17 Responses

  1. Ikhwan
    Ikhwan December 14, 2016 at 3:42 pm | | Reply

    Tak larat nak shopping, banyak berjalan sampai lenguh kaki hahaha

    1. titan
      titan December 14, 2016 at 6:37 pm | | Reply

      Takpe.

      Teman bini shopping, dapat kebahagiaan dunia akhirat.

  2. ira
    ira December 15, 2016 at 3:40 am | | Reply

    wahh,baru tahu, nih excited nak shopping .hehe

    1. titan
      titan December 15, 2016 at 6:40 pm | | Reply

      Jadi, shopping la ye.

      Resit tu jangan buang plak.

  3. sabree hussin
    sabree hussin December 17, 2016 at 8:13 am | | Reply

    Ada kegunaan jugak resit kite tu rupenye ye

    1. titan
      titan December 21, 2016 at 10:06 am | | Reply

      Ya.

      Jangan dibuang pulak resit tu yek.

  4. raihanah
    raihanah December 19, 2016 at 12:10 am | | Reply

    iphone tu. mesti cuba shopping

    1. titan
      titan December 21, 2016 at 1:26 pm | | Reply

      Ya.

      Sila shopping yek.

  5. cik tom
    cik tom December 21, 2016 at 11:19 am | | Reply

    cam best je..nak download jgklh

    1. titan
      titan December 21, 2016 at 1:27 pm | | Reply

      Ha..

      benda ni memang sesuai untuk orang macam hang,

  6. cikfen
    cikfen December 22, 2016 at 1:32 am | | Reply

    Assalam, ada sesaper dah cuba Apps Manis nie? Biasanya 1 resit akan dapat berapa point ya?

    1. titan
      titan December 23, 2016 at 10:16 am | | Reply

      RM1 = 1 point.

      TU yang biasa.

  7. Hafizul
    Hafizul December 22, 2016 at 11:46 pm | | Reply

    Haiya… Ini macam pun boleh ka? Pas ni nak kena simpan la resitnya… Haha.. kot boleh reward dapat iPhone 7 x pe dah..hahahaha

    1. titan
      titan December 23, 2016 at 10:17 am | | Reply

      Ya.

      Jangan buang resitnya.

  8. ema
    ema December 23, 2016 at 2:08 am | | Reply

    kena banyak berbelanja lah ni,,baru ada oeluang nak menang iphone7 tu agaknya…hehehe

    1. titan
      titan December 23, 2016 at 10:19 am | | Reply

      Pemenang depa pilih random.

      bukan sape paling banyak ada resit.

  9. adinsa
    adinsa January 9, 2017 at 2:40 pm | | Reply

    huhu manis sangatlah tu. patut pun. euw

Leave a Reply to ema Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.