3 Responses

  1. lankapo
    lankapo November 19, 2019 at 3:00 am | | Reply

    Majlis untuk Darjah 6 ok lah. Ini yang jadi isu untuk pra sekolah pun buat besar besaran. Yang mampu ok. Yang tak mampu ni yang akan jadi viral hehe.

    Cuti sekolah panjnag buat apa bro

  2. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim November 26, 2019 at 7:13 am | | Reply

    Aku malas nak fikir bab ni.. kalau sekolah buat, kalau anak aku terlibat.. aku pergi. Masalah orang lain, biar dia fikir la nak settle macam mana. Masalah aku dah cukup banyak nak kena fikir. Hahaha

  3. zool
    zool December 8, 2019 at 2:48 pm | | Reply

    belum boleh komen. tunggu fatih masuk sekolah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.