39 Responses

  1. Uncle Zuan
    Uncle Zuan June 10, 2017 at 2:44 am | | Reply

    motivasi betul aku baca entri ni . umpama aku tengah tengok one punch man

    1. titan
      titan June 10, 2017 at 7:23 pm | | Reply

      Ko dah ketagih baca manga tu nih.

  2. mrhanafi
    mrhanafi June 10, 2017 at 2:56 am | | Reply

    muzik latar letak atas baru cun bro..

    sambil baca sambil feel untuk lelehkan air mata..

    tengah meletakkan diri untuk berjaya nie..

    in shaa Allah

    1. titan
      titan June 10, 2017 at 7:26 pm | | Reply

      Tak leh.

      Kacau elemen SEO nanti.

  3. ahmadyani
    ahmadyani June 10, 2017 at 7:36 pm | | Reply

    Jalani atau buat sesuatu perkara dalam hidup ini dengan cara yang betul. Betul dari sudut agama dan betul dari sudut adat resam semasa. Betul prosesnya. Apa juga hasil selepas itu…adalah kejayaan.

    1. titan
      titan June 10, 2017 at 10:37 pm | | Reply

      Ya.

      Itu betul.

    2. raihanah
      raihanah June 11, 2017 at 1:57 am | | Reply

      terbaik komen yang ni. insyaAllah boleh dijadikan panduan

      1. titan
        titan June 12, 2017 at 12:31 pm | | Reply

        Ya.

        Komen itu memang baik.

  4. Datin Tyka
    Datin Tyka June 11, 2017 at 4:48 am | | Reply

    orang yang banyak alasan, tak akan berjaya.

    Nak berjaya, jangan bagi alasan.

    1. titan
      titan June 11, 2017 at 11:11 am | | Reply

      Ya.

      Jangan banyak alasan.

  5. Ronaldmohoni
    Ronaldmohoni June 11, 2017 at 5:06 pm | | Reply

    Ada benarnya kata kata ko nih titan.

    1. titan
      titan June 11, 2017 at 5:17 pm | | Reply

      Ya.

      Dah memang benar.

  6. parararam
    parararam June 11, 2017 at 11:25 pm | | Reply

    temukan cara sendiri untuk sukses. nice post.

    1. titan
      titan June 12, 2017 at 12:40 pm | | Reply

      Ya.

      Ketemukan dulu caranya.

  7. Mus
    Mus June 12, 2017 at 12:41 am | | Reply

    terbaik bro..
    kita sendiri kena letak benchmark untuk menjadi yang terbaik..
    mampu kah kita mencapainya?

    1. titan
      titan June 12, 2017 at 12:26 pm | | Reply

      Ya.

      Mampu atau tidak.

      Kita kena cuba dan usaha ke arah itu.

  8. thehaikal
    thehaikal June 12, 2017 at 9:04 am | | Reply

    1. Become a good husband, good father and good son.
    2. Have a good career and become specialist at it.
    3. Have healthy life.
    4. Become a good muslim.
    5. Friendships or brotherhoods.

    Kalau aku dapat 5 perkara ni. Ini adalah hidup yang sempurna. Bukan semua orang mampu untuk mencapainya, tapi semua orang mampu untuk berusaha untuk mencapainya..

    1. titan
      titan June 12, 2017 at 12:28 pm | | Reply

      Ya.

      Kita semua manusia biasa yang sentiasa berusaha mencari hidup yang sempurna.

  9. rahimah
    rahimah June 12, 2017 at 3:26 pm | | Reply

    Hidup tak ada yang sempurna. Berusaha untuk dapatkan apa yang kita nak pun dah cukup bagus berbanding dengan tak buat apa-apa. Berjaya atau tidak itu perkara no 2.

    1. titan
      titan June 12, 2017 at 4:20 pm | | Reply

      Ya.

      Usaha itu penting.

      Jangan mengharap sahaja.

  10. Jie Susanos
    Jie Susanos June 12, 2017 at 4:30 pm | | Reply

    hbt betul cikgu bagi motivasi kat kitorang..huhu

    1. titan
      titan June 12, 2017 at 5:02 pm | | Reply

      Motivasi biasa-biasa aje.

  11. sabree hussin
    sabree hussin June 13, 2017 at 5:44 am | | Reply

    Kisah kejayaan orang lain berbeza. Tulis kisah kejayaan sendiri tu lebih baik berbanding tertiru-tiru orang lain

    1. titan
      titan June 13, 2017 at 7:12 pm | | Reply

      Ya.

      Berbeza.

      Takkan sama.

  12. farah
    farah June 13, 2017 at 9:43 am | | Reply

    Soalan mudah, jawapan sukar juga…ikut individu dan tujuan sesuatu kejayaan.

    1. titan
      titan June 13, 2017 at 7:12 pm | | Reply

      Ya.

      Setiap orang berbeza.

  13. sharmien
    sharmien June 13, 2017 at 2:49 pm | | Reply

    Sukses, erm sebut mcm senang tapi satu tugas sukar untuk menggapainya. dan mungkin boleh jadi mudah.huhu…

    1. titan
      titan June 13, 2017 at 7:13 pm | | Reply

      Ya.

      Sukar.

      Tetapi tidak mustahil untuk menggapainya.

  14. JMR
    JMR June 14, 2017 at 1:58 pm | | Reply

    pendidik yang mendidik..

    huh background music..

    1. titan
      titan June 14, 2017 at 4:38 pm | | Reply

      Ya.

      Kadang kala kena ada musik dalam hidup kita.

  15. siswonesia
    siswonesia June 15, 2017 at 1:59 am | | Reply

    Yo bener… Setiap orang ada jalan suksesnya sendiri-sendiri….

  16. qaseh
    qaseh June 15, 2017 at 9:48 am | | Reply

    Terus terfikir panjang haha okey tq for sharing

  17. SayaBlogger
    SayaBlogger June 15, 2017 at 3:55 pm | | Reply

    Terbaek entri nih…

    Pada saya, success adalah bila kita dapat capai apa yang kita target.

    Walaupun akan ada orang yang akan pertikaikan banyak benda yang kita gagal, tapi tu masalah diorang…

    1. titan
      titan June 16, 2017 at 7:30 pm | | Reply

      Ya.

      Itu masalah diorang.

  18. Bahrain
    Bahrain June 16, 2017 at 2:33 pm | | Reply

    Ada banyak benda yang aku dah berjaya dalam pada masa yang sama ada perkara lain belum lagi dan masih perlu diperbaiki…

    1. titan
      titan June 16, 2017 at 7:28 pm | | Reply

      Semoga semua benda yang ko nak akan berjaya satu hari nanti.

  19. atiehilmi dot com
    atiehilmi dot com June 18, 2017 at 8:22 pm | | Reply

    em.. nice entry.. tapi.. saya sendiri tak tau nak kelas kan BERJAYA nya seorang saya ni cemana.. hee~ mungkin berjaya BANGKIT lepas dah jatuh beberapa kali.. kot– itu dari segi kerjaya la..

    1. titan
      titan June 20, 2017 at 5:44 pm | | Reply

      Nak dikelaskan tu, berbeza bagi setiap orang.

      Tak semestinya sama.

  20. zool
    zool June 22, 2017 at 11:06 pm | | Reply

    Steady.. duduk tepi bas dah macam tokei bas tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.