35 Responses

  1. reezluv
    reezluv July 16, 2014 at 1:15 pm | | Reply

    pelik sungguh dapat job review sampai riban riban..best gile woo..nak jugak..hehe..

    1. titan
      titan July 16, 2014 at 2:05 pm | | Reply

      itu bayaran deposit untuk satu projek yang aku tengah buat.

      Bakinya akan dibayar setelah siap.

      Hoho.

      1. limie
        limie July 24, 2014 at 1:57 am | | Reply

        sangat best..

        duit mencurah-curah masyuk..

        ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. profhariz
    profhariz July 16, 2014 at 1:15 pm | | Reply

    Nak beli ebook seo hang lepas raya ni. InshaAllah…

    1. titan
      titan July 16, 2014 at 2:06 pm | | Reply

      Aku tak jual ebook seo.

      Aku cuma jual ebook yang cerita pengalaman aku sahaja.

      Beza tu. ๐Ÿ˜ˆ

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 16, 2014 at 5:18 pm | | Reply

      kena beli insyallah dapat hasil yang berganda-ganda macam bro titian dapat. :mrgreen:

  3. Irrayyan
    Irrayyan July 16, 2014 at 2:34 pm | | Reply

    Nak belajar jugak! Baru start blogging 2bulan lebih…

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 8:38 am | | Reply

      Belajar aje.

      Kita sama-sama belajar ye. Hoho..

  4. akubiomed
    akubiomed July 16, 2014 at 2:42 pm | | Reply

    Setuju bab praktikal ramai yang tidak mampu buat. Ibarat air sirap bandung didalam jag penuh. Kalau tidak dituang kedalam cawan tak akan hendak minum dengan jag?

    1. titan
      titan July 16, 2014 at 6:01 pm | | Reply

      Haha.

      Betul juga tu. Aku setuju.

  5. azlanvai
    azlanvai July 16, 2014 at 9:51 pm | | Reply

    Kita jenis terbiasa dengan apa saja yang segera.. Semua mau cepat.. Usaha nak singkat pulangan mau kuat.. mana boleh gitu..

    1. titan
      titan July 16, 2014 at 11:39 pm | | Reply

      Itulah salah satu akibat suka sangat makan benda segera.

      Semua nak segera gak.

  6. suri
    suri July 17, 2014 at 2:02 am | | Reply

    oh tak boleh jadi nak gemukkan poket dalam duit gak. pergi sini mesti terus up “menggemukkan” :mrgreen:

  7. onlajer
    onlajer July 17, 2014 at 2:33 am | | Reply

    ok aku kena keras lagi lah macam ini ๐Ÿ˜ˆ

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 8:28 am | | Reply

      Ya.

      Memang kena kerja keras.

      Aku pun masih kena kerja dengan lebih keras lagi lepas nih.

  8. azwan
    azwan July 17, 2014 at 8:15 am | | Reply

    bab praktikal itu memang lemah…seribu satu alasan akan keluar

    1. titan
      titan July 17, 2014 at 8:23 pm | | Reply

      Bab bagi alasan tu yang malas nak cerita. Aduhhh..

  9. TehR
    TehR July 17, 2014 at 4:22 pm | | Reply

    nak berbuka pun kena BUKA mulut
    haha

    1. titan
      titan July 17, 2014 at 8:20 pm | | Reply

      Haaa

      Tau takpe. Hoho

  10. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam July 17, 2014 at 6:08 pm | | Reply

    Ilmu yang tak diamalkan memang x berguna. Huhuhu

    Rasanya nak cari ilmu x susah.. banyak seminar, buku atau ebook kat luar.. tang praktikal tu yg susah. Selalunya malas dengan alasan yg macam2.

    1. titan
      titan July 17, 2014 at 8:17 pm | | Reply

      Takkan la aku kene tulis ebook untuk jadi tak malas plak. Haha..

  11. sabree hussin
    sabree hussin July 18, 2014 at 8:51 am | | Reply

    Memang betul la tu. Ilmu kita letak nombor satu, kemudian bila dah ada ilmu tu terus praktik

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 7:53 am | | Reply

      Ya.

      Ilmu dan praktikal kena seiring. Biasanya bab praktikal ni yang ramai orang fail tanpa batasan.

  12. syamila
    syamila July 18, 2014 at 1:39 pm | | Reply

    ada ilmu banyak2 tapi tk praktis tak jadi jugak kan… :mrgreen:

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 7:59 am | | Reply

      Yap.

      Sebab itu kena selalu praktis. Baru la kita dapat jadi lebih baik dan boleh menghasilkan sales selepas itu dengan penuh kegembiraan.

  13. hafiz hafizol
    hafiz hafizol July 18, 2014 at 5:08 pm | | Reply

    WOW banyaknya yang gambar ke-2 tu.. impressive.. ๐Ÿ˜€

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 8:01 am | | Reply

      Yap.

      Tak banyak.

      Tapi bolehlah kan. Kan? Hehe..

  14. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim July 18, 2014 at 10:59 pm | | Reply

    ashadee pun dah ratus2 ye. kena cuba lagi aku ni.

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 8:02 am | | Reply

      Yap.

      Kena usaha lagi kuat ni kalau nak dapat lebih. HOho

  15. Hero Borneo
    Hero Borneo July 19, 2014 at 2:03 am | | Reply

    saya suka kepada ilmu dan praktikal..bab praktikal itu yang susah!

    1. titan
      titan July 20, 2014 at 8:08 am | | Reply

      Yap.

      Bab praktikal tu memang paling menyusahkan dan sukar untuk dilakukan.

      Sebab itu kena buat juga praktikal tu.

  16. Hafizul
    Hafizul July 20, 2014 at 4:58 pm | | Reply

    Haha..entah la encik titan..bila auu nak rasa itu sirap bandung yang menggemukan..baru jer nak bancuh sirap dengan susu..dah naik fed up jadinya..haha

  17. Yusz
    Yusz July 22, 2014 at 5:57 am | | Reply

    Hoho…skrang dah start beli ebook pnduan adsense….adsense pun ade skit2 masuk…walaupun 2 bulan sekali dapat kluarkan…kire ade usaha gak tu…

  18. limie
    limie July 24, 2014 at 2:03 am | | Reply

    ilmu + praktikal = $$$$

    perlu buang jsuh2 sifat malas..

    peringatan untuk diri sendiri

  19. mohdridzwan
    mohdridzwan September 19, 2014 at 1:21 pm | | Reply

    Baru dapat input yang dua ni iaitu ilmu dan praktikel. Belum beli kitab dan hadam lagi. Dah rasa semangat sikit dah nak pulun.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.