58 Responses

  1. FaizAlias
    FaizAlias June 13, 2016 at 3:37 pm | | Reply

    Tahniah2!

    Kita pun sama jugak..tapi xla bnyak tu dpt…haha…

    1. titan
      titan June 13, 2016 at 5:53 pm | | Reply

      Oklah tu.

      dari tak dapat apa-apa langsung.

      1. Pokok2u
        Pokok2u June 15, 2016 at 12:07 am | | Reply

        Betul tu. dapat lagi baik dari tak dapat.

  2. encikarman
    encikarman June 13, 2016 at 3:38 pm | | Reply

    Tahniah tuan. Sekali gus masuk tuh. Samping siaap songkok tinggi tahun ni tu.

    1. titan
      titan June 13, 2016 at 5:56 pm | | Reply

      Haha..

      kat mana jual songkok tinggi eh kat sini?

      1. reezluv
        reezluv June 15, 2016 at 2:04 am | | Reply

        larkin tu ada banyak

  3. ayba
    ayba June 13, 2016 at 8:30 pm | | Reply

    Kejayaan itu sudah ada petunjuknya. Kita ikut sahaja. Itulah cara yang mudah. Tidak perlu mencari-cari lagi. Tuan Ahmad Faizal sudah menjadi penunjuk jalan…

    1. titan
      titan June 13, 2016 at 9:09 pm | | Reply

      Ya.

      Ikut aja.

      Tak susah mana pun.

      1. Pokok2u
        Pokok2u June 15, 2016 at 12:06 am | | Reply

        Kena belajar dengan bro titan nak dapat banyak macam ni.

  4. ahmadyani
    ahmadyani June 13, 2016 at 8:33 pm | | Reply

    Sifirnya mudah tapi kadang-kadang tidak hafal sifirnya. Cara mudah guna kalkulator. Cara mudahnya sudah ada….

    1. titan
      titan June 13, 2016 at 9:10 pm | | Reply

      Itulah masalahnya.

      Masih ramai yang tak hafal sifir.

      dah bagi kalkulator pun tak nak guna.

  5. anuar
    anuar June 14, 2016 at 12:11 am | | Reply

    Wah bestnya… boleh beraya sakan lah tahun ni yer.. duit bonus, komisyen kanan, kiri, tengah semua masuk sekaligus..

    1. titan
      titan June 14, 2016 at 9:30 pm | | Reply

      Syukur.

      Kena usaha lagi kuat lagi lepas ni.

      Kena kumpul banyak duit raya ni.

      1. Pokok2u
        Pokok2u July 12, 2016 at 8:17 am | | Reply

        kumpul duit raya seronok juga macam ni.

  6. Afif Rayyan
    Afif Rayyan June 14, 2016 at 4:56 am | | Reply

    Pergghhh.. dasat sungguh komisen abam nie

    1. titan
      titan June 14, 2016 at 9:33 pm | | Reply

      Biasa-biasa aje beb.

      ramai lagi yang lagi bagus.

      1. Pokok2u
        Pokok2u July 12, 2016 at 8:18 am | | Reply

        Nak kena belajar dengan bro titan. Boleh dapat hasil.

  7. semak saman
    semak saman June 14, 2016 at 5:33 am | | Reply

    yehuu..banyak tu.boleh buat beli baju raya dah tu utk satu family.

    1. titan
      titan June 14, 2016 at 9:27 pm | | Reply

      memang dah beli dah sorang satu pasang.

      haha.

  8. sabree hussin
    sabree hussin June 14, 2016 at 7:09 am | | Reply

    Protaip solution tu company mane?

    1. titan
      titan June 14, 2016 at 6:34 pm | | Reply

      Entah.

      aku pun kurang periksa.

      Tapi macam rahsiauber punya tu kot.

  9. akubiomed
    akubiomed June 14, 2016 at 2:18 pm | | Reply

    Nak Raya nih banyak belanja terutama sudah ada hero.

    1. titan
      titan June 14, 2016 at 9:38 pm | | Reply

      Ya.

      Kena cari duit lebih sana sini ikat tepi la jawabnya.

  10. zool
    zool June 14, 2016 at 3:30 pm | | Reply

    terbaek..
    dapat duit raya tu

    1. titan
      titan June 14, 2016 at 6:29 pm | | Reply

      Boleh la sikit-sikit kann..

      Siapa nak bagi.

      1. Pokok2u
        Pokok2u June 15, 2016 at 12:09 am | | Reply

        Dapat macam ni selalu seronok juga.

  11. Earnic
    Earnic June 14, 2016 at 6:45 pm | | Reply

    hebat sangat nih

  12. Aretikz
    Aretikz June 15, 2016 at 12:43 am | | Reply

    Rezeki Ramadhan tu.. masyukk

    1. titan
      titan June 15, 2016 at 7:13 am | | Reply

      Alhamdulillah.

      Adalah sana sini sikit kann..

  13. Mrs. A
    Mrs. A June 15, 2016 at 2:09 am | | Reply

    Alhamdulillah…
    Tahniah!
    Untung orang yang hafal sifir nih!

  14. Perawat Islam
    Perawat Islam June 15, 2016 at 2:29 am | | Reply

    Walaupun xbanyak tapi sikit2 lama2 jadi bukit.

    Yang penting, dapat komisen tu membuktikan dengan cara yang betul, hasil dari bisnes online memang boleh memberikan pulangan.

    1. titan
      titan June 15, 2016 at 7:12 am | | Reply

      Ya.

      Biar jadi bukit dan gunung-ganang.

  15. Mus
    Mus June 15, 2016 at 6:44 am | | Reply

    wow.. boleh buat duit raya..

    1. titan
      titan June 15, 2016 at 7:08 am | | Reply

      Ya.

      Moga bertambah banyak la duit raya tu nanti ye.

      Aminn.

  16. Ikhwan
    Ikhwan June 15, 2016 at 8:22 am | | Reply

    Alhamdulillah, rezeki berpanjangan di bulan Ramadan, mungkin boleh buat case study 🙂

    1. titan
      titan June 15, 2016 at 9:33 pm | | Reply

      Nak buat tu yang tak laratnya.

      haha

  17. Wan Zawawi
    Wan Zawawi June 15, 2016 at 10:40 am | | Reply

    Tahniah
    Rezeki bulan puasa tahun ni tu bro

    1. titan
      titan June 15, 2016 at 9:32 pm | | Reply

      Ya.

      Moga bertambah lagi lah hendaknya ye.

  18. umiadam
    umiadam June 15, 2016 at 11:05 pm | | Reply

    bestnya ade side income ikat tepi, tengah dan depan. semoga rezeki bertambah ye.

    1. titan
      titan June 16, 2016 at 7:27 am | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan bertambah-tambah rezeki.

      Aminn.

      Kena usaha kuat lagi nih.

  19. Hafizul
    Hafizul June 16, 2016 at 4:06 am | | Reply

    Perghhhh… pasal apa saya rasa macam sedih macam cemburu aje ni???

    1. titan
      titan June 16, 2016 at 7:14 am | | Reply

      apa pasal nak sedih plak.

      bulan pose ni kene happy aje selalu beb.

  20. shahrul naim
    shahrul naim June 16, 2016 at 8:57 am | | Reply

    Alhamdulillah.mudah-mudahan bertambah rezeki..

    1. titan
      titan June 18, 2016 at 3:39 pm | | Reply

      Aminn.

      Semoga doa hang dimakbulkan.

  21. JMR
    JMR June 16, 2016 at 12:14 pm | | Reply

    tak banyak bg bro, tapi mungkin byk bg org lain bro..terbaik!

    1. titan
      titan June 18, 2016 at 3:38 pm | | Reply

      Ya.

      Nilai bagi setiap orang berbeda.

      Semoga semua orang dapat banyak juga pada bulan baik ini.

  22. emalin mohd
    emalin mohd June 17, 2016 at 4:54 am | | Reply

    Duit raya tu. Tahniah..Semoga rezeki bertambah murah

    1. titan
      titan June 18, 2016 at 3:36 pm | | Reply

      Ya.

      Moga-moga bertambah selalu.

  23. blogger lelaki
    blogger lelaki June 18, 2016 at 6:32 am | | Reply

    masyuk..duit raya tu

    1. titan
      titan June 18, 2016 at 3:33 pm | | Reply

      Ya.

      Semoga makin masyuk la lepas ini ye.

      Hehe

  24. faizal
    faizal June 20, 2016 at 2:33 am | | Reply

    Alhamdulillah…rezeki melimpah dalam bulan Ramadhan ni

    1. titan
      titan June 30, 2016 at 4:58 pm | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan bertambah selalu.

  25. Azam Mohamad
    Azam Mohamad June 25, 2016 at 12:46 pm | | Reply

    alhamdulillah tahniah bro moga terus dilimpahi rezeki affiliate amin

    1. titan
      titan June 30, 2016 at 4:59 pm | | Reply

      Ya.

      Semoga terus bertambah dann bertambah setiap hari.

      1. Pokok2u
        Pokok2u July 12, 2016 at 8:20 am | | Reply

        Seronok dapat macam ni selalu.

  26. syamil
    syamil July 1, 2016 at 2:53 am | | Reply

    masih tak paham caner jobdirumah ni berfungsi.. kite buat keje ape? taip2 data ke ape

  27. raihanah
    raihanah July 11, 2016 at 5:53 am | | Reply

    tahniah, untungla duit masyuk time raya ni

  28. ahmad hasif
    ahmad hasif August 15, 2016 at 5:53 pm | | Reply

    tahniah bro..bnyk tuh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.