34 Responses

  1. ahmadyani
    ahmadyani May 14, 2018 at 2:40 pm | | Reply

    Baik yang menang atau kalah, masing-masing perlu muhasabah diri. Yang menang perlu berhemah dan berlembut. Yang kalah perlu redha dan koreksi diri. Yang menang kalau alpa akan tersungkur. Yang kalah kalau tidak sedar, tidak akan bangkit lagi.

    1. titan
      titan May 17, 2018 at 6:20 am | | Reply

      Ya.

      Kita tunggu dan lihat saja.

  2. ayba
    ayba May 14, 2018 at 2:43 pm | | Reply

    Kemenangan untuk semua. Harap Malaysia dan rakyatnya menjadi lebih baik selepas ini.

    1. titan
      titan May 17, 2018 at 6:45 am | | Reply

      Ya.

      Semoga semua jadi lebih baik selepas ini.

  3. zool
    zool May 14, 2018 at 3:54 pm | | Reply

    yup.. yang menang kena tunaikan tanggungjawab..
    kurangkan pergeseran antara satu sama lain

    1. titan
      titan May 17, 2018 at 6:50 am | | Reply

      Ya.

      Kita tunggu dan lihat saja.

      Dan bantu apa yang patut.

  4. ajumohit
    ajumohit May 14, 2018 at 11:48 pm | | Reply

    pucuk kepimpinan negara sudah ada perubahan, harapnya di glc ni cepatla ada tindakan, sudah tak tahan ditekan

    1. titan
      titan May 17, 2018 at 6:53 am | | Reply

      Harapnya cepat la ada tindakannya.

  5. rujukan
    rujukan May 15, 2018 at 7:59 am | | Reply

    Aku memang dapat rasa gelombang rakyat, so dah boleh agak sebenarnya yg PH boleh menang

    1. titan
      titan May 17, 2018 at 6:54 am | | Reply

      Yup.

      Cuma tak jangka menang besaq sikit nih.

  6. Tah
    Tah May 17, 2018 at 12:17 am | | Reply

    Insyaallah. Kemenangan kali ni adalah kemenangan utk Malaysia. Ayuh kukuhkn perpaduan n bangunkan Malaysia.

    1. titan
      titan May 17, 2018 at 6:56 am | | Reply

      Harap perpaduan semakin baik.

      Dan Malaysia terus membangun.

  7. sharmien
    sharmien May 17, 2018 at 10:57 pm | | Reply

    semoga kita semua berlapang dada menerima keputusan pilihanraya. mana yang kalah kena perbaiki diri, yang menang kena pulun kerja supaya apa yg dijanjikan itu tercapai.

    1. titan
      titan May 18, 2018 at 9:24 am | | Reply

      Ya.

      Terima seadanya.

      Dan bekerja keras ke arah negara yang lebih sejahtera.

  8. zizie zack
    zizie zack May 20, 2018 at 1:22 pm | | Reply

    Betul. rakyat dah tak buta macam dulu. Kita buatlah perubahan. Kalau masih ditakuk lama, 5 tahun lagi, kuasa tetap ditangan rakyat. InsyaAllah.

    1. titan
      titan May 23, 2018 at 7:08 pm | | Reply

      Yup.

      Kuasa perubahan ditangan rakyat sekarang.

  9. Tah
    Tah May 20, 2018 at 5:16 pm | | Reply

    Sejujurnya saya tak sabar nak tengok perubahan pada Malaysia. Apapun jom visit https://www.ketamkecil.com/kenapa-tulang-patah-tak-bercantum-cantum/ utk info2 berguna

    1. titan
      titan May 23, 2018 at 7:12 pm | | Reply

      Dah ada perubahan sikit demi sedkit.

      Kita tunggu dan lihat saja.

  10. olaoli
    olaoli May 21, 2018 at 8:18 am | | Reply

    hahaha…ambillah berocca untuk sihat dan kuat(macam milo pulak)

    1. titan
      titan May 23, 2018 at 6:59 pm | | Reply

      Pernah try berocca.

      Tapi selalu kena kebas.

      Tu yang malas beli tu.

      Haha.

  11. Azeni Ahmad
    Azeni Ahmad May 21, 2018 at 3:23 pm | | Reply

    Betul.
    Ingat boleh menang sipi-sipi je.
    Rupanya betul la gelombang.
    Jangan marah pada rakyat ye.
    Jangan halau rakyat daripada bumi lahir nya dia.
    Nahas!

    1. titan
      titan May 23, 2018 at 7:07 pm | | Reply

      Tanpa rakyat, siapalah mereka.

      Depa kena faham tu.

      Haha.

  12. HUSNA RAHMAN
    HUSNA RAHMAN May 22, 2018 at 6:48 am | | Reply

    Everyone hope for a better Malaysia, Insyaallah

    Ni bukan kerja sorang-sorang, ni kerja ramai-ramai seluruh rakyat Malaysia tak kira pangkat, umur dan bangsa

    thumbs up!

    1. titan
      titan May 27, 2018 at 7:30 pm | | Reply

      Ya.

      Ini kerja semau orang.

  13. Zurainny Ismail
    Zurainny Ismail May 23, 2018 at 7:57 am | | Reply

    Alhamdulillah, selesai sdh 1 perkara. Skrg kita berdoa yg tbaik utk negara & rakyat. Semoga ekonomi pulih, negara membangun, masyarakat sejahtera.

    1. titan
      titan May 27, 2018 at 7:28 pm | | Reply

      Ya.

      Harapnya ekonomi makin pulih dan negara semakin membangun dan masyarakat jadi lebih edukated.

  14. Wan Zawawi
    Wan Zawawi May 26, 2018 at 3:51 am | | Reply

    Semoga kebangkitan pada kali ini membuahkan hasil

    1. titan
      titan May 27, 2018 at 7:27 pm | | Reply

      Ya.

      Semoga ada sinar baru untuk malaysia baru.

  15. azam
    azam May 28, 2018 at 11:42 pm | | Reply

    harapnya magis ini berpanjangan dengan rahmat yang melimpah ruah

    1. titan
      titan May 29, 2018 at 9:30 am | | Reply

      Ya.

      Harapnya begitulah.

      Semoga Malaysia lebih berdaya saing pada masa akan datang dan semua orang bersatu padu.

  16. akubiomed
    akubiomed June 3, 2018 at 10:51 am | | Reply

    Rakyat dah bosan dengan data-data kemajuan yang diberikan sedang kelangsungan kehidupan yang semakin mencabar. Ekonomi bagus pun tiada guna jika tiada kuasa membeli mula dinafikan.

    1. titan
      titan June 4, 2018 at 6:24 pm | | Reply

      Ya.

      Kuasa membeli memang penting.

  17. Xplorasi Destinasi
    Xplorasi Destinasi August 24, 2018 at 10:11 am | | Reply

    Team yang aku undi tahun ni nampaknya menjadi pemenang 🙂 tak sia-sia keluar mengundi

  18. Noriza Rahman
    Noriza Rahman September 21, 2018 at 3:36 pm | | Reply

    Memang diduga boleh menang puak PH ni tapitak sangka menang BESAR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.