1. Raihanah Ahmad
        Raihanah Ahmad April 21, 2016 at 2:34 am | | Reply

        amiin, banyak saya belajar dari cikgu

  11. ENA
    ENA April 19, 2016 at 5:53 am | | Reply

    allah kata dlm al quran..setiap kesusahan itu ada kesenangan..berulang2 Allah pesaN. insyaallaH SEMOGA DIPERMUDAHKAN URUSAN ENCIK TITAN SEKELUARGA YE

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 10:08 am | | Reply

      Ya.

      MUdah-mudahan segala urusan dipermudahkan.

  12. JMR
    JMR April 19, 2016 at 7:43 am | | Reply

    aku tengok mcm bro ada gi gak kak SBB2016//

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 10:11 am | | Reply

      Dah pergi.

      So, memang betullah tu.

      Haha..

  13. Datin Tyka
    Datin Tyka April 20, 2016 at 2:34 am | | Reply

    setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya kan..
    good wordsa

    1. titan
      titan April 20, 2016 at 10:07 am | | Reply

      Ya.

      Betul tu.

      Terima seadanya dengan hati terbuka.

  14. UmmuAyyash
    UmmuAyyash April 21, 2016 at 9:37 pm | | Reply

    Sama rupanya kita, dah jadi orang Johor pun. Menjemput rezeki disini, tapi saya dah resign jadi cikgu 😛

    1. titan
      titan April 22, 2016 at 12:23 am | | Reply

      wahh..

      dah resign jadi cikgu rupanya ye.

  15. Sani
    Sani April 26, 2016 at 4:55 pm | | Reply

    Betul tu bro.. Sampai ke pencen orang tetap panggil nko Cikgu.. Anak murid pun akan ingat engkau sampai bila bila..

  16. Hafizul
    Hafizul April 27, 2016 at 11:36 am | | Reply

    Menyesal pulak tadi jadi Cikgu dulu… Haha..

  17. byte jannate
    byte jannate April 27, 2016 at 3:51 pm | | Reply

    bese…keje cikgu memang menimbun….cigu pj ke bm ke bi ke math ke sains ke..sume sibuk2…duk dengan data tak ke sudaj…hehe..pengalaman katanya…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.