Bisnes SHAKLEE memang BEST

24 Responses

  1. Azri Johan | Top Blogger
    Azri Johan | Top Blogger July 29, 2013 at 9:32 pm | | Reply

    semakin menakutkan, diharapkan kes ni adalah yang terakhir untuk tahun ni

  2. Paly
    Paly July 29, 2013 at 9:41 pm | | Reply

    mgkn ade kisah tersembunyi knape guru yang kena… :?:

  3. zie fauzi
    zie fauzi July 29, 2013 at 9:47 pm | | Reply

    tetiba rasa Malaysia ni mcm tak selamat pulak bila dengar kes2 mcm ni… huhu…

  4. saljuhumairah
    saljuhumairah July 29, 2013 at 10:08 pm | | Reply

    rasa dah macam duk kat U.S. tak payah pergi oversea nak rasa suasana macam ni. apa-apa pun negara malaysia negara amannnnnn…

  5. Terbelog
    Terbelog July 29, 2013 at 10:26 pm | | Reply

    Igt bapak mizz nina td bos Ambank

  6. mrhanafi
    mrhanafi July 29, 2013 at 11:21 pm | | Reply

    nyawa begitu murah sehingga boleh tersyukur di muncung pistol..al fatihah buat kelurga arwah

  7. onlajer
    onlajer July 29, 2013 at 11:47 pm | | Reply

    pergh tembak menembak sekarang macam dalam filem tak suka tembak

  8. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul July 30, 2013 at 12:23 am | | Reply

    Memang fenomena akhir zaman bro. Orang yang di bunuh dan pembunuh tak tahu apa tujuan mereka dibunuh dan membunuh.

  9. eiela
    eiela July 30, 2013 at 12:55 am | | Reply

    penembak tu puas hati kot lps membunuh org. org tu tkde perasaan.

  10. fiezaradzi
    fiezaradzi July 30, 2013 at 1:09 am | | Reply

    mmg banyak kes la semenjak dua ni.. makin menjadi2 lak.. hanya dorang je tau kenapa dorang tembak org tu. dengki mungkin juga..

    skg ni senang nak dapt pistol.. nak beli jugak lah, pistol mainan..

  11. Hafizul
    Hafizul July 30, 2013 at 2:41 am | | Reply

    Adakah dia pembunuh upahan yang sama yang membunuh mangsa-mangsa lain juga?Emm kalau tahu port beli pistol kat mana, sila bagitau..nak beli satu nak lindungi diri..hehe

  12. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 July 30, 2013 at 3:00 am | | Reply

    Memang terasa jugak la sebab baru 2 hari lepas aku bukak pose area situ ….adesss

  13. Ikhmal
    Ikhmal July 30, 2013 at 5:18 am | | Reply

    syukur malaysia masih aman..

  14. papa mifz
    papa mifz July 30, 2013 at 6:34 am | | Reply

    terbaca surat khabar tadi kata mungkin motif dendam , urusan perniagaan…

  15. daddydee
    daddydee July 30, 2013 at 7:14 am | | Reply

    Nak ke pistol nak kasi ni?

  16. Naziman Azlye
    Naziman Azlye July 30, 2013 at 8:26 am | | Reply

    Antara persoalan perlu difikirkan, adakah 4 kes ni dilakukan oleh pembunuh yang sama atau berlainan.

  17. Wan Fauzi™
    Wan Fauzi™ July 30, 2013 at 9:56 am | | Reply

    macam2 yang berlaku.. nyawa dah tiada nilai zaman sekarang nie…

  18. Shahrul
    Shahrul July 30, 2013 at 11:00 am | | Reply

    senang je skrg, x puah hati je upah org bunuh

  19. zool
    zool July 30, 2013 at 11:16 am | | Reply

    memang teruk sekarang ni.. pembunuh upahan cam keje biasa je

  20. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia July 30, 2013 at 4:23 pm | | Reply

    betul2.dunia akhir zaman.dah banyak tanda2nya.subhanallah :sad:

  21. Ismail N
    Ismail N July 30, 2013 at 9:13 pm | | Reply

    ni le masaalahnya bile EO kena abolished dan tahannya dilepaskan.Ketua2 samseng dah free.. plus dah tak de EO lg.. Sakan ler diorg.

  22. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 1, 2013 at 12:15 am | | Reply

    Takut dengan keaddan sekarang. Kena jadi baik la kesimpulan nya. kalau kena tambak. masih mati baik kan?

  23. effort lab
    effort lab August 2, 2013 at 3:00 pm | | Reply

    Kat mana diorang beli pistol eh? ada duit semua jadi~

  24. Khairul Zamri
    Khairul Zamri August 3, 2013 at 3:41 pm | | Reply

    kena cepat2 beli baju kalis peluru ni huhu bahaya beb :mrgreen:

Leave a Reply

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.