10 Responses

  1. ubai
    ubai November 14, 2017 at 3:09 pm | | Reply

    sakit gigi ni boleh buat kita stress.
    hehehe

    baik sakit perut dari sakit gigi.

    hehe

    1. titan
      titan November 16, 2017 at 9:55 am | | Reply

      Ya.

      Memang stress jugak la dibuatnya seminggu nih.

  2. thehaikal
    thehaikal November 15, 2017 at 6:55 am | | Reply

    Mintak dijauhkan sakit gigi. Boleh sakit hati, sakit badan, sakit otak dibuatnya.

    Tapi petua ni memang best.

    Tapi aku lebih rela tak sakit gigi dari kene try petua ni hehe

    1. titan
      titan November 16, 2017 at 9:56 am | | Reply

      Tau takpe.

      Sakit ni, depa datang dengan pakej.

  3. sabree hussin
    sabree hussin November 15, 2017 at 12:28 pm | | Reply

    Aku kalau sakit gigi, sakitnya sampai tangkap ke kepala. Pening2

    1. titan
      titan November 16, 2017 at 9:57 am | | Reply

      Memang tarik ke kepala.

      Tu yang leh pening gila tu.

  4. Hafiszan Kamarudin
    Hafiszan Kamarudin November 15, 2017 at 12:32 pm | | Reply

    bila sakit gigi ni abis semua keje tak boleh nak buat.

    1. titan
      titan November 16, 2017 at 9:58 am | | Reply

      Ya.

      Tapi terpaksa gak buat kerja.

      Kalau tak paksa, memang satu benda pun tak buat.

  5. nikkhazami
    nikkhazami November 16, 2017 at 12:25 pm | | Reply

    ni mesti takut dentist. cabut je. sakit gigi tu lagi sakit dari cabut gigi.. 🙂

    1. titan
      titan November 16, 2017 at 2:09 pm | | Reply

      Tak takut.

      Tapi sayang gigi tu kalau cabut.

      Banyak jasanya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.