30 Responses

  1. anuar
    anuar December 7, 2016 at 9:46 pm | | Reply

    Mendalam maksud yang disampaikan…
    Bila masa cuti sekolah ni bolehlah cikgu aktif semula menulis blog..

    1. titan
      titan December 8, 2016 at 6:58 pm | | Reply

      Tengok lah.

      Kalau rajin dan tak malas.

  2. ira
    ira December 8, 2016 at 6:12 am | | Reply

    peringatan yang bagus

    1. titan
      titan December 8, 2016 at 6:57 pm | | Reply

      Ya.

      Harap beringat semua.

  3. sabree hussin
    sabree hussin December 8, 2016 at 10:57 am | | Reply

    Dua-dua sebab tu ada kat aku… Tapi nak buat macam mana, tulis je la~~

    Bila dah mula menulis, susah la pulak nak berenti.

    1. titan
      titan December 8, 2016 at 6:46 pm | | Reply

      Haha..

      biasalah tu.

      Aku memang tengah mood malas nih.

  4. siti hazreen
    siti hazreen December 8, 2016 at 3:11 pm | | Reply

    Happy holiday cikgu ☺

    1. titan
      titan December 8, 2016 at 6:42 pm | | Reply

      Ya.

      Selamat bercuti juga.

  5. zool
    zool December 8, 2016 at 3:31 pm | | Reply

    macam-macam sekarang nak cari duit..
    yang tak betul tu kena jauhkanlah

    1. titan
      titan December 8, 2016 at 6:38 pm | | Reply

      Ya.

      Yang tak betul tu, elakkan dan jauhkan.

  6. zik
    zik December 9, 2016 at 9:24 am | | Reply

    fuhh pedas .. tapi memang ada benarnya.. nak harap traffic facebook sampai bila… spam sana sini..

    1. titan
      titan December 12, 2016 at 2:55 pm | | Reply

      Ya.

      Sampai bila nak spam sana sini.

  7. Azam
    Azam December 9, 2016 at 3:00 pm | | Reply

    teruskan beri peringatan bos

    1. titan
      titan December 12, 2016 at 2:57 pm | | Reply

      Ok.

      Perjuangan ini akan diteruskan.

  8. ahmadyani
    ahmadyani December 10, 2016 at 8:12 pm | | Reply

    Kalau sudah ada saluran yang betul untuk duit masuk, jangan cuba-cuba buka saluran lain kecuali benar-benar perlu dan diyakini konsisten duit mengalir masuk. Nanti modal ke mana, untung entah ke mana.

    1. titan
      titan December 12, 2016 at 9:59 am | | Reply

      Ya.

      FOkus mana yang penting dulu.

  9. lokmanamirul
    lokmanamirul December 11, 2016 at 7:57 am | | Reply

    menusuk kalbu makna yg ingin disampaikan…

    1. titan
      titan December 12, 2016 at 9:58 am | | Reply

      Kalbu sapa yang kena tusuk tu?

  10. Azeni Ahmad
    Azeni Ahmad December 11, 2016 at 3:45 pm | | Reply

    Ada yang makan dalam..
    Ada terkena kat hidung…
    Hihihi.

    1. titan
      titan December 12, 2016 at 9:57 am | | Reply

      Siapa yang terkena hidung tu?

  11. nurmisnan
    nurmisnan December 14, 2016 at 1:49 pm | | Reply

    aku ingat kucing kopi aku yg kau pinjam tu.. hahahah

    shahdu betul maksud yg tersebut.

    1. titan
      titan December 14, 2016 at 6:37 pm | | Reply

      Bila masa aku pinjam kucing ko, hah?

  12. Supernifz
    Supernifz December 19, 2016 at 6:24 am | | Reply

    Haipp.. apa malas2 malas nih…

    1. titan
      titan December 26, 2016 at 9:37 pm | | Reply

      Biarlah.

      Kita suka malas-malas.

  13. MeqZa Abdul Rahman
    MeqZa Abdul Rahman December 21, 2016 at 12:33 am | | Reply

    Ramai betul mencari rezeki dengan menipu dan menindas orang lain sekarang ni. Agaknya berapa lama boleh bertahan dengan apa yang dia dapat tu?

    1. titan
      titan December 26, 2016 at 9:36 pm | | Reply

      Biasanya tak lama.

  14. Azmir Ismail
    Azmir Ismail October 11, 2017 at 7:01 am | | Reply

    Bisa post tuan Titan 🙂 terima kasih atas preingatan 🙂 … memang etika itu penting sebab masuknya konsep halal dan haram.

    1. titan
      titan October 12, 2017 at 6:19 pm | | Reply

      Ya.

      Tapi orang kita, dah tak kesah dah pasal halal dan haram.

  15. Bahrain
    Bahrain October 11, 2017 at 3:15 pm | | Reply

    macam pernah kena tipu je.. hehe.. kalau dah malas tu memang paayh le nak menulis memanjang

    1. titan
      titan October 12, 2017 at 6:18 pm | | Reply

      Pernah la sekali dulu.

      La ni, semua tak berani nak menipu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.